hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In Israël heerst door polarisatie een stuk meer nationalisme dus die mensen doen het makkelijker wss.
Wel Egyptisch geweven toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik verkoop eventueel dekbedovertrekken en deurposters met mijn afbeelding...
Halloween is al geweestquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik verkoop eventueel dekbedovertrekken en deurposters met mijn afbeelding...
Uiteraardquote:
Verpest mijn flow nou niet man gvd... ik sta op het punt van keihard scoren... ellendelingquote:
Zag ergens op YT waar zo'n man daar vragen over ging stellen. Best veel willen vechten voor hun land hoor. Nationalisme is echt sterk daaro.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachten
Mwa, dat leger is een stuk meer dan alleen voetsoldaten e.d. he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachten
in de rij bij de KFCquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
Ik zou voor geen enkel land willen vechten, vecht alleen voor mijn eigen voedsel.
Maar dan echt letterlijk. Ben net Joey wat dat betreft, vraag me af waar het vandaan komt. Heb wel altijd te eten gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
Ik zou voor geen enkel land willen vechten, vecht alleen voor mijn eigen voedsel.
Ik vecht sowieso niet, ga altijd huilen en simuleer bloedingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
jij kan de vijand verblinden met je gladde hoofdquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vecht sowieso niet, ga altijd huilen en simuleer bloedingen
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis belandquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.
Of met mijn mooiheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
jij kan de vijand verblinden met je gladde hoofd
ja mensen moeten echt niet fokken met mn voedsel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dan echt letterlijk. Ben net Joey wat dat betreft, vraag me af waar het vandaan komt. Heb wel altijd te eten gehad.
Lolquote:
rip jd fokken vanuit zn celletjequote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
Lol nee natuurlijk niet, ik lach nooitquote:
Omdat je tegen nederzettingen bent of omdat het te onveilig is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
ik beeld me jou altijd schuddebuikend achter je pctje inquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol nee natuurlijk niet, ik lach nooit
Ik koop ook altijd twee repen chocola, voor het geval ik het moet delen met iemand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mensen moeten echt niet fokken met mn voedsel.
omdat ik tegen nederzettingen ben. compleet achterlijk om die te gaan bewakenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat je tegen nederzettingen bent of omdat het te onveilig is?
Alleen als er aardbeving isquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef knucker het volgende:
[..]
ik beeld me jou altijd schuddebuikend achter je pctje in
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
omdat ik tegen nederzettingen ben. compleet achterlijk om die te gaan bewaken
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfusquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Myrr het volgende:
Godver op de middelbare school als mensen dan kwamen met 'Mag ik een hapje van je broodje?' NEE FUCK OFF KOOP JE EIGEN BROODJE WTF IS DIT VOOR VRAAG SMEERLAP
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Myrr het volgende:
Godver op de middelbare school als mensen dan kwamen met 'Mag ik een hapje van je broodje?' NEE FUCK OFF KOOP JE EIGEN BROODJE WTF IS DIT VOOR VRAAG SMEERLAP
Inderdaad een goed artikel. Verklaart inderdaad ook wel dat veel jonge mensen er helemaal geen problemen mee hebben om in dienst te gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwa, dat leger is een stuk meer dan alleen voetsoldaten e.d. he.
Vond dit artikel zelf wel interessant: https://decorrespondent.n(...)r/131871476-8f2dcea7
"nee ik neem geen patat, geen trek in" NEE JE WILDE NIET OPKANKEREN DAN TYFUSLIJER MET JE GORE KLAUWEN BIJ MIJN BORD. Gvd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfus
Dat had ik voor dat artikel ook een stuk milder verwacht idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel best ziek dat het in zo'n extreme mate afgekeurd wordt als je dienstplicht weigert. Die bevolking is echt helemaal gehersenspoeld gewoon.
Ja dit gewoon, optiefen of ik steek je ogen uit met het vorkmesje van m'n frikadel speciaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef knucker het volgende:
[..]
"nee ik neem geen patat, geen trek in" NEE JE WILDE NIET OPKANKEREN DAN TYFUSLIJER MET JE GORE KLAUWEN BIJ MIJN BORD. Gvd.
heb ooit zo 1,5 bol van iemands ijsje afgehaptquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.
Of mensen die dan 1 patatje aanbieden. Ja man bedankt jij bent echt de oplossing op hongersnood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfus
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.
Ik lees dat het inderdaad ook heel veel voordelen op kan leveren in je leven. Hm, ik zou het er zelf toch echt niet voor over hebben, in geen enkele eenheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
hard gewordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit gewoon, optiefen of ik steek je ogen uit met het vorkmesje van m'n frikadel speciaal
zou echt hoorntje inbrengen in de anus van de persoon die dit bij mij fliktquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef knucker het volgende:
[..]
heb ooit zo 1,5 bol van iemands ijsje afgehaptbrainfreeze als een mofo maar was het waard
ik wist wel dat jij kinky was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt hoorntje inbrengen in de anus van de persoon die dit bij mij flikt
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef knucker het volgende:
Zin in frikandel speciaal
Ff pizza maken dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |