Kom lekker bij de VARA.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NPO3-generatie nu. Geloof ik dan.
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.quote:
Helemaal in lijn met je sterrenbeeld deze postquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Speculientje. Dat is overigens de eigen keuze van Harry.
Lees maar: NWS / [SC] Waar Specularium steeds een andere UI heeft
Daar hebben we toen dit plaatje nog bij gemaakt:
http://i60.tinypic.com/32zqo41.jpg
Overigens is Speculientje ook nog het nichtje van Sinterklaas...
[ afbeelding ]
Staat wel op een andere video site:quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.
Op de een of andere manier kan ik daar geen versie op Youtube van vinden.
http://v.yinyuetai.com/video/162728quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.
Op de een of andere manier kan ik daar geen versie op Youtube van vinden.
Tjah, als niemand anders F&L wil doen...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pardon?!
Hebben we hier breaking news?
Heyquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat wel op een andere video site:
http://www.vbox7.com/play:dde37e2c
Ja, die zag ik nog, had alleen het geduld niet om de schijnbare reclame af te wachten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://v.yinyuetai.com/video/162728
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Helemaal in lijn met je sterrenbeeld deze post.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Serieus? Ik had een jurkje aan. Was dan naar me toe gekomen muts! Zo eng ben ik niet.
Om acht uur stond er al een flinke rij om naar binnen te mogen, rond half elf ging ik het hotel in. Daarna nog langer wachten tot je eindelijk aan de beurt was. Er liepen idd heel wat weirdo's, maar heb ook een enkeling erg mooi horen zingen. Een bepaalde jongen (type Herman) werd een keer of zes geinterviewd, type Kevin werd ook achterna gezeten en er was ook een meisje dat de meest rare moves maakte voor de camera.
Het duurde allemaal zo lang dat ik op een gegeven moment even ging strekken. Vrijwel METEEN stond er een camera man voor me en werd er een microfoon onder mijn neus geduwd.
''Wat deed jij daar?''
''Eh strekken?''
''Strippen?''
''Nee, strekken.''
''Doe nog eens!''
''Nee, dank je.''
''Ik wil jou wel gestrekt zien.''
''.''
Daarna nog wat vragen over mijn kleding en mijn eventueel aanwezige zangtalent. De man die me interviewde was btw wel grappig, maar ergens ook irritant. Hij lokte je echt uit, maar ik ging er niet echt op in, dus was hij snel weer weg. Tegen andere deelnemers heb ik hem verhalen horen vertellen over zijn achterwerk, dat het een waar kunstwerk was ofzo
![]()
. Ook raakte hij telkens iedereen aan om dubbelzinnige complimentjes te maken.
De auditie zelf vond ik op zich wel goed gaan en idd wat BVO zei... Ze keken een hele andere kant op, deden ongeinteresseerd, maar ik bleef gewoon stug doorzingen en keek ze alle drie telkens recht in de ogen aan. Daardoor had ik na een tijd WEL hun interesse.
''Ik vond het een beetje saai en daarom ben je niet door.''
''En wat was er dan precies saai?''
''Gewoon saai, ik vond het niet overtuigend genoeg.''
''Prima, een fijne dag nog.''
Ik was ergens best beledigd dat ze het saai vonden, maar was het toch ook wel weer met ze eens. Ik twijfelde vooraf al of ik het nummer wel zou gaan doen. Ik wilde eerst Eternal Flame zingen, maar dat zou (idd) saai gevonden kunnen worden. Dus ging ik over op Nothing compares to you. Toen ik er uiteindelijk stond heb ik toch maar Eternal Flame gedaan. Daarnaast had ik ook wel nagedacht over mijn choreografie en het uitgevoerd, maar het blijft toch wel een rustig nummer. Jammer, maar voor hen een gemis, niet voor mij.
Buiten aangekomen werd ik bestormd door een mevrouw die een talentenjacht organiseerde voor TV Oranje. Wie? Juist, dat dacht ik ook. Visitekaartje aangenomen en ze gaat me nog bellen zei ze.
Toch wel weer een belevenis op zich, al had ik wat betere feedback iets meer gewaardeerd. Wat moet ik nou met ''gewoon saai''?
Ik had je door laten gaanquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
Terecht overigens dat ik werd afgewezen toen.
Tja, eternal flame moet je ook naakt zingen he ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
Terecht overigens dat ik werd afgewezen toen.
Jij vindt Verkoude zeker ook smakelijker klinken dan Verkade?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef moemoe het volgende:
En ik vind Specula smakelijker klinken.
Ik heb dit helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:45 schreef moemoe het volgende:
Overigens kan ik wel zeggen dat ik ooit meedeed aan Idols.
[..]
Misschien zit je wel gewoon in een psychose.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 die mod wordt, Specularium die posts helemaal leest.... het moet niet veel gekker worden hier.
Het zou pas echt raar worden als ik mod werd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 die mod wordt, Specularium die posts helemaal leest.... het moet niet veel gekker worden hier.
Ik houd gewoon van de Sint.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij vindt Verkoude zeker ook smakelijker klinken dan Verkade?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Fokker89 zie ik een toekomstig FA.
Welk nummer zou jij zingen als je zou auditeren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, eternal flame moet je ook naakt zingen he ...
Deed Susanna Hoffs ook.
Of ik. #herinneringenaan2dagenmodschap #hashtagquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou pas echt raar worden als ik mod werd.
God save the Queen van the Sex Pistols.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij zingen als je zou auditeren?
Zou je dan ook net zo dansen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou auditie doen met Moi Lolita
Dat is eh... Ja, eh, een andere stijl.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
God save the Queen van the Sex Pistols.
Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is eh... Ja, eh, een andere stijl.
Speciale kleding ook aan?
Smerige strontvreter die ventquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
En met dit beeld ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou een schitterend jurkje aandoen inderdaad, zo'n donkerblauwe
Heeft Elflettering ook wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En met dit beeld ga ik slapen![]()
Trusten
Hij was er gewoon nog de hele tijd hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Als dat geen fappen wordt....quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Helaas heeft Harry je beeld nog even verpest. Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.
Lekker man Yoki, dat wordt een mooie droomquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of ik ga samen met Mani de spice girls nadoen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat vind jij van mijn held?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Elflettering ook wel eens.
Sluit hij zich op in een Dixi.
Als wij een camera zien worden we bijkans gek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.
Hoeft ook niet, maar in de wereld van je beleving is een hele hoop mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goeie, geen idee nog.
Maar ook niet echt de ambitie om auditie te doen voor zo'n programma.
In dat geval, misschien wel in een pipo de clown broek, leuk bloemetjes patroon ofzo ..quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar in de wereld van je beleving is een hele hoop mogelijk.
Een soort rickroll, maar dan anders?quote:
Moeten we daar echt op gaan wachten of mogen we gewoon door blijven posten ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het wachten is nu op LTVDK die een clip van Kanye West gaat posten.
Nou moe.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet het lekker zelf weten.
Vooral doorgaan met postenquote:Op dinsdag 10 november 2015 02:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moeten we daar echt op gaan wachten of mogen we gewoon door blijven posten ?
....quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met zijn nummers.
Het is toch een soort Gerard Joling.
Natuurlijk is George Michael één van de beste zangers die momenteel rondloopt. Jammer dat hij de laatste jaren zo weinig meer uitbrengt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:51 schreef moemoe het volgende:
Dit gaat over mijn held. Dan neem ik alles zeer serieus.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk is George Michael één van de beste zangers die momenteel rondloopt. Jammer dat hij de laatste jaren zo weinig meer uitbrengt.
* Elfletterig moet gaan slapen nu.
Dat zeg je ook over mij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Fokker89 zie ik een toekomstig FA.
Tem & Speculariumquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie zijn een doldwaas duo.
Goed ideequote:Op dinsdag 10 november 2015 14:17 schreef Mani89 het volgende:
Een Big Brother FOK! met Fylax en Fokker in 1 huis. Dat wil ik zien.
Dit is nieuw voor mij, meestal heb ik dit effect alleen op vrouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Yoki vannacht over ons gedroomd heeft?
Woest sensueel!quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Yoki vannacht over ons gedroomd heeft?
Ik ken geen user die X1apt heet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde.
Elfletterig en [ afbeelding ]X1apt[ afbeelding ]
Oh ja, jullie praten niet meer met elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken geen user die X1apt heet.
Bijna autobiografisch dit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kwam er niet aan te pas, maar je was verkleed als Posh Spice.
Je bedoelde Xa1pt, toevallig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, jullie praten niet meer met elkaar.
Het is zijn droom dus zijn werkelijkheid.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet je een ander vragen wat je voorkeur is?
Doe nou niet zo, zou Specu nu zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelde Xa1pt, toevallig?
Gelukkig ben jij Harry niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, zou Specu nu zeggen.
Harry Vermeegen volgens mij, met die regenjas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt er nou altijd verwezen naar tovenaar Harry?
Mutantquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken geen user die X1apt heet.
Uitstekelbaars! Leeft je scooter nog?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEn met jou?
Ja verbazingwekkend genoeg nog steeds niet gestolen :pquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uitstekelbaars! Leeft je scooter nog?
Zijn toch best wel lieve jongens uiteindelijk, die kansenpareltjes,quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend genoeg nog steeds niet gestolen :p
Heb er een Marokkaanse vlag sticker op geplakt. Zo laat je ze weten dat je 'een van hun bent'quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn toch best wel lieve jongens uiteindelijk, die kansenpareltjes,
Bij GroenLinks is iedereen al Marokkaan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had Geert dan toch gelijk, het begint allemaal met een sticker en straks zijn we allemaal Marokkaan.
Gisteren waren de Alabama Shakes bij Pauw. Vond het wel tof.Misschien wat voor jou als je ze nog niet kent?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij GroenLinks is iedereen al Marokkaan.
Ik heb het gehoord, ik was er niet zo kapot van, sorry. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als Pauw een keer bij Pauw optreedt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gisteren waren de Alabama Shakes bij Pauw. Vond het wel tof.Misschien wat voor jou als je ze nog niet kent?
Zal een sticker plakken op jouw snor fatimaquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Niks houdt jullie tegen om overal stickers op te plakken toch? Ben je safe :p
Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je blijft nu maar een keer liggen hoor.
Hoe durf je!!quote:
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:11 schreef Uccie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ik heb geen spekjes in huis...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.
Gelukkig had ik tussen de middag al bacon op mijn broodje. Ik moet wel aan mijn wekelijkse fix komen.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
Ik zeg wekelijks...ik bedoel dagelijks.
In wat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Het is dat je te netjes bent anders had je zo in Epic Meal Time gekund.
Dat vertel ik later wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
In wat?
En houd ermee rekening dat ik zo nog moet eten.
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nu zin in een hamburger met bacon en kaas.
Ik nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeftquote:
Is dat een speciaal trucje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeft
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.quote:
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.
Gaat sneller dan poetsenquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.
Er is ook gewoon haast niets vervelender dan het schoonmaken van een frituurpan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat sneller dan poetsen, ik ben een beetje luie huisvrouw.
Daarom heb ik al 2 jaar niets gefrituurd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is ook gewoon haast niets vervelender dan het schoonmaken van een frituurpan.
Het is lastig om dit goed te keuren, maar 2 jaar?? Respect!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom heb ik al 2 jaar niets gefrituurd.
Nee, ik haal het danquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is lastig om dit goed te keuren, maar 2 jaar?? Respect!
Ik iets vaker.. Maar wel in goede olie en zo. En het wordt ook al minder. #gezondeleef.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik haal het danmaar serieus ik eet denk ik om de week iets gefrituurd.
Heel veel dingen kunnen ook in de oven en dat is prima, proef je ook nog meer aardappel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik iets vaker.. Maar wel in goede olie en zo. En het wordt ook al minder. #gezondeleef.
Dat kan ik ook wel eens gaan proberen. Ik moet sowieso een hoop anders gaan doen qua eten, nog wat dingetjes leren en aanschaffen en het ook gewoon doen ipv denken. Ik moet bijvoorbeeld een wok hebben, dat is mijn nieuwe target, en dan even goed afkijken hoe mijn pa nasi maakt en spaghettisaus zodat ik dat ook zelf kan zonder dat het niet te vreten is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel veel dingen kunnen ook in de oven en dat is prima, proef je ook nog meer aardappel.
Gewoon receptje pakken van internet en proberen, het is geen rocketscience.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel eens gaan proberen. Ik moet sowieso een hoop anders gaan doen qua eten, nog wat dingetjes leren en aanschaffen en het ook gewoon doen ipv denken. Ik moet bijvoorbeeld een wok hebben, dat is mijn nieuwe target, en dan even goed afkijken hoe mijn pa nasi maakt en spaghettisaus zodat ik dat ook zelf kan zonder dat het niet te vreten is.
En dan begint koken ineens wel heel leuk te worden.
Dat is next level, eerst de nasi en spaghetti van mijn pa.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon receptje pakken van internet en proberen, het is geen rocketscience.
Gewoon meekijken en proberen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is next level, eerst de nasi en spaghetti van mijn pa.
Bolliequote:Op dinsdag 10 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik haal het danmaar serieus ik eet denk ik om de week iets gefrituurd.
Trots op mijn vetjesquote:
Tofik is prima, als hij niet serieus gaat lopen doen, dan gun ik hem nog steeds dat lego-blokje onder zijn blote voet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu ben je het vaak met met eens en zo, maar wat is daar precies erg aan?
Ach, die jongen komt er heus wel achter hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Of hij is er inmiddels achter, dat kan ook. En Pauw gaat 'm vast niet zo lief ondervragen als Van Nieuwkerk laatst deed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tofik is prima, als hij niet serieus gaat lopen doen, dan gun ik hem nog steeds dat lego-blokje onder zijn blote voet.
Hij heeft de neiging in een slachtofferrol te gaan zitten, houd ik niet van, maar neemt niet weg dat ik het een goede zaak vind dat hij als moslim openlijk uit de kast komt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, die jongen komt er heus wel achter hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Of hij is er inmiddels achter, dat kan ook. En Pauw gaat 'm vast niet zo lief ondervragen als Van Nieuwkerk laatst deed.
Ik vind het goed van hem dat hij eindelijk uit de kast is gekomen. Maar hij deed laatst alsof de boe-mannen bij GeenStijl en de PVV zitten. Dat terwijl iedereen - hijzelf ook - weet dat hij meer last gaat hebben van negatieve reacties van moslims.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft de neiging in een slachtofferrol te gaan zitten, houd ik niet van, maar neemt niet weg dat ik het een goede zaak vind dat hij als moslim openlijk uit de kast komt.
Oh hij zal wel bedreigd worden uit zijn eigen omgeving, maar misschien is het ook weleens goed om er niet de nadruk op te leggen en het nieuws te maken, dat er gewoon geen aandacht naar gaat. En voor hem is het vanuit linkse hoek natuurlijk erg makkelijk om dan GS en de PVV wel even te noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het goed van hem dat hij eindelijk uit de kast is gekomen. Maar hij deed laatst alsof de boe-mannen bij GeenStijl en de PVV zitten. Dat terwijl iedereen - hijzelf ook - weet dat hij meer last gaat hebben van negatieve reacties van moslims.
Maar kennelijk is Dibi er nog niet aan toe om afstand te nemen van zijn aangeleerde, haatdragende religie.
Naam en nummer graagquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
papa van zo'n kind op stage lijkt precies op hem
GutterFMquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nog in dezelfde kroeg gedraaid waar hij begonnen is.
Ik zit nu bij GutterFM, die man heeft het wat slechter getroffen, die zit bij 3FM
doe niet zo jelly jaquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijf van Yoki af, die is van mij.
Nou zegquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit American Gangster te kijken.
Mjah.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet ik je handen vast houden, dat is vies.
sryquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben helemaal van slag nu. En er lezen ook kinderen mee.
Niks anders dan de vorige 1045 delen dus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog steeds een geval razende aids is.
Voorschurft was hier anders ook weleens, maar die kwam wel met goeie mannen, dat wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:13 schreef sp3c het volgende:
nee de eerste 1000 ofzo waren beter, die gingen over tieten enzo, nu is het allemaal homo erotische kalverliefde man
das niet zo lachen
Mij heb je daar toch nooit over horen klagen, in tegendeel, ik mis hem wel.quote:
Dan klaag ik dat Voorgevel hier al een tijd niet is geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
klagen is ook gewoon iets wat moet kunnen in NWS SC
Niet als ik het doe.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
gewoon lokquoten, dan komtie vanzelf
haha
Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
Nou als klagen mag; Ik dacht ik ga van mijn ouders huis naar mijn eigen huis lopen, overwinning alles en zo .. is het verdomme maar 15 minuten lopen. Ik dacht dat het wel wat meer stappen zouden zijn. Wel in mijn eentje gelopen, dat dan weer wel.
ja, zelfs voor mij is dat echt alleen haalbaar als ik ga rollen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.
Denk je dat je er 15 minuten over gaat doen, is het maar 5 in het echt.
Ja, kapot maken die hap!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.
Denk je dat je er 15 minuten over gaat doen, is het maar 5 in het echt.
Het is ditmaal, verdomme!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bestel de bierchinees, alleen dit maal voor food.
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ditmaal, verdomme!
En nee, ik ga geen eten bestellen, ik neem wel een broodje.
Ja, allemaal!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.
Goede post!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
over klagen gesproken, heb ik de verdomme de hele avond moeite mijn ogen open te houden, is het bedtijd, klaarwakker!
Je vergeet een hoofdletter...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
over klagen gesproken, heb ik de verdomme de hele avond moeite mijn ogen open te houden, is het bedtijd, klaarwakker!
eindelijk iemand die wilquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.
nee, ik heb geen zin in hoofdletters.quote:
Nou en ik niet in dit maal.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin in hoofdletters.
Uccie is in sp3c-modus....quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIER, EEN ZIN IN HOOFDLETTERS VOOR JE.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahahaha, Henk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en ik niet in dit maal.
Heb geen honger namelijk.
Ik sloop zijn hele familie!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar die deur keek je net vet lang aan...
het is deze maalquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en ik niet in dit maal.
Heb geen honger namelijk.
Heul wel, maar niet om vrouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi! Want we hebben helemaal geen zin om te lachen.
dit maal....maal is keer, godver nu wordt ie nog matigerquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap de hele grap niet eens. Normaal heb ik dit alleen als Harry een grap probeert te maken.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
dit maal....maal is keer, godver nu wordt ie nog matiger
Nou mannen zijn ook gewoon kloothommels hoor, allemaal #Teamopzijquote:
Maar wij kunnen helikopteren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mannen zijn ook gewoon kloothommels hoor, allemaal #Teamopzij
Maal Dquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
dit maal....maal is keer, godver nu wordt ie nog matiger
Wij hebben tieten.quote:
Jawel, het is koud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |