En jij klaagt weer dat andere mensen klagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, deze gaan al door het lint van een broodje met kaas en traag wifi. Dus we hoeven geen generaties te wachten.
Dan heb je het over Algerijenen, dat is nog maar afwachten of dit het zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kun je in Frankrijk niet vergelijken, veel van hun ouders hebben voor Frankrijk gevochten en mochten daarom naar Frankrijk komen, en zijn daar als oud vuil behandeld, eerder vergelijkbaar met de molukkers in Nederland.
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het westen grijpt al tientallen jaren in, in het Midden-Oosten
Is nog steeds 1 grote teringzooi.
Vraag je je nooit af wie er echt achter zit? Wie hebben er nou echt baat bij dit soort dingen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dezelfde soort daders, alleen iets verder weg.
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat ze van een koude kermis thuiskomen en hier weinig kansen zullen krijgen, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je kijkt naar jongeren in Moslim landen zijn het vooral jongeren die gefrustreerd zijn over de onderdrukking, kijk alleen maar hoe ze over algemeen gekleed zijn, dat zijn geen jongeren in Jelebas, maar gewoon in westerse kleding die hier hun geluk proberen te vinden. Ik zou het zelfde hebben gedaan.
Misschien omdat Parijs dichterbij en de woestijn ons niks interesseertquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik noem een feit en jij komt met een ad hominem....Typisch...
WIe hebben er nou echt baat bij deze aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O zit de ETA achter de aanslagen dan ?
Als er niet ingegrepen wordt is het er nog steeds 1 grote teringzooi. Daarvoor ook al, dat was juist de reden van het ingrijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het westen grijpt al tientallen jaren in, in het Midden-Oosten
Is nog steeds 1 grote teringzooi.
De mensen in Syrie of Irak vragen erom wil je zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja joh, die mensen in Parijs vragen daar ook om.....
Echt, de stupidity.....
De islamquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
WIe hebben er nou echt baat bij deze aanslagen?
Nee maar, er is daar natuurlijk nog een flinke groep die invloed uitoefent, vaak zie je dat situaties als Syrie gebruikt worden als een middel om jongeren aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan heb je het over Algerijenen, dat is nog maar afwachten of dit het zijn.
Dat hele Afrika is een mislukt project van Europees kolonialisme. De grenzen in dat land zijn niet voor niks kaarsrecht, zelfde als in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.
De hele genocide in Rwanda heeft maar een paar dagen geduurd, er viel weinig in te grijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.
Das een behoorlijke valse suggestie die je hier opwekt. Afgezien van het feit dat IS nog steeds met Westerse wapens rondloopt, doel ik meer op het feit dat er tot op de dag van vandaag talloos meer moslims tegen IS vechten dan 'mensen van het vrije westen'.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende: Islamitische Staat tegen het vrije westen.
Alle eigenschappen zijn er, kansloos, laag iq (gebaseerd op gem. Iq in Syrië ), en bovenal de religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef Fer het volgende:
Een vluchteling van nu vergelijken met een gastarbeider uit 1960 en inschatten dat ook de 3e generatie van een de Syrische vluchteling een terrorist zou worden.
Ahuh ahuh...
Enerzijds omdat ze vinden dat het niet zomaar moet mogen dat men daar christenen loopt af te slachten ondat ze christen zijn. Daar ageren ze tegen. Lijkt me niet heel gek, gezien de christelijke meerderheid hier. Als ik hoor hoe fanatiek moslims hier over hun moslimbroeders in Palestina praten, zouden we bij een moslimmeerderheid in het westen daar ook ingrijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk en waarom moet Europa er op springen dan? Duitsland heeft er ook schijt aan en die hebben geen aanslagen.
Er zijn genoeg mensen die zich vooral druk maken over de vraag of dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de islam en de migratie van moslims naar Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef JimmyManna het volgende:
Volgens Khalid Boulahrouz op twitter mocht men bij Pauw niet meteen zeggen dat het moslims waren. Misschien dacht onze topspeler zelf aan de ETA. Op twitter regent het weer van berichten van mensen die vooral heel boos omdat er naar moslims wordt gewezen. Het is maar net waar je boos om wordt.
Zelf wordt ik voornamelijk boos omdat het een aanval is op ons allemaal. Een stel bebaarde idioten schijnt te menen dat alles dat geen bebaarde idioot is dood moet. Allah zou dat wel willen. En omdat mensen menen dat Allah dat zou willen vrees ik dat een bebaarde idioot eerdaags met een Kalasjnikov de school van mijn dochter binnen wandelt.
Na het Ottomaanse Rijk begon het grootste gezeik. Daar hadden de Fransen en Engelsen een flink aandeel aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als er niet ingegrepen wordt is het er nog steeds 1 grote teringzooi. Daarvoor ook al, dat was juist de reden van het ingrijpen.
Waarom niet? Aboutaleb kon dat immers ook. En zo zijn er velen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat ze van een koude kermis thuiskomen en hier weinig kansen zullen krijgen, met alle gevolgen van dien.
Ik zie niet waarom deze islamitische jongeren nu ineens wel succesvol mee gaan draaien in de maatschappij.
De grenzen van de VS zijn ook kaarsrecht, ook een mislukt project zeker?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hele Afrika is een mislukt project van Europees kolonialisme. De grenzen in dat land zijn niet voor niks kaarsrecht, zelfde als in het Midden-Oosten.
Zolang ze daar toverdrankjes maken van vermoorde albinokinderen, zou ik dat hele continent mijden en isoleren van de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat hele Afrika is een mislukt project van Europees kolonialisme. De grenzen in dat land zijn niet voor niks kaarsrecht, zelfde als in het Midden-Oosten.
Dat beweer ik ook niet, hoewel ik denk dat het over algemeen nou niet bepaald het domme deel van de bevolking is, niet dat allemaal hoog opgeleid zijn, wel dat het over het algemeen wat slimmere mensen zijn. Beetje vergelijkbaar met de Engelandvaarders, dat waren over algemeen ook mensen die vrij snel door hadden dat ze daar meer konden doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat ze van een koude kermis thuiskomen en hier weinig kansen zullen krijgen, met alle gevolgen van dien.
Ik zie niet waarom deze islamitische jongeren nu ineens wel succesvol mee gaan draaien in de maatschappij.
Je vergeet ff dat die Amerikanen de Britten er uitgetrapt hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:13 schreef Awsom het volgende:
[..]
De grenzen van de VS zijn ook kaarsrecht, ook een mislukt project zeker?
Dus als mensen in Syrie en Irak doodgaan vragen ze erom? Een nieuwe level van domheid zeg verdommequote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt, de stupidity.....
Ah, het is een complot om onze vrijheden nog verder in te perken. Die terroristen waren eigenlijk westerse geheim agenten.quote:
Volgens NOS 4 verschillende plekkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:12 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Ik lees veel verschillende berichten, zijn er nou aanslagen op 5 of 7 plekken geweest?
Iemand een duidelijk overzicht waar wat is gebeurd?
Een enkeling lukt dat. Het merendeel echter niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Aboutaleb kon dat immers ook. En zo zijn er velen.
De Europeanen, wier ogen zo langzaam geopend wordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee. Het is makkelijker als we ons wat minder met dat soort landen bemoeien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:12 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Geweldig om te lezen hoe het westen de schuld krijgt omdat wij daar hebben ingegrepen.![]()
Beter schaf je de islam gewoon af.
Wapenbedrijven, banken en olie-industrie hebben enorm veel baat bij zoveel mogelijk oorlog en chaos in de wereld. Food for thought.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ah, het is een complot om onze vrijheden nog verder in te perken. Die terroristen waren eigenlijk westerse geheim agenten.
Deze gasten lezen de koran 10x per dag, aanbidden allah, schreeuwen Allahu Akbar wanneer ze de Franse bevolking volpompen met lood en vervolgens zichzelf opblazen en jij zegt "Dit heeft niets met islam te maken"? Wegwezen jij...quote:
Fout.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Europeanen, wier ogen zo langzaam geopend worden
Al-Qaida en IS moeten niks van elkaar hebben, die haten elkaar. De Amerikanen sturen gewoon wat spul op naar de FSA en laten die het lekker zelf uitzoeken tegen ISIS en Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Enerzijds omdat ze vinden dat het niet zomaar moet mogen dat men daar christenen loopt af te slachten ondat ze christen zijn. Daar ageren ze tegen. Lijkt me niet heel gek, gezien de christelijke meerderheid hier. Als ik hoor hoe fanatiek moslims hier over hun moslimbroeders in Palestina praten, zouden we bij een moslimmeerderheid in het westen daar ook ingrijpen.
Anderzijds uit eigen belang. Bij organisaties als IS, een afscheiding van Al-Qaida, is het natuurlijk een kwestie van tijd voor ze zich op het westen richten. De oorspronkelijke organisatie deed het al vanuit de schaduwen, ik kan me goed voorstellen dat onze leiders niet af willen wachten wat er gebeurt als ze daadwerkelijk als een land opereren met veel meer geld en macht voortvloeiend uit olievelden, groter gebied en dus meer mensen die ze kunnen indoctrineren. Dan wordt 11 september een lachertje vergeleken met wat ons te wachten staat denk ik zo
BNW is niet hierquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wapenbedrijven, banken en olie-industrie hebben enorm veel baat bij zoveel mogelijk oorlog en chaos in de wereld. Food for thought.
Het gaat toch om wat er in Parijs is gebeurd? Meteen weer andere zaken erbij halen....quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De mensen in Syrie of Irak vragen erom wil je zeggen?
Mijn oma waarschuwde hier al 50 jaar geleden voor. 90% van Europa is naief en we gaan nog genoeg meemaken, de kruistocht van de Islam is nog maar net begonnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zich vooral druk maken over de vraag of dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de islam en de migratie van moslims naar Europa.
Het merendeel levert gewoon een bijdrage aan de maatschappij. De claim dat het slechts een enkeling lukt is uit de lucht gegrepen. Overigens komen de huidige immigranten niet uit de traditionele landen (Marokko, Turkije).. al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een enkeling lukt dat. Het merendeel echter niet.
Dat klopt zeker. Het is ook inderdaad meer IS tegen de rest van de wereld. Ik wil ook geenszins de suggestie wekken dat het probleem bij alle moslims ligt. Die hebben meer last van IS dan wij want ze willen in het midden oosten hun macht consolideren. Ik benadruk juist dat we in oorlog zijn met IS on aan te geven dat we níét, geenszins, in oorlog zijn met de islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das een behoorlijke valse suggestie die je hier opwekt. Afgezien van het feit dat IS nog steeds met Westerse wapens rondloopt, doel ik meer op het feit dat er tot op de dag van vandaag talloos meer moslims tegen IS vechten dan 'mensen van het vrije westen'.
Indische oma?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mijn oma waarschuwde hier al 50 jaar geleden voor. 90% van Europa is naief en we gaan nog genoeg meemaken, de kruistocht van de Islam is nog maar net begonnen.
Er is altijd een proleet te vinden die graag een tegengeluid wil laten horen. Vandaag is dat Japie77.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De mensen in Syrie of Irak vragen erom wil je zeggen?
Nee het gaat erom dat iedereen geschokt is als dit een keer in het westen gebeurt maar dat het dagelijks op andere plekken in de wereld gebeurt is blijkbaar geen probleem. Met twee maten meten heeft dat. Hypocriet gelul heet het ook wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat er in Parijs is gebeurd? Meteen weer andere zaken erbij halen....
Feit is dat moslims onschuldige burgers hebben afgeslachtquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kom met feiten en jij komt met dit soort flauwekul?
het is een Zionistisch complotquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ah, het is een complot om onze vrijheden nog verder in te perken. Die terroristen waren eigenlijk westerse geheim agenten.
Ongelofelijk eigenlijk dat IS de rest van de wereld zou gruwelijk in diens greep houdt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Het is ook inderdaad meer IS tegen de rest van de wereld. Ik wil ook geenszins de suggestie wekken dat het probleem bij alle moslims ligt. Die hebben meer last van IS dan wij want ze willen in het midden oosten hun macht consolideren. Ik benadruk juist dat we in oorlog zijn met IS on aan te geven dat we níét, geenszins, in oorlog zijn met de islam.
Hwt is meer IS tegen de rest van de wereld. Rusland, de koerden daar, het westen. En we hebben er ook allemaal onder te lijden. Of het nu de Koerdische frontsoldaten zijn, het Russische passagiersvliegtuig of nu Parijs.
Dat klopt, maar IS is wel een afsplitsing van Al-Qaida en ze zijn een soortgelijke terroristische organisatie met als verschil dat IS veel grootschaliger wil opereren. Hun eigen land stichten en vandaar uit de ongelovige honden afschietenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al-Qaida en IS moeten niks van elkaar hebben, die haten elkaar. De Amerikanen sturen gewoon wat spul op naar de FSA en laten die het lekker zelf uitzoeken tegen ISIS en Assad.
Je kent de achtergrond van Frankrijk en Islamitische landen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:18 schreef hoechst het volgende:
weer die klote islamiten.....
Kunnen ze niet gewoon in het midden oosten mensen doden.
immigratie werkt gewoon niet.
In het midden oosten liggen ze waarschijnlijk ook niet wakker van Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat iedereen geschokt is als dit een keer in het westen gebeurt maar dat het dagelijks op andere plekken in de wereld gebeurt is blijkbaar geen probleem. Met twee maten meten heeft dat. Hypocriet gelul heet het ook wel.
Na gisteren zullen pogingen tot ordeverstoring wel keihard aangepakt worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn god, eerst dit en over 3 uur de intocht van Sinterklaas en ongetwijfeld irritante anti-pieten. Ik weet niet of mijn hart dit aan kan.
De gewone burger in Irak wel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt, de stupidity.....
Dat begrijp ik, maar daarom wees ik je daar dus ook op - omdat het volstrekt anders opgevat kan worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Het is ook inderdaad meer IS tegen de rest van de wereld. Ik wil ook geenszins de suggestie wekken dat het probleem bij alle moslims ligt. Die hebben meer last van IS dan wij want ze willen in het midden oosten hun macht consolideren. Ik benadruk juist dat we in oorlog zijn met IS on aan te geven dat we níét, geenszins, in oorlog zijn met de islam.
Exact. De Arabische Liga al diverse keren om hulp gevraagd bij de bestrijding van IS. Toch is dat onbeantwoord gebleven. Tunesie, Libie, Egypte, Libanon en Turkije hebben allen aanslagen en aanvallen binnen hun landsgrenzen moeten incasseren van IS. Dat vergeten we telkens voor het gemak.quote:Hwt is meer IS tegen de rest van de wereld. Rusland, de koerden daar, het westen. En we hebben er ook allemaal onder te lijden. Of het nu de Koerdische frontsoldaten zijn, het Russische passagiersvliegtuig of nu Parijs.
Jij denkt echt dat wij een keuze hebben, dat als we IS met rust laten ze veranderen in goede buren die ons alle geluk van de wereld wensen. Zo dom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij zo graag oorlog wilt voeren in Syrië ga je er maar lekker zelf naar toe.
Tja, dat is de kunst van het hebben van een proxyleger. Je moet ze aan je blijven binden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar IS is wel een afsplitsing van Al-Qaida en ze zijn een soortgelijke terroristische organisatie met als verschil dat IS veel grootschaliger wil opereren. Hun eigen land stichten en vandaar uit de ongelovige honden afschieten
Wat betreft je oplossing: dat had gekund maar daar is niet voor gekozen. En terecht, want we hebben inmiddels wel gezien wat er gebeurt als je alle wapens uit handen geeft. 9 vd 10 keer worden die vroeg of laat tegen jou of je bondgenoten gekeerd
Omdat het mij totaal niet boeit wat daar gebeurd. Dit is Europa, hier leef ik en voel(de) ik mij veilig. Dat zoiets hier dan gebeurd vind ik honderden malen schokkender dan in een fucking Syrie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat iedereen geschokt is als dit een keer in het westen gebeurt maar dat het dagelijks op andere plekken in de wereld gebeurt is blijkbaar geen probleem. Met twee maten meten heeft dat. Hypocriet gelul heet het ook wel.
Dat is hypocriet, maar ook menselijk. Zo gaat het overal, niet alleen in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja landen als Duitsland, Nederland, Zwitserland, Noord-Europa etc. hebben echt last van ISquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat wij een keuze hebben, dat als we IS met rust laten ze veranderen in goede buren die ons alle geluk van de wereld wensen. Zo dom.
Ja maar dat zijn ook moslims, dus dan maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Tunesie, Libie, Egypte, Libanon en Turkije hebben allen aanslagen en aanvallen binnen hun landsgrenzen moeten incasseren van IS. Dat vergeten we telkens voor het gemak.
Wie zegt dat die mensen, en ik ook hoor, het niet verschrikkelijk vinden wat er in de wereld gebeurd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het zou je wel aan het denken moeten zetten. Temeer wij met zijn allen verantwoordelijk zijn voor het onveiligheidsgevoel voor de doorsnee Syrische burger in Syrie. We hebben hun leven overhoop gehaald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Omdat het mij totaal niet boeit wat daar gebeurd. Dit is Europa, hier leef ik en voel(de) ik mij veilig. Dat zoiets hier dan gebeurd vind ik honderden malen schokkender dan in een fucking Syrie.
Ze zijn gehersenspoeld met een extremistische interpretatie, maar daar had net zo goed elke andere religie of ideologie voor in de plaats kunnen zijn. Het heeft te maken met de islam, maar dan wel een extremistische variant. Net zoals een gemiddelde christen ook niets te maken heeft met de gekkies van de Amerikaanse westboro baptist church.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef system32 het volgende:
[..]
Deze gasten lezen de koran 10x per dag, aanbidden allah, schreeuwen Allahu Akbar wanneer ze de Franse bevolking volpompen met lood en vervolgens zichzelf opblazen en jij zegt "Dit heeft niets met islam te maken"? Wegwezen jij...
Dat dachten ze in Spanje ook toentertijd..Ach, wat hebben we met die Perzen en Byzantijnen te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja landen als Duitsland, Nederland, Zwitserland, Noord-Europa etc. hebben echt last van IS
Dat is ook echt vergelijkbaar met de wereld van nuquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Spanje ook toentertijd..Ach, wat hebben we met die Perzen en Byzantijnen te maken.
Als ze iedereen doodschieten heb je weinig te zoeken in ziekenhuizen. Dood is dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ik wel een beetje vreemd vind...
Waar zijn de beelden van de vele gewonden? Waar zijn de beelden van chaotische taferelen in ziekenhuizen in de regio?
Begin jij nou ook al?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar zijn de beelden van de vele gewonden? Waar zijn de beelden van chaotische taferelen in ziekenhuizen in de regio?
Zijn er geen gewonden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze iedereen doodschieten heb je weinig te zoeken in ziekenhuizen. Dood is dood.
Ik stel gewoon een vraag. Meer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?
Het is allemaal nep!!!!! Vicsims!!!!!![]()
Je begrijpt het wel..quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is ook echt vergelijkbaar met de wereld van nu
Ook niet. Is net zo erg maar iets verdervanjebed...quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De gewone burger in Irak wel?
Stuk of 20 ofzo. De meeste doden zijn in dat Theater gevallen en die hebben ze gewoon doodgeschoten.quote:
Ja, het is allemaal niet echt! Het is een mediahype om de moslims in een kwaad daglicht te zetten. Vast onderdeel van het plan van de Illuminati en de Reptilians om de wereld over te nemen!quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn ze ja of nee door moslims gepleegd ?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mossad altijd tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
Och heden, is het complot? Zitten de joden er toch achter?
De tyfus.
Ga weg danquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:24 schreef Japie77 het volgende:
Wat een stelletje randdebielen bij elkaar zitten er in dit topic zeg. Als het niet zo triest zou zijn zou het lachwekkend zijn. Veel plezier met elkaar napraten, de moslims de schuld geven en verder niet nadenken.
Ja gem idd, bij MH17 zag je die ook al niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
De vluchtelingenstromen die IS veroorzaakt zie je ook niet als last?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja landen als Duitsland, Nederland, Zwitserland, Noord-Europa etc. hebben echt last van IS
Ik dacht gehoord te hebben dat er 160 (rond die koers) doden waren en zo'n twee tot driemaal meer gewonden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja hoor, wij snijden hun kelen door omdat ze een verkeerde stroming van de islam aanhangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het zou je wel aan het denken moeten zetten. Temeer wij met zijn allen verantwoordelijk zijn voor het onveiligheidsgevoel voor de doorsnee Syrische burger in Syrie. We hebben hun leven overhoop gehaald.
Alsof dat vergelijkbaar is met het doodschieten van mensen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vluchtelingenstromen die IS veroorzaakt zie je ook niet als last?
Klopt, het gevaar is niet te negeren of te pacificeren. Echter, militaire acties werken wel degelijk als katalysator. De rol van de oorlog in Irak van 2003 is wel merkbaar in de vorming van IS, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat wij een keuze hebben, dat als we IS met rust laten ze veranderen in goede buren die ons alle geluk van de wereld wensen. Zo dom.
*Zucht*quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal niet echt! Het is een mediahype om de moslims in een kwaad daglicht te zetten. Vast onderdeel van het plan van de Illuminati en de Reptilians om de wereld over te nemen!
Goede samenvatting, ja. Alsof de koran niet enorm op de bijbel lijkt, en alsof er in beide boeken ook maar iets staat in de richting van een richtlijn wat de gebeurtenissen van gister kan verklaren uit naam van Allah.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook moslims, dus dan maakt het niet uit.
Dat is de toon van de discussie, wen er maar aan. De daders van deze en andere aanslagen waren moslims, en dus zijn alle moslims potentieel gevaarlijk. Probeer dat nog maar eens om te draaien.
400 man die over SEH's verspreid moeten worden is best veel hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat er 160 (rond die koers) doden waren en zo'n twee tot driemaal meer gewonden.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze in ziekenhuizen in een stad als Parijs hun hand niet omdraaien voor 400 man.
Eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, het gevaar is niet te negeren of te pacificeren. Echter, militaire acties werken wel degelijk als katalysator. De rol van de oorlog in Irak van 2003 is wel merkbaar in de vorming van IS, bijvoorbeeld.
Wat wil je dan? Ze allemaal uitroeien? Succes daarmee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat is dan de oplossing voor niet moslims? Gewoon maar pappen en nathouden, dit is wat er van komt en dat wil ik niet.
Die mensen waren allemaal doodquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja gem idd, bij MH17 zag je die ook al niet.
Klopt want het zijn hier in Europa geen christenen die opeens dood en verderf zaaien of boeddhisten die in jihad-boeddhisten veranderen of hindoestanen die radicaliseren of joden die radicaliseren en gaan moorden of sikhs die zich opblazen maar altijd MOSLIMS die radicaliseren en geweld gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook moslims, dus dan maakt het niet uit.
Dat is de toon van de discussie, wen er maar aan. De daders van deze en andere aanslagen waren moslims, en dus zijn alle moslims potentieel gevaarlijk. Probeer dat nog maar eens om te draaien.
Wat zal nu zijn "Weg met ons" reactie zijn:quote:“Je moet je realiseren dat Charlie Hebdo in Frankrijk een bepaalde reputatie had. Ze hebben bij herháling spotprenten geplaatst die de profeet beledigden. Het is zo in het islamitische geloof dat je die niet mag afbeelden. Op het moment dat je dat toch doet en je beeldt hem zelfs af in compromitterende situaties, zelfs naakt, dan roept dat heftige situaties op.”
De Vries noemt de islamitische profeet Mohammed zelfs ‘de profeet’, alsof hij zélf een moslim is. De lafheid van De Vries is ongelofelijk. Hij vergelijkt de aanslag van gisteren met de “aanslag” op het islamitische geloof door Charlie Hebdo. Jawel: “Het publiceren van dit soort spotprenten ervaren veel mensen die het moslimgeloof aanhangen óók als een aanslag.”
Hier nog een citaat, waaruit blijkt dat De Vries to-taal de weg kwijt is:
“Zij vinden de publicatie van de profeet in compromitterende situaties barbarij. Ik probeer alleen maar aan te geven hoe erg het botst en dat dat niet te lijmen is eigenlijk. Er is eigenlijk geen dialoog mogelijk. Het jaar is wat dat betreft heel slecht begonnen.”
Moeten ze allemaal naar de SEH? En ik denk toch echt dat ze dat in Parijs wel kunnen bolwerken, zeker omdat ze daar na januari toch wel goede noodplannen hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
400 man die over SEH's verspreid moeten worden is best veel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |