En jij klaagt weer dat andere mensen klagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, deze gaan al door het lint van een broodje met kaas en traag wifi. Dus we hoeven geen generaties te wachten.
Dan heb je het over Algerijenen, dat is nog maar afwachten of dit het zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kun je in Frankrijk niet vergelijken, veel van hun ouders hebben voor Frankrijk gevochten en mochten daarom naar Frankrijk komen, en zijn daar als oud vuil behandeld, eerder vergelijkbaar met de molukkers in Nederland.
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het westen grijpt al tientallen jaren in, in het Midden-Oosten
Is nog steeds 1 grote teringzooi.
Vraag je je nooit af wie er echt achter zit? Wie hebben er nou echt baat bij dit soort dingen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dezelfde soort daders, alleen iets verder weg.
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat ze van een koude kermis thuiskomen en hier weinig kansen zullen krijgen, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je kijkt naar jongeren in Moslim landen zijn het vooral jongeren die gefrustreerd zijn over de onderdrukking, kijk alleen maar hoe ze over algemeen gekleed zijn, dat zijn geen jongeren in Jelebas, maar gewoon in westerse kleding die hier hun geluk proberen te vinden. Ik zou het zelfde hebben gedaan.
Misschien omdat Parijs dichterbij en de woestijn ons niks interesseertquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik noem een feit en jij komt met een ad hominem....Typisch...
WIe hebben er nou echt baat bij deze aanslagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O zit de ETA achter de aanslagen dan ?
Als er niet ingegrepen wordt is het er nog steeds 1 grote teringzooi. Daarvoor ook al, dat was juist de reden van het ingrijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het westen grijpt al tientallen jaren in, in het Midden-Oosten
Is nog steeds 1 grote teringzooi.
De mensen in Syrie of Irak vragen erom wil je zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja joh, die mensen in Parijs vragen daar ook om.....
Echt, de stupidity.....
De islamquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
WIe hebben er nou echt baat bij deze aanslagen?
Nee maar, er is daar natuurlijk nog een flinke groep die invloed uitoefent, vaak zie je dat situaties als Syrie gebruikt worden als een middel om jongeren aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan heb je het over Algerijenen, dat is nog maar afwachten of dit het zijn.
Dat hele Afrika is een mislukt project van Europees kolonialisme. De grenzen in dat land zijn niet voor niks kaarsrecht, zelfde als in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.
De hele genocide in Rwanda heeft maar een paar dagen geduurd, er viel weinig in te grijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor niet-ingrijpen hoor maar als jij dat ook ben zeur dan niet dat het bijvoorbeeld zo schandalig is dat het Westen niet in Rwanda ingreep.
Das een behoorlijke valse suggestie die je hier opwekt. Afgezien van het feit dat IS nog steeds met Westerse wapens rondloopt, doel ik meer op het feit dat er tot op de dag van vandaag talloos meer moslims tegen IS vechten dan 'mensen van het vrije westen'.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende: Islamitische Staat tegen het vrije westen.
Alle eigenschappen zijn er, kansloos, laag iq (gebaseerd op gem. Iq in Syrië ), en bovenal de religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:08 schreef Fer het volgende:
Een vluchteling van nu vergelijken met een gastarbeider uit 1960 en inschatten dat ook de 3e generatie van een de Syrische vluchteling een terrorist zou worden.
Ahuh ahuh...
Enerzijds omdat ze vinden dat het niet zomaar moet mogen dat men daar christenen loopt af te slachten ondat ze christen zijn. Daar ageren ze tegen. Lijkt me niet heel gek, gezien de christelijke meerderheid hier. Als ik hoor hoe fanatiek moslims hier over hun moslimbroeders in Palestina praten, zouden we bij een moslimmeerderheid in het westen daar ook ingrijpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk en waarom moet Europa er op springen dan? Duitsland heeft er ook schijt aan en die hebben geen aanslagen.
Er zijn genoeg mensen die zich vooral druk maken over de vraag of dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor de islam en de migratie van moslims naar Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:45 schreef JimmyManna het volgende:
Volgens Khalid Boulahrouz op twitter mocht men bij Pauw niet meteen zeggen dat het moslims waren. Misschien dacht onze topspeler zelf aan de ETA. Op twitter regent het weer van berichten van mensen die vooral heel boos omdat er naar moslims wordt gewezen. Het is maar net waar je boos om wordt.
Zelf wordt ik voornamelijk boos omdat het een aanval is op ons allemaal. Een stel bebaarde idioten schijnt te menen dat alles dat geen bebaarde idioot is dood moet. Allah zou dat wel willen. En omdat mensen menen dat Allah dat zou willen vrees ik dat een bebaarde idioot eerdaags met een Kalasjnikov de school van mijn dochter binnen wandelt.
Na het Ottomaanse Rijk begon het grootste gezeik. Daar hadden de Fransen en Engelsen een flink aandeel aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als er niet ingegrepen wordt is het er nog steeds 1 grote teringzooi. Daarvoor ook al, dat was juist de reden van het ingrijpen.
Waarom niet? Aboutaleb kon dat immers ook. En zo zijn er velen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus te zeggen dat ze van een koude kermis thuiskomen en hier weinig kansen zullen krijgen, met alle gevolgen van dien.
Ik zie niet waarom deze islamitische jongeren nu ineens wel succesvol mee gaan draaien in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |