quote:Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen waarbij achttien doden zouden zijn gevallen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.
Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis. Volgens Le Figaro is in het ministerie van Binnenlandse Zaken een crisisteam bijeengeroepen.
Het Duitse nationale elftal heeft vandaag zijn hotel moeten verlaten in verband met een bomdreiging.
Later meer.
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
Ik houd mijn hart vastquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Pff hoeveel komen er nog levend uit het theater?
Een beetje mijn link stelen!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef Drankster het volgende:
CNN:
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
Rutte kijkt altijd alsof hij stiekem in zijn broek heeft gepoept.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rutte is geschokt blabla
BBC ook een op Reuters life feeds.quote:
Hij heeft dat stiekem ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rutte kijkt altijd alsof hij stiekem in zijn broek heeft gepoept.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Maver24 het volgende:
Mogen er ook nu geen mensen meer het land uit?
Te beginnen met kleuters en peuters. Potentieleeltjes enzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer worden de nieuwe importmoslims weer uitgezet?
Wie gaat de grenzen sluiten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet of er nu nog treinen rijden naar frankrijk maar stel je voor je zit in 1 zo'n trein, kan je nog wel frankrijk in dan aangezien ze de grenzen gaan sluiten
quote:
Ja best een leuke film toch... zit veel muziek in en geeft goed weer hoe mensen met liefde en lijden omgaan. Is wel een film die in mijn lijstje leuke fims staat...quote:
twitter:JCdeGraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:00:43CNN: er worden schoten gehoord in de concerthal, en daarna gegil. En daarna weer schoten. En weer gegil. - Vreselijk. reageer retweet
Dat zei iemand op Facebook letterlijk een uur geleden. Dus niet 'op dit moment'. Check je bronnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens getuigen worden de gegijzelde 1 voor 1 gedood op dit moment
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:00:43CNN: er worden schoten gehoord in de concerthal, en daarna gegil. En daarna weer schoten. En weer gegil. - Vreselijk. reageer retweet
www.flightradar24.com/quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
waar kan je live vliegverkeer volgen?
y?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Gvdquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Dan maar binnenstormenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Muziek is wel goed inderdaad, onderwerp vond ik wel heftig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Ja best een leuke film toch... zit veel muziek in en geeft goed weer hoe mensen met liefde en lijden omgaan. Is wel een film die in mijn lijstje leuke fims staat...
Het onderwerp is niet persee leuk maar de film wel.
Zal heus niet langer dan een dag duren..quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Confetti het volgende:
En Fransen in het buitenland dan? Die komen niet meer binnen?
Ik denk eerder 100% controles.
Welke leger? Die 10 soldaten die er nog over zijn? En dan met zijn allen PANG PANG roepen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef FritzWepper het volgende:
Verdomme Nederland, zet nu ook je leger aan de grens. Dit is je kans, nu krijg je het verkocht.
Met dank aan onder meer de VS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Pedroso het volgende:
We zullen er mee moeten leven dat dit soort aanslagen voorkomen. Aan wapens hebben ze geen gebrek en er zijn voldoende IS idioten die zich willen opofferen.
https://www.flightradar24.com/52.37,4.9/7quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Wat voor getuige moet dat dan zijn? Die vrolijk aan het typen is op z'n telefoon terwijl er in dezelfde ruimte mensen worden neergeschoten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef eenjongen... het volgende:
Volgens getuigen worden de gegijzelde 1 voor 1 gedood op dit moment
twitter:lammert twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:01:57Mensen bellen volgens reporter wanhopig vanuit concertzaal naar de politie om hulp... Gijzelnemers schieten 1 vr 1 gegijzelden dood #parijs reageer retweet
Die staan nog in de spelerstunnel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komt het Duits voetbal elftal het land nu uit?
Je zit er wel mee he, die whatsapp discussie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Infection het volgende:
Hollande
Godverdomme. Net nog een discussie via whatsapp gehad waarin ik voor gek verklaard werd toen ik het had over het sluiten van de grenzen. En nu gebeurt het gewoon.
flightradar24quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ach ja, valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
De eerste reclame na de NOS was er een van Yarden, awkward...
Gaat om hetzelfde bericht, zag alleen niet dat het al wat ouder was;)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei iemand op Facebook letterlijk een uur geleden. Dus niet 'op dit moment'. Check je bronnen.
Ze worden 1 voor 1 afgeknald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Hopelijk wel, dat mag vaker gebeuren bij dit soort dingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:02 schreef Nintex het volgende:
Grenzen dicht en leger naar Parijs. Vermoedelijk met een shoot first, ask questions later mandaat.
Ga je schamen? Leg uit....quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Te beginnen met kleuters en peuters. Potentieleeltjes enzo.
Ga je schamen.
Geloof ik niet. Ik hoor juist nu iemand zeggen dat er al 30 minuten geen schoten zijn gehoord.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Studiotje het volgende:
Why?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |