haha nerdjequote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aan
Ja ik zag het gebeuren, dus ik denk "ik grijp in", het kon nog netquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank je, het had zomaar fout kunnen gaan.
lkkr op kinderen die met stenen gooien schietenquote:
Je hebt deze terreurdreiging mooi op weten te lossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik zag het gebeuren, dus ik denk "ik grijp in", het kon nog net
Toch ga ik vrij laconiek om met deze heldenstatus, vind je niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt deze terreurdreiging mooi op weten te lossen.
quote:
Niet zo bescheiden, je verdient een eremedaille.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toch ga ik vrij laconiek om met deze heldenstatus, vind je niet?
Purple heartquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je verdient een eremedaille.
Niets vergeleken met WCH.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was een man en die had een terrorist met bomgordel getackled. Hij en de terrorist kwamen om, leven van een man of honderd was gered #held
ff volhouden nogquote:
kleine kans. dat is als ik in de grenspolitie moet dienenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
lkkr op kinderen die met stenen gooien schieten
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was een man en die had een terrorist met bomgordel getackled. Hij en de terrorist kwamen om, leven van een man of honderd was gered #held
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kleine kans. dat is als ik in de grenspolitie moet dienen
ah joh lache tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.
neequote:
In Israël heerst door polarisatie een stuk meer nationalisme dus die mensen doen het makkelijker wss.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |