Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niets moet, dima, niets moetquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb het over de jas
of ik hem moet kopen
thxquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:34 schreef Myrr het volgende:
R&P / Vanaf welke leeftijd neemt de drang volledig af?
Eff.
Heb jij honger zo voor slapen gaan, krijg je daar geen geweldige last van je maag van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:43 schreef Myrr het volgende:
Bij gebrek aan KFC ga ik maar een ei bakken en daarna slapen.
[ afbeelding ]
Mijn zus zou KFC brengen maar die is nog steeds niet thuis.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij honger zo voor slapen gaan, krijg je daar geen geweldige last van je maag van?
Een ei hoort erbij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn zus zou KFC brengen maar die is nog steeds niet thuis.Niet avondgegeten om die reden, dus ik bak maar een ei. Lig op mijn linker zij dus het verdwijnt vanzelf wel in de loop van de nacht.
Plus Gaviscon, dat ligt standaard bij mijn bed nu.
Je eet voor twee immers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik blijf nog wel even wakker, ze zal zo vast wel verschijnen met mijn bucket.
Hehe, eet even veel als een kind van zes. Maag is even groot als een waterballon, maaaaar we doen het ervoor!quote:
Ik hoop en daar ga ik ook vanuit dat jullie dadelijk samen een prachtig kindje hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hehe, eet even veel als een kind van zes. Maag is even groot als een waterballon, maaaaar we doen het ervoor!
Wat een rust he, op een zaterdagavondquote:
Je oestrogeen is nooit meer gedaald he?quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoop en daar ga ik ook vanuit dat jullie dadelijk samen een prachtig kindje hebben.
neequote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef Myrr het volgende:
Ben bang. M'n zwager zit hier achter zijn laptop, en ik was net ineens uitgelogd van Fok. Ben nooit uitgelogd van Fok. Kan het dat hij ook op Fok zit en iedereen op dit IPadres heeft uitgelogd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |