Daag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Crip het volgende:
ga maar eens netflixen, ruften in mn bed en slape
doei
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorlovenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel best ziek dat het in zo'n extreme mate afgekeurd wordt als je dienstplicht weigert. Die bevolking is echt helemaal gehersenspoeld gewoon.
moeten die rare ultra-orthodoxen al in dienst eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorloven
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorloven
Das geen hawai meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:47 schreef knucker het volgende:
[..]
komdan
Hawai met extra ham, 3 soorten kaas en kip
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:44 schreef Myrr het volgende:
Maar eigenlijk he, ondanks dat het natuurlijk heel kut is wat er is gebeurd, zijn Fransozen nog steeds gewoon kutmensen. Bedacht ik me net.
dit iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Als mensen nou eens normaal zouden doen was het allemaal niet nodig, maarja, te moeilijk ofzo.
over een paar jaar hopelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
moeten die rare ultra-orthodoxen al in dienst eigenlijk?
Wat er tussen je benen hangt is karig ;squote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef knucker het volgende:
[..]
het was hawai voor ik ging beleggen, vond m zo karig
gevechtseenheden zijn maar een deel van het leger en het leger kan je nooit verplicht naar een gevechtseenheid sturen als je het daar zelf niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Als mensen nou eens normaal zouden doen was het allemaal niet nodig, maarja, te moeilijk ofzo.
je moest eens weten. Je zou onder de indruk zijn. En niet alleen van de dreadlocks in mn schaamhaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat er tussen je benen hangt is karig ;s
Vooralsnog eigen keuze of je je daar in wil mengen of niet. Stel je hebt een gezin, dar wil je daar voor zorgen in plaats van de shit die anderen veroorzaken en waar jij niets mee te maken hebt op te moeten lossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
gevechtseenheden zijn maar een deel van het leger en het leger kan je nooit verplicht naar een gevechtseenheid sturen als je het daar zelf niet mee eens bent.
genoeg posities binnen het leger waar geen vuurwapen aan te pas komt
moneyssssssquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Dat is het walgelijke aan oorlog. De mensen die het veroorzaken zitten gewoon lekker op kantoor aan hun massief houten bureaus Stratego te spelen en de burgers vangen de klappen.
een bijdrage leveren aan de veiligheid van de staat waarin je woont is ook indirect zorgen voor je gezin, de veiligheid van je gezin. maar dat is niet het punt. de reden waarom dienstplicht is ingevoerd is omdat het nodig is. als je dienstplicht zou afschaffen en iedereen vrij laat in die keuze zou het leger niet competent genoeg zijn om het land te beschermen in een volgend grootschalig conflict.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vooralsnog eigen keuze of je je daar in wil mengen of niet. Stel je hebt een gezin, dar wil je daar voor zorgen in plaats van de shit die anderen veroorzaken en waar jij niets mee te maken hebt op te moeten lossen.
Beetje hard gewordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:51 schreef knucker het volgende:
[..]
je moest eens weten. Je zou onder de indruk zijn. En niet alleen van de dreadlocks in mn schaamhaar
De Sint is een gutmenschquote:De kindervriend had ook nog een compliment voor Nederland. "Er zijn in de rest van de wereld heel veel kinderen en pappa's en mamma's in nood. Maar zij worden in Nederland opgevangen. Ik wil daar iedereen een groot compliment voor maken."
Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinterklaas: verdrietig en afschuwelijk
[..]
De Sint is een gutmensch
eens. negers aannemen is vragen om problemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
eens. negers aannemen is vragen om problemen
zeg ff wie want ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef Myrr het volgende:
Die gast die nu op Comedy Central is...
whaha ik denk dat ik weet je bedoelquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet. Zo'n gare komediepersoon met dichte ogen en een schreeuwstem.
Ja daar moeten we IS op afsturen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
whaha ik denk dat ik weet je bedoel
irritant figuur is dat
bel d'rquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:
The fuck ook. Zus belt me honderd uur geleden op of ik KFC wil, dus ik niet avondeten enzo, want bucket, maar die hoer is nog steeds niet thuis.
Wss heeft ze je een bericht gestuurd dat ze niet komt en ontvang je dat nu niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Telefoon is uit en opladen lukt niet. Maakt amper nog verbinding enzulks. RIP phone.
Die baas ken ik van en moet nu nog elke keer lachen als ik hem hoor praten.quote:
Een man doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je jezelf aangetrokken voelt tot hem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |