Deadprez' paradijs dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.
450 baht vind ik veel te duur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?
verdomme hermannquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.
Is natuurlijk geen echte vrijstaat maar wordt met rust gelaten omdat het de rest van de bevolking geen ene reet kan interesseren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.
weet ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen echte vrijstaat maar wordt met rust gelaten omdat het de rest van de bevolking geen ene reet kan interesseren.
Je hebt je illegalenquote uit je sig gehaald?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.
ja vond het zo mooierquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt je illegalenquote uit je sig gehaald?
Oh, goed om te weten wel mocht ik ooit die kant weer op gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
de wietmarkten zijn wel weg tegenwoordig volgens mij
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houdenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herman moet echt zijn mond houden want hij heeft nog nooit gereisd.
aannames gebaseerd op poepquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herman moet echt zijn mond houden want hij heeft nog nooit gereisd.
maar hij hoefde maar 3 maanden per jaar te werken toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houden
mad, jelly, diepquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Poep is altijd nog interessanter dan jouw pohi.
Was je op vaka in Zweden of wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:
Wat voelde ik me illegaal toen ik weer op de bus naar Zweden zat.
walgelijk, zie jij de aanslag als een grote grap? altijd weer de moslimsquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag he
[ afbeelding ]
Jammer dat hij zo strontvervelend is dat hij zelfs niet voor zo'n periode nog werk kan vindenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar hij hoefde maar 3 maanden per jaar te werken toch?
M'n moeder woonde daar dus was er wel regelmatig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was je op vaka in Zweden of wat?
nicequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb nog een nummer voor je
kippevel van die beat
hhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
walgelijk, zie jij de aanslag als een grote grap? altijd weer de moslims
wat is een klauw ophoudenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houden
Lol krio over 10 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag he
[ afbeelding ]
zit vol met kuthippiesquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
Is iemand hier weleens in Ruigoord geweest? Dat lijkt me ook fucking cool en schijnen ook ziek vette feesten te zijn, maar is voor mij beetje uit de richting.
Nooit geweest, maar het ligt vlak bij m'n werk, andere kant van het noordzeekanaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
Is iemand hier weleens in Ruigoord geweest? Dat lijkt me ook fucking cool en schijnen ook ziek vette feesten te zijn, maar is voor mij beetje uit de richting.
ach, die lelijke bij ons zul je altijd welkom zijn banner is iig wegquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat doet die blackface trouwens naast mijn posts?
ozoquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n moeder woonde daar dus was er wel regelmatig.
ja, daaromquote:
ja hij is van Goondox. Die van Rap Of The Titansquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicevolgens mij had je al vaker shit van hun gepost, komt me iig heel bekend voor
ja maar die blackface staat er nog steedsquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, die lelijke bij ons zul je altijd welkom zijn banner is iig weg
zou er echt eens gaan kijken als het zo dicht bij je ligtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar het ligt vlak bij m'n werk, andere kant van het noordzeekanaal
soms ben je ook de sintquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja maar die blackface staat er nog steeds
als danny op de hoogte was wist hij zelf ook dat er tegenwoordig ook roetpieten zijn
Hmmmmm, wat chicks betreft? Sommige delen wel, maar dan moet je dieper Zweden in gaan. Gotenborg wonen wel mooie meids, in Malmo moet je niet wezen, daar was ik een soort Godin en zo heel bovengemiddeld ben ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ozo
is het echt zo chill als men zegt? ;$
ah ja dat was het inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij is van Goondox. Die van Rap Of The Titans
quote:
open er een topic over in fb en kijk hoelang het duurt voor je ban hebtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja ik ben of negerslaafje of oud en katholiek
tering wat een kutleven
Maar je bent dus wel bovengemiddeld?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmmmmm, wat chicks betreft? Sommige delen wel, maar dan moet je dieper Zweden in gaan. Gotenborg wonen wel mooie meids, in Malmo moet je niet wezen, daar was ik een soort Godin en zo heel bovengemiddeld ben ik niet.
Wat uitgaan betreft een beetje vaag.
opzichquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
open er een topic over in fb en kijk hoelang het duurt voor je ban hebt
Ik heb het me wel eens voorgenomen, maar is er nooit van gekomenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou er echt eens gaan kijken als het zo dicht bij je ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |