Hoe durf je!!quote:
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:11 schreef Uccie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ik heb geen spekjes in huis...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.
Gelukkig had ik tussen de middag al bacon op mijn broodje. Ik moet wel aan mijn wekelijkse fix komen.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
Ik zeg wekelijks...ik bedoel dagelijks.
In wat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Het is dat je te netjes bent anders had je zo in Epic Meal Time gekund.
Dat vertel ik later wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
In wat?
En houd ermee rekening dat ik zo nog moet eten.
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nu zin in een hamburger met bacon en kaas.
Ik nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeftquote:
Is dat een speciaal trucje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeft
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.quote:
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.
Gaat sneller dan poetsenquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |