Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel bovengemiddeld?
doe dan gewoon een pic. En zonder die pens erbij graagquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.
Nou nou nou, vind je toch wel een 7,22/10 hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.
Het is niet zo erg dat ik naast mijn schoenen loop.
6 is idd gemiddeldquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
ik las penisquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef knucker het volgende:
[..]
doe dan gewoon een pic. En zonder die pens erbij graag
dan vinden mensen je een kapsones wijf je moet gwn zegge dt je lelijk bent en ''stahp'' it als iemand zegt dt je leuk uitzietquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
6 is idd gemiddeld
en waarom zou je jezelf niet knap mogen vinden?
Ik dacht, ik licht hier even mijn antwoord toe gezien je vraag een beetje een happer was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
6 is idd gemiddeld
en waarom zou je jezelf niet knap mogen vinden?
Zo hoogquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou nou nou, vind je toch wel een 7,22/10 hoor![]()
![]()
.
idf?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, maar over een paar maanden moet ik dienen
moest lachenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,22/10 is 0,72 hoor hahahahahaha ;p
Oh plsquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,22/10 is 0,72 hoor hahahahahaha ;p
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aanquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet zo erg dat ik naast mijn schoenen loop.
verplicht?quote:
aiiquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, maar over een paar maanden moet ik dienen
Daarom zei ik 'als'. Indekken, ditdat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aan
ja ik denk ik wijs er even opquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'als'. Indekken, ditdat.
Dank je, het had zomaar fout kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik denk ik wijs er even op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |