Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is eh... Ja, eh, een andere stijl.
Speciale kleding ook aan?
Smerige strontvreter die ventquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
En met dit beeld ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou een schitterend jurkje aandoen inderdaad, zo'n donkerblauwe
Heeft Elflettering ook wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En met dit beeld ga ik slapen![]()
Trusten
Hij was er gewoon nog de hele tijd hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Als dat geen fappen wordt....quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Helaas heeft Harry je beeld nog even verpest. Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.
Lekker man Yoki, dat wordt een mooie droomquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of ik ga samen met Mani de spice girls nadoen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat vind jij van mijn held?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Elflettering ook wel eens.
Sluit hij zich op in een Dixi.
Als wij een camera zien worden we bijkans gek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.
Hoeft ook niet, maar in de wereld van je beleving is een hele hoop mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goeie, geen idee nog.
Maar ook niet echt de ambitie om auditie te doen voor zo'n programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |