quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Ik houd mijn hart vastquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Pff hoeveel komen er nog levend uit het theater?
Een beetje mijn link stelen!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Drankster het volgende:
CNN:
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Rutte kijkt altijd alsof hij stiekem in zijn broek heeft gepoept.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rutte is geschokt blabla
BBC ook een op Reuters life feeds.quote:
Hij heeft dat stiekem ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rutte kijkt altijd alsof hij stiekem in zijn broek heeft gepoept.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Mogen er ook nu geen mensen meer het land uit?
Te beginnen met kleuters en peuters. Potentieleeltjes enzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer worden de nieuwe importmoslims weer uitgezet?
Wie gaat de grenzen sluiten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet of er nu nog treinen rijden naar frankrijk maar stel je voor je zit in 1 zo'n trein, kan je nog wel frankrijk in dan aangezien ze de grenzen gaan sluiten
quote:
Ja best een leuke film toch... zit veel muziek in en geeft goed weer hoe mensen met liefde en lijden omgaan. Is wel een film die in mijn lijstje leuke fims staat...quote:
twitter:JCdeGraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:00:43CNN: er worden schoten gehoord in de concerthal, en daarna gegil. En daarna weer schoten. En weer gegil. - Vreselijk. reageer retweet
Dat zei iemand op Facebook letterlijk een uur geleden. Dus niet 'op dit moment'. Check je bronnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens getuigen worden de gegijzelde 1 voor 1 gedood op dit moment
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:00:43CNN: er worden schoten gehoord in de concerthal, en daarna gegil. En daarna weer schoten. En weer gegil. - Vreselijk. reageer retweet
www.flightradar24.com/quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
waar kan je live vliegverkeer volgen?
y?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Gvdquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Dan maar binnenstormenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Muziek is wel goed inderdaad, onderwerp vond ik wel heftig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Ja best een leuke film toch... zit veel muziek in en geeft goed weer hoe mensen met liefde en lijden omgaan. Is wel een film die in mijn lijstje leuke fims staat...
Het onderwerp is niet persee leuk maar de film wel.
Zal heus niet langer dan een dag duren..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Confetti het volgende:
En Fransen in het buitenland dan? Die komen niet meer binnen?
Ik denk eerder 100% controles.
Welke leger? Die 10 soldaten die er nog over zijn? En dan met zijn allen PANG PANG roepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef FritzWepper het volgende:
Verdomme Nederland, zet nu ook je leger aan de grens. Dit is je kans, nu krijg je het verkocht.
Met dank aan onder meer de VS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Pedroso het volgende:
We zullen er mee moeten leven dat dit soort aanslagen voorkomen. Aan wapens hebben ze geen gebrek en er zijn voldoende IS idioten die zich willen opofferen.
https://www.flightradar24.com/52.37,4.9/7quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Wat voor getuige moet dat dan zijn? Die vrolijk aan het typen is op z'n telefoon terwijl er in dezelfde ruimte mensen worden neergeschoten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens getuigen worden de gegijzelde 1 voor 1 gedood op dit moment
twitter:lammert twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:01:57Mensen bellen volgens reporter wanhopig vanuit concertzaal naar de politie om hulp... Gijzelnemers schieten 1 vr 1 gegijzelden dood #parijs reageer retweet
Die staan nog in de spelerstunnel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komt het Duits voetbal elftal het land nu uit?
Je zit er wel mee he, die whatsapp discussie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Infection het volgende:
Hollande
Godverdomme. Net nog een discussie via whatsapp gehad waarin ik voor gek verklaard werd toen ik het had over het sluiten van de grenzen. En nu gebeurt het gewoon.
flightradar24quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ach ja, valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
De eerste reclame na de NOS was er een van Yarden, awkward...
Gaat om hetzelfde bericht, zag alleen niet dat het al wat ouder was;)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei iemand op Facebook letterlijk een uur geleden. Dus niet 'op dit moment'. Check je bronnen.
Ze worden 1 voor 1 afgeknald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Hopelijk wel, dat mag vaker gebeuren bij dit soort dingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Nintex het volgende:
Grenzen dicht en leger naar Parijs. Vermoedelijk met een shoot first, ask questions later mandaat.
Ga je schamen? Leg uit....quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Te beginnen met kleuters en peuters. Potentieleeltjes enzo.
Ga je schamen.
Geloof ik niet. Ik hoor juist nu iemand zeggen dat er al 30 minuten geen schoten zijn gehoord.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Why?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Jano9 het volgende:
Komt er een opstand in Europa mensen?!
Ja, de doden kunnen verder.... Hijg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Wow..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:lammert twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:01:57Mensen bellen volgens reporter wanhopig vanuit concertzaal naar de politie om hulp... Gijzelnemers schieten 1 vr 1 gegijzelden dood #parijs reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met dank aan onder meer de VS.
Nee. Nu al helemaal niet meer...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Joezi het volgende:
Zijn jullie al in der Sinterklaasstemming?
begin van de burgeroorlog dit.quote:
ik zou dat ook niet kunnen hequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat voor getuige moet dat dan zijn? Die vrolijk aan het typen is op z'n telefoon terwijl er in dezelfde ruimte mensen worden neergeschoten?
Hij is onderweg. Zoals gewoonlijk komt die met de fiets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Rutte is geschokt vanuit zijn slaapkamer al twitterend op zijn mobieltje.
Hij neemt niet eens de moeite om ff op TV een verklaring af te leggen
Eh, legaal ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef einzeinz het volgende:
Ze moeten nog meer van die extremisten binnen halen! Laat dit een les voor Europa zijn!
Grenzen definitief sluiten en een NUL-tolerantie!
Al wie de laatste maanden/jaren het land ILLEGAAL is binnengekomen per direct uitwijzen en alle voordelen die ze kregen terugvorderen en afnemen!
Ik zie het zo voor me jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Een keertje tijd voor de speciale troepen om binnen te gaan.............. Of zijn ze aan het staken?quote:
Wat zou dat voor toegevoegde waarde hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Jano9 het volgende:
Komt er een opstand in Europa mensen?!
Letterlijk ver van zijn bed showquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Flikkert het hele zootje achter je ineenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Tyr80 het volgende:
Ben net 3 uur geleden Frankrijk uit gereden. Hoezo net op tijd
Ja want alle autochtonen zijn liefhebbende en vredelievende burgers komop man..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef einzeinz het volgende:
Ze moeten nog meer van die extremisten binnen halen! Laat dit een les voor Europa zijn!
Grenzen definitief sluiten en een NUL-tolerantie!
Al wie de laatste maanden/jaren het land ILLEGAAL is binnengekomen per direct uitwijzen en alle voordelen die ze kregen terugvorderen en afnemen!
Nouja misschien had ik het goede film moeten noemen.... ipv leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Muziek is wel goed inderdaad, onderwerp vond ik wel heftig.
Valt me nog mee dat ze het met een kogel doen. Meesten snijden dit soort honden de kop er heel langzaam af.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze worden alleszins super populairquote:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Hij zat net te rukken dus hij had even geen tijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef MMXMMX het volgende:
Op de radio net reclame van: voor 35 euro met de Thalys naar Parijsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
En waarom zou jouw bron wel kloppen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Ik hoor juist nu iemand zeggen dat er al 30 minuten geen schoten zijn gehoord.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
grenzen dicht benieuwd of vliegtuigen omkeren
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
Als dat zo zou zijn, dan zouden getuigen echt niet bellen. Die zouden dan ook wel doodgeschoten worden.quote:
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je schamen? Leg uit....
Islam is gevaarlijk. Je ziet het nu.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan nu echt niet rustig slapen. Lig dan toch beetje wakker van het idee dat ze allemaal afgeschoten worden.
t is gewoon een grote promo stuntquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ze worden alleszins super populair
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan nu echt niet rustig slapen. Lig dan toch beetje wakker van het idee dat ze allemaal afgeschoten worden.
Tijd voor een staatsgreep door mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar blijft de toespraak van onze Grote Leider Rutte?
Geertje geniet hier wel weer van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Go geert!twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:03:22Minister President Rutte ik zeg u: sluit de Nederlandse grenzen. Nu! Bescherm de Nederlandse bevolking. Hou op met wegkijken en ontkennen. reageer retweet
inkopper van geert;quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopt, dit is misschien iets te cru gesteld door mij. Maar je zou toch een wat meer kritisch geluid uit die hoek mogen verwachten. Ga met 500.000 man zondag de straat op...laat duidelijk horen bij welk kamp je hoort.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet mee eens, niet alle moslims hoeven nu op te draaien voor wat anderen doen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geertje geniet hier wel weer van.
Geertje heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrouwen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.
Ikke nie!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik ben er klaar voor
Amen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dit is misschien iets te cru gesteld door mij. Maar je zou toch een wat meer kritisch geluid uit die hoek mogen verwachten. Ga met 500.000 man zondag de straat op...laat duidelijk horen bij welk kamp je hoort.
Ik zou mad worden als uit naam van mij god, zulke debiele dingen zouden worden gedaan...
Dat maakt het nog vervelender allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pechtold niet, normaal superactief op Twitter maar nu even niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Hoeveel terrorisme deskundigen heeft Nederland?
Is praktisch onuitvoerbaar zonder mobilisatie, je moet bij ieder schijt boerenweggetje iemand neerzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Ja erg hequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
Gesprek met die gast op CNN gaat echt door merg en been
Vreselijk ja, die barst bijna in tranen uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
Het is vaak het onderscheid SS/SA, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De terroristen zijn exact die mensen waar vluchtelingen voor rennen, Einstein.
Ja, en wie worden er opgeblazen in het Midden-Oosten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.
Ja, respect dat hij zich zo goed kan verwoorden. Ik zou denk ik helemaal in shock zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef 17P het volgende:
We weten niet zeker of die daadwerkelijk uit die concertzaal komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Alcatranz. het volgende:
Die berichten uit die concertzaal.
Op dit moment, iedereen die het nieuws volgt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Nee, extremisten zijn gevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je schamen? Leg uit....
Islam is gevaarlijk. Je ziet het nu.
Precies, en moslims die hier dan reageren dat het westen elke dag slachtoffers maakt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ghehe... grappig. Toch is het iedere keer de islam die terreur zaait.
Hij is zowat de enige politicus in Nederland die hier constant voor waarschuwt, terwijl de andere politici wegkijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is praktisch onuitvoerbaar zonder mobilisatie, je moet bij ieder schijt boerenweggetje iemand neerzetten.
Alsof de grenzen sluiten iets gaat betekenen. Schijnveligheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Infection het volgende:
Hollande
Godverdomme. Net nog een discussie via whatsapp gehad waarin ik voor gek verklaard werd toen ik het had over het sluiten van de grenzen. En nu gebeurt het gewoon.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Vreselijk ja, die barst bijna in tranen uit
Veel. Is immers een topbaan. Hoevaak zal je nodig zijn in je leven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Respect voor de slacht offers ? en Nabestaanden en wat mij betreft voor heel Frankrijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat zou dat voor toegevoegde waarde hebben?
Goedkoopste automatische wapen als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Joezi het volgende:
Russische wapens zijn er gebruikt, je verwacht het niet..
Was de bron Twitter?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Studiotje het volgende:
Je hoort niks meer over schietpartijen die bij 't louvre, pompinogwat en les halles.
Nou je kunt aan zijn stem wel horen dat hij geschokt isquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, respect dat hij zich zo goed kan verwoorden. Ik zou denk ik helemaal in shock zijn.
Dat klopt. Maar tegelijkertijd levert dit hem natuurlijk wel 5 zetels op. Als het hier was geweest 20quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij is zowat de enige politicus in Nederland die hier constant voor waarschuwt, terwijl de andere politici wegkijken.
Niet veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Het moet veel verder gaan. Alle salafisten oppakken en voorgoed opsluiten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef speknek het volgende:
Sluiten van de grenzen lijkt me vooral voor de show (en in Frankrijk zodat ze niet weer naar Belgie vluchten), IS kan genoeg sympathisanten vinden die "hier" (in Parijs) wonen, en niet door de inlichtingendiensten nauwlettend in de gaten gehouden worden. Met grote vluchtelingenstromen binnenkomen is juist een redelijk slecht idee omdat je dan door heel wat politiemachten gevolgd wordt.
Peter R de Vries iigquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef vuvuzela het volgende:
Tokkie Nederland is ook nog wakker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Zipportal het volgende:
NuJIJ ook al over de 1000+ posts.
http://www.nujij.nl/algem(...)j-met.34158019.lynkx
Zie je het jezelf al doen? Die lui hebben nog een hele toekomst voor zichquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Drankster het volgende:
Jonge gasten van nog geen eens ouder dan 25. Ik ben 24...
Hoe weet je dit? Je brengt een mening als feit nu.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef speknek het volgende:
Sluiten van de grenzen lijkt me vooral voor de show (en in Frankrijk zodat ze niet weer naar Belgie vluchten), IS kan genoeg sympathisanten vinden die "hier" (in Parijs) wonen, en niet door de inlichtingendiensten nauwlettend in de gaten gehouden worden. Met grote vluchtelingenstromen binnenkomen is juist een redelijk slecht idee omdat je dan door heel wat politiemachten gevolgd wordt.
Alsof Rutte nu aan het ontkennen en wegkijken is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
horizon.tv als je ziggo hebtquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is CNN ook ergens online te volgen?
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
De meeste zitten aan de verkeerde kant.quote:
Ja dat zal helpen.quote:
Niet met de huidige staat waarin Defensie verkeertquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.
Och god beginnen deze plaatjes nu ook al...quote:
Ik ga toch maar slapen zoquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Johquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Collide het volgende:
Er landen en stijgen gewoon nog vliegtuigen op van en naar Parijs.
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof de grenzen sluiten iets gaat betekenen. Schijnveligheid.
thanksquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Wie initieert dit soort spreuken toch altijd na dit soort dingen...hoe komt iemand erop om zoiets te doen...quote:
Dat is het punt juist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diezelfde afbeelding werd gebruikt na Charlie. Alleen de datum is aangepast
Er worden al t-shirts gedruktquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Och god beginnen deze plaatjes nu ook al...
Ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof Rutte nu aan het ontkennen en wegkijken is.
Nou, het grootste kankergezwel op deze aarde zijn momenteel toch wel de Golfstaten. Olie-onafhankelijkheid dus! Minder geld voor haatpaleizen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het moet veel verder gaan. Alle salafisten oppakken en voorgoed opsluiten bijvoorbeeld.
Gemist...wat werd er zoal gezegd?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
telefoongesprek met die guy bij CNN.. christus man. Ik zit hier echt geshocked achter mijn computer
Viel mee, hij gaf tenminste aan dat het wel uit die hoek lijkt te komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef LXIV het volgende:
Vuile kut NOS is het islam gedeelte al weer aan het downplayen
Dat zijn ook vaak de gehersenspoelde gasten. Erg!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Drankster het volgende:
Jonge gasten van nog geen eens ouder dan 25. Ik ben 24...
quote:
Mooi beeld wel!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Flikkert het hele zootje achter je ineen
En 'Intelligent' Nederland, die op de andere partijen stemmen, sluit gewoon weer hun ogen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, hij moet wat roepen om hersenloos Nederland te pleasen.
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.
Bizar inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
De krampachtigheid om het woord moslim niet te gebruiken op 1 zeg
Dat zou een stuk effectiever zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het moet veel verder gaan. Alle salafisten oppakken en voorgoed opsluiten bijvoorbeeld.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
telefoongesprek met die guy bij CNN.. christus man. Ik zit hier echt geshocked achter mijn computer
Rot op met dat 'pray'. Waarom religieuze gekte gebruiken om je medeleven te tonen voor religieuze gekte? Religieuze gekte is de bron van heel veel kwaad.quote:
Stoppen met vooroordelen en mensen als gelijk behandelen. Dat zal ookw at schelen binnen de maatschappij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met het binnenhalen van tienduizenden moslims uit oorlogsgebied.
Bidden dat al die zwijnen kapot gaan jaquote:
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
Gewoon CNN kijken voor feiten ipv Giphart en Barend met hun mobieltjes en fifi erbijquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef LXIV het volgende:
Vuile kut NOS is het islam gedeelte al weer aan het downplayen
En dan maar hopen dat de God van de slachtoffers luistert en niet die van de aanvallers.quote:
Nee, die bezigen niet dezelfde oorlogspraat als Wilders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En 'Intelligent' Nederland, die op de andere partijen stemmen, sluit gewoon weer hun ogen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
Schijnbaar wel.. meeste gijzelaars al naar buiten aldus dit Twitter accountquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Wtf de politie is nog niet binnen wtfffff
Wel eens van het paard van Troje gehoord?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.
De GBL probeert weer goedkoop te scorenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, het grootste kankergezwel op deze aarde zijn momenteel toch wel de Golfstaten. Olie-onafhankelijkheid dus! Minder geld voor haatpaleizen.
Door dat soort mensen heeft dit allemaal kunnen gebeuren. Je kunt het aantal keren dat islam wordt gezegd op één hand tellen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
Beschreef even hoe er voor zijn neus mensen werden afgeslacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Gemist...wat werd er zoal gezegd?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef stinkie het volgende:
Is gewoon industrie he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef isax het volgende:
media laat er geen gras over groeien he?
mensen die de bataclan hebben getagged op instagram krijgen allemaal berichtje van een journalist of ze even hun nummer geven terwijl het niet eens bekend is of ze nog leven
Ik word hier vrij verdrietig van iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De GBL probeert weer goedkoop te scorenDie kerel denkt alleen aan polls...
Je voorkomt in ieder geval dat IS strijders gewoon met ze meereizen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lost niks op. Die zijn bang voor dezelfde figuren als wij.
Eens. Religie maakt deze wereld ziekquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rot op met dat 'pray'. Waarom religieuze gekte gebruiken om je medeleven te tonen voor religieuze gekte? Religieuze gekte is de bron van heel veel kwaad.
Topper hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef davedavy het volgende:
Avondklok ingesteld. Zoals ik al voorspelde een half uur terug. Nu kan ik ook politicus worden
Landen wegvagen, miljoenen doden. Voor als het even tegenzit straks 70 doden in Parijs?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.
Gematige religie bestaat niet. Religie is per definitie fundamentalistisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk grijpt de gematigde Moslim dit aan om de islam te moderniseren en al het geweld uit de religie te schrappen. Helaas lees ik meer over falseflags, want iedereen kan toch allah ackbar roepen?
Het is niet eens gevallenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Door dat soort mensen heeft dit allemaal kunnen gebeuren. Je kunt het aantal keren dat islam wordt gezegd op één hand tellen.
Worden er neutrale termen als 'daders', 'terroristen', 'kansenparels' etc gebruikt.
Er is nu toch juist minder religie dan vorige eeuw(en)?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eens. Religie maakt deze wereld ziek
Zei het net ook al tegen iemand, di mensen daar hebben 0,0 kans als ze niks doen.quote:
Ja, ze hadden geen koffers en dekens bij zich maar AK's en bomgordels. We zijn eruit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel eens van het paard van Troje gehoord?
En terecht, net zoals dit Le Pen president kan maken. Als de andere politici de waarheid maar blijven ontkennen en bagatelliseren dan maar op politici stemmen die wel de ogen open hebben. Dat Le Pen en Wilders groeien hierdoor is allemaal te danken aan de gevestigde orde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tegelijkertijd levert dit hem natuurlijk wel 5 zetels op. Als het hier was geweest 20
Dat valt in de praktijk best mee. Je hebt nu al genoeg part-time moslims maar het is belangrijk dat zij gaan erkennen dat zij fundamenteel verschillen van terroristen ipv elke moslim als broeder te benoemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gematige religie bestaat niet. Religie is per definitie fundamentalistisch.
Wie had dat gedacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Valt me nog mee dat er geen telfort grappen zijn...
Is wel makkelijk nu ja om haat te zaaien. Als Putin kwaad wil, of Amerika, paar van dit falseflag aanslagen en je kan weer wat landjes binnen vallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk grijpt de gematigde Moslim dit aan om de islam te moderniseren en al het geweld uit de religie te schrappen. Helaas lees ik meer over falseflags, want iedereen kan toch allah ackbar roepen?
Ja hij roept het vandaag inderdaad voor het eerst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De GBL probeert weer goedkoop te scorenDie kerel denkt alleen aan polls...
Totdat je vrienden of familieleden hebt die daar vakantie vierenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef watisdezen het volgende:
[..]
60 doden in parijs? Vermoord alle mensen in de Golfstaten!
Daarom is het ook maar goed dat jij hier niet over gaat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat mij betreft stijgen de bommenwerpers nu op om die landen weg te vagen.
Da's toch dezelfde!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de God van de slachtoffers luistert en niet die van de aanvallers.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die bezigen niet dezelfde oorlogspraat als Wilders.
Waar?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
ZO iemand zou ik van de brancard gooien. Chaos, dood alles, en ga je op je brancard een beetje vrolijk lachend vingertjes op steken
Dat maakt het geen minder makkelijke prietpraat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hij roept het vandaag inderdaad voor het eerst.
Hoe we hebben geen leger meer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan binnen 24 uur geregeld worden.
Bron was iemand van de AIVD meen ik, maar ik zat op het station rond zes uur nog naast twee Marokkanen die leken vrij opgewonden over IS te praten. Kon het verkeerd gehoord hebben, (maar nam wel een treintje later), maar goed, het is niet zo'n gekke gedachte dat het succes van IS wat bewondering creeert.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Je brengt een mening als feit nu.
Verder denk ik ook dat het vooral show is.
Niks doen lost ook niks op. Is aanval de beste optie? Geen idee. Maar iets is onderhand beter dan niets zou ik zeggen. s\quote:
Religie is niks anders dan sociaal geaccepteerde hersenspoeling. Het is per definitie extreem. Extreem betekent niet altijd kwaadaardig, maar het is extreem desalniettemin.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk best mee. Je hebt nu al genoeg part-time moslims maar het is belangrijk dat zij gaan erkennen dat zij fundamenteel verschillen van terroristen ipv elke moslim als broeder te benoemen.
Dat vind ik dus zo bizar, net als met die vluchtelingen, oko al zijnh et misschien enkelingen. Je bent (relatief) veilig, mensen bieden je wat aan.. je moet blij zijn met alles wat je krijgt..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
ZO iemand zou ik van de brancard gooien. Chaos, dood alles, en ga je op je brancard een beetje vrolijk lachend vingertjes op steken
Landen vol salafisten kun je beter kwijt zijn dan rijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Landen wegvagen, miljoenen doden. Voor als het even tegenzit straks 100 doden in Parijs?
Soms verklaar je hem voor gek, maar hier heeft hij toch wel een goed punt...quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:04 schreef Nintex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |