Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is eh... Ja, eh, een andere stijl.
Speciale kleding ook aan?
Smerige strontvreter die ventquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
En met dit beeld ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou een schitterend jurkje aandoen inderdaad, zo'n donkerblauwe
Heeft Elflettering ook wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
Oh god, ik heb een George Michael dag.
Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En met dit beeld ga ik slapen![]()
Trusten
Hij was er gewoon nog de hele tijd hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Als dat geen fappen wordt....quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Helaas heeft Harry je beeld nog even verpest. Trusten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar niet dat uniforme kleding gebeuren, zoals een spijkerbroek en leren jas.
Lekker man Yoki, dat wordt een mooie droomquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of ik ga samen met Mani de spice girls nadoen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trusten
Wat vind jij van mijn held?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Elflettering ook wel eens.
Sluit hij zich op in een Dixi.
Als wij een camera zien worden we bijkans gek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens interessant kunnen zijn voor de camera.
Hoeft ook niet, maar in de wereld van je beleving is een hele hoop mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goeie, geen idee nog.
Maar ook niet echt de ambitie om auditie te doen voor zo'n programma.
In dat geval, misschien wel in een pipo de clown broek, leuk bloemetjes patroon ofzo ..quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar in de wereld van je beleving is een hele hoop mogelijk.
Een soort rickroll, maar dan anders?quote:
Moeten we daar echt op gaan wachten of mogen we gewoon door blijven posten ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het wachten is nu op LTVDK die een clip van Kanye West gaat posten.
Nou moe.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet het lekker zelf weten.
Vooral doorgaan met postenquote:Op dinsdag 10 november 2015 02:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moeten we daar echt op gaan wachten of mogen we gewoon door blijven posten ?
....quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met zijn nummers.
Het is toch een soort Gerard Joling.
Natuurlijk is George Michael één van de beste zangers die momenteel rondloopt. Jammer dat hij de laatste jaren zo weinig meer uitbrengt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 02:51 schreef moemoe het volgende:
Dit gaat over mijn held. Dan neem ik alles zeer serieus.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 03:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Natuurlijk is George Michael één van de beste zangers die momenteel rondloopt. Jammer dat hij de laatste jaren zo weinig meer uitbrengt.
* Elfletterig moet gaan slapen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |