Feit is dat moslims onschuldige burgers hebben afgeslachtquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kom met feiten en jij komt met dit soort flauwekul?
het is een Zionistisch complotquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ah, het is een complot om onze vrijheden nog verder in te perken. Die terroristen waren eigenlijk westerse geheim agenten.
Ongelofelijk eigenlijk dat IS de rest van de wereld zou gruwelijk in diens greep houdt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Het is ook inderdaad meer IS tegen de rest van de wereld. Ik wil ook geenszins de suggestie wekken dat het probleem bij alle moslims ligt. Die hebben meer last van IS dan wij want ze willen in het midden oosten hun macht consolideren. Ik benadruk juist dat we in oorlog zijn met IS on aan te geven dat we níét, geenszins, in oorlog zijn met de islam.
Hwt is meer IS tegen de rest van de wereld. Rusland, de koerden daar, het westen. En we hebben er ook allemaal onder te lijden. Of het nu de Koerdische frontsoldaten zijn, het Russische passagiersvliegtuig of nu Parijs.
Dat klopt, maar IS is wel een afsplitsing van Al-Qaida en ze zijn een soortgelijke terroristische organisatie met als verschil dat IS veel grootschaliger wil opereren. Hun eigen land stichten en vandaar uit de ongelovige honden afschietenquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al-Qaida en IS moeten niks van elkaar hebben, die haten elkaar. De Amerikanen sturen gewoon wat spul op naar de FSA en laten die het lekker zelf uitzoeken tegen ISIS en Assad.
Je kent de achtergrond van Frankrijk en Islamitische landen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:18 schreef hoechst het volgende:
weer die klote islamiten.....
Kunnen ze niet gewoon in het midden oosten mensen doden.
immigratie werkt gewoon niet.
In het midden oosten liggen ze waarschijnlijk ook niet wakker van Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat iedereen geschokt is als dit een keer in het westen gebeurt maar dat het dagelijks op andere plekken in de wereld gebeurt is blijkbaar geen probleem. Met twee maten meten heeft dat. Hypocriet gelul heet het ook wel.
Na gisteren zullen pogingen tot ordeverstoring wel keihard aangepakt worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn god, eerst dit en over 3 uur de intocht van Sinterklaas en ongetwijfeld irritante anti-pieten. Ik weet niet of mijn hart dit aan kan.
De gewone burger in Irak wel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja joh, die mensen in Parijs vragen daar ook om.....
Echt, de stupidity.....
Dat begrijp ik, maar daarom wees ik je daar dus ook op - omdat het volstrekt anders opgevat kan worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Het is ook inderdaad meer IS tegen de rest van de wereld. Ik wil ook geenszins de suggestie wekken dat het probleem bij alle moslims ligt. Die hebben meer last van IS dan wij want ze willen in het midden oosten hun macht consolideren. Ik benadruk juist dat we in oorlog zijn met IS on aan te geven dat we níét, geenszins, in oorlog zijn met de islam.
Exact. De Arabische Liga al diverse keren om hulp gevraagd bij de bestrijding van IS. Toch is dat onbeantwoord gebleven. Tunesie, Libie, Egypte, Libanon en Turkije hebben allen aanslagen en aanvallen binnen hun landsgrenzen moeten incasseren van IS. Dat vergeten we telkens voor het gemak.quote:Hwt is meer IS tegen de rest van de wereld. Rusland, de koerden daar, het westen. En we hebben er ook allemaal onder te lijden. Of het nu de Koerdische frontsoldaten zijn, het Russische passagiersvliegtuig of nu Parijs.
Jij denkt echt dat wij een keuze hebben, dat als we IS met rust laten ze veranderen in goede buren die ons alle geluk van de wereld wensen. Zo dom.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij zo graag oorlog wilt voeren in Syrië ga je er maar lekker zelf naar toe.
Tja, dat is de kunst van het hebben van een proxyleger. Je moet ze aan je blijven binden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar IS is wel een afsplitsing van Al-Qaida en ze zijn een soortgelijke terroristische organisatie met als verschil dat IS veel grootschaliger wil opereren. Hun eigen land stichten en vandaar uit de ongelovige honden afschieten
Wat betreft je oplossing: dat had gekund maar daar is niet voor gekozen. En terecht, want we hebben inmiddels wel gezien wat er gebeurt als je alle wapens uit handen geeft. 9 vd 10 keer worden die vroeg of laat tegen jou of je bondgenoten gekeerd
Omdat het mij totaal niet boeit wat daar gebeurd. Dit is Europa, hier leef ik en voel(de) ik mij veilig. Dat zoiets hier dan gebeurd vind ik honderden malen schokkender dan in een fucking Syrie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat iedereen geschokt is als dit een keer in het westen gebeurt maar dat het dagelijks op andere plekken in de wereld gebeurt is blijkbaar geen probleem. Met twee maten meten heeft dat. Hypocriet gelul heet het ook wel.
Dat is hypocriet, maar ook menselijk. Zo gaat het overal, niet alleen in Europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja landen als Duitsland, Nederland, Zwitserland, Noord-Europa etc. hebben echt last van ISquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat wij een keuze hebben, dat als we IS met rust laten ze veranderen in goede buren die ons alle geluk van de wereld wensen. Zo dom.
Ja maar dat zijn ook moslims, dus dan maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Tunesie, Libie, Egypte, Libanon en Turkije hebben allen aanslagen en aanvallen binnen hun landsgrenzen moeten incasseren van IS. Dat vergeten we telkens voor het gemak.
Wie zegt dat die mensen, en ik ook hoor, het niet verschrikkelijk vinden wat er in de wereld gebeurd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het zou je wel aan het denken moeten zetten. Temeer wij met zijn allen verantwoordelijk zijn voor het onveiligheidsgevoel voor de doorsnee Syrische burger in Syrie. We hebben hun leven overhoop gehaald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Omdat het mij totaal niet boeit wat daar gebeurd. Dit is Europa, hier leef ik en voel(de) ik mij veilig. Dat zoiets hier dan gebeurd vind ik honderden malen schokkender dan in een fucking Syrie.
Ze zijn gehersenspoeld met een extremistische interpretatie, maar daar had net zo goed elke andere religie of ideologie voor in de plaats kunnen zijn. Het heeft te maken met de islam, maar dan wel een extremistische variant. Net zoals een gemiddelde christen ook niets te maken heeft met de gekkies van de Amerikaanse westboro baptist church.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:15 schreef system32 het volgende:
[..]
Deze gasten lezen de koran 10x per dag, aanbidden allah, schreeuwen Allahu Akbar wanneer ze de Franse bevolking volpompen met lood en vervolgens zichzelf opblazen en jij zegt "Dit heeft niets met islam te maken"? Wegwezen jij...
Dat dachten ze in Spanje ook toentertijd..Ach, wat hebben we met die Perzen en Byzantijnen te maken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja landen als Duitsland, Nederland, Zwitserland, Noord-Europa etc. hebben echt last van IS
Dat is ook echt vergelijkbaar met de wereld van nuquote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Spanje ook toentertijd..Ach, wat hebben we met die Perzen en Byzantijnen te maken.
Als ze iedereen doodschieten heb je weinig te zoeken in ziekenhuizen. Dood is dood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ik wel een beetje vreemd vind...
Waar zijn de beelden van de vele gewonden? Waar zijn de beelden van chaotische taferelen in ziekenhuizen in de regio?
Begin jij nou ook al?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ik wel een beetje vreemd vind...
Waar zijn de beelden van de vele gewonden? Waar zijn de beelden van chaotische taferelen in ziekenhuizen in de regio?
Zijn er geen gewonden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze iedereen doodschieten heb je weinig te zoeken in ziekenhuizen. Dood is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |