Hoe durf je!!quote:
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:11 schreef Uccie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
ik heb geen spekjes in huis...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.quote:
Ik wens je veel sterkte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ben gewoon te moe om naar de supermarkt te gaan.
Gelukkig had ik tussen de middag al bacon op mijn broodje. Ik moet wel aan mijn wekelijkse fix komen.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:27 schreef Uccie het volgende:
Ik zeg wekelijks...ik bedoel dagelijks.
In wat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Het is dat je te netjes bent anders had je zo in Epic Meal Time gekund.
Dat vertel ik later wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
In wat?
En houd ermee rekening dat ik zo nog moet eten.
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nu zin in een hamburger met bacon en kaas.
Ik nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van de week eens zelf ga maken, met zoete aardappel-patat.
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeftquote:
Is dat een speciaal trucje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik moet daar boodschappen voor doen en ik moet mijn frituurpan nog schoonmaken, morgen even vragen of een collega een vaatwastablet voor me heeft
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.quote:
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als je de olie eruit hebt, vullen met water, vaatwastablet erin, aanzetten. Wordt je pan goed schoon van.
Gaat sneller dan poetsenquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van poetsen met Dreft ook, maar dit wil ik toch wel eens een keer uitproberen.
Er is ook gewoon haast niets vervelender dan het schoonmaken van een frituurpan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat sneller dan poetsen, ik ben een beetje luie huisvrouw.
Daarom heb ik al 2 jaar niets gefrituurd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is ook gewoon haast niets vervelender dan het schoonmaken van een frituurpan.
Het is lastig om dit goed te keuren, maar 2 jaar?? Respect!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom heb ik al 2 jaar niets gefrituurd.
Nee, ik haal het danquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is lastig om dit goed te keuren, maar 2 jaar?? Respect!
Ik iets vaker.. Maar wel in goede olie en zo. En het wordt ook al minder. #gezondeleef.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik haal het danmaar serieus ik eet denk ik om de week iets gefrituurd.
Heel veel dingen kunnen ook in de oven en dat is prima, proef je ook nog meer aardappel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik iets vaker.. Maar wel in goede olie en zo. En het wordt ook al minder. #gezondeleef.
Dat kan ik ook wel eens gaan proberen. Ik moet sowieso een hoop anders gaan doen qua eten, nog wat dingetjes leren en aanschaffen en het ook gewoon doen ipv denken. Ik moet bijvoorbeeld een wok hebben, dat is mijn nieuwe target, en dan even goed afkijken hoe mijn pa nasi maakt en spaghettisaus zodat ik dat ook zelf kan zonder dat het niet te vreten is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel veel dingen kunnen ook in de oven en dat is prima, proef je ook nog meer aardappel.
Gewoon receptje pakken van internet en proberen, het is geen rocketscience.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel eens gaan proberen. Ik moet sowieso een hoop anders gaan doen qua eten, nog wat dingetjes leren en aanschaffen en het ook gewoon doen ipv denken. Ik moet bijvoorbeeld een wok hebben, dat is mijn nieuwe target, en dan even goed afkijken hoe mijn pa nasi maakt en spaghettisaus zodat ik dat ook zelf kan zonder dat het niet te vreten is.
En dan begint koken ineens wel heel leuk te worden.
Dat is next level, eerst de nasi en spaghetti van mijn pa.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon receptje pakken van internet en proberen, het is geen rocketscience.
Gewoon meekijken en proberen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is next level, eerst de nasi en spaghetti van mijn pa.
Bolliequote:Op dinsdag 10 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik haal het danmaar serieus ik eet denk ik om de week iets gefrituurd.
Trots op mijn vetjesquote:
Tofik is prima, als hij niet serieus gaat lopen doen, dan gun ik hem nog steeds dat lego-blokje onder zijn blote voet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu ben je het vaak met met eens en zo, maar wat is daar precies erg aan?
Ach, die jongen komt er heus wel achter hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Of hij is er inmiddels achter, dat kan ook. En Pauw gaat 'm vast niet zo lief ondervragen als Van Nieuwkerk laatst deed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tofik is prima, als hij niet serieus gaat lopen doen, dan gun ik hem nog steeds dat lego-blokje onder zijn blote voet.
Hij heeft de neiging in een slachtofferrol te gaan zitten, houd ik niet van, maar neemt niet weg dat ik het een goede zaak vind dat hij als moslim openlijk uit de kast komt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, die jongen komt er heus wel achter hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Of hij is er inmiddels achter, dat kan ook. En Pauw gaat 'm vast niet zo lief ondervragen als Van Nieuwkerk laatst deed.
Ik vind het goed van hem dat hij eindelijk uit de kast is gekomen. Maar hij deed laatst alsof de boe-mannen bij GeenStijl en de PVV zitten. Dat terwijl iedereen - hijzelf ook - weet dat hij meer last gaat hebben van negatieve reacties van moslims.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft de neiging in een slachtofferrol te gaan zitten, houd ik niet van, maar neemt niet weg dat ik het een goede zaak vind dat hij als moslim openlijk uit de kast komt.
Oh hij zal wel bedreigd worden uit zijn eigen omgeving, maar misschien is het ook weleens goed om er niet de nadruk op te leggen en het nieuws te maken, dat er gewoon geen aandacht naar gaat. En voor hem is het vanuit linkse hoek natuurlijk erg makkelijk om dan GS en de PVV wel even te noemen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het goed van hem dat hij eindelijk uit de kast is gekomen. Maar hij deed laatst alsof de boe-mannen bij GeenStijl en de PVV zitten. Dat terwijl iedereen - hijzelf ook - weet dat hij meer last gaat hebben van negatieve reacties van moslims.
Maar kennelijk is Dibi er nog niet aan toe om afstand te nemen van zijn aangeleerde, haatdragende religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |