Kom lekker bij de VARA.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NPO3-generatie nu. Geloof ik dan.
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.quote:
Helemaal in lijn met je sterrenbeeld deze postquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, Speculientje. Dat is overigens de eigen keuze van Harry.
Lees maar: NWS / [SC] Waar Specularium steeds een andere UI heeft
Daar hebben we toen dit plaatje nog bij gemaakt:
http://i60.tinypic.com/32zqo41.jpg
Overigens is Speculientje ook nog het nichtje van Sinterklaas...
[ afbeelding ]
Staat wel op een andere video site:quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.
Op de een of andere manier kan ik daar geen versie op Youtube van vinden.
http://v.yinyuetai.com/video/162728quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond Selfish wel echt een goede single van haar.
Op de een of andere manier kan ik daar geen versie op Youtube van vinden.
Tjah, als niemand anders F&L wil doen...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pardon?!
Hebben we hier breaking news?
Heyquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat wel op een andere video site:
http://www.vbox7.com/play:dde37e2c
Ja, die zag ik nog, had alleen het geduld niet om de schijnbare reclame af te wachten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://v.yinyuetai.com/video/162728
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Helemaal in lijn met je sterrenbeeld deze post.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Serieus? Ik had een jurkje aan. Was dan naar me toe gekomen muts! Zo eng ben ik niet.
Om acht uur stond er al een flinke rij om naar binnen te mogen, rond half elf ging ik het hotel in. Daarna nog langer wachten tot je eindelijk aan de beurt was. Er liepen idd heel wat weirdo's, maar heb ook een enkeling erg mooi horen zingen. Een bepaalde jongen (type Herman) werd een keer of zes geinterviewd, type Kevin werd ook achterna gezeten en er was ook een meisje dat de meest rare moves maakte voor de camera.
Het duurde allemaal zo lang dat ik op een gegeven moment even ging strekken. Vrijwel METEEN stond er een camera man voor me en werd er een microfoon onder mijn neus geduwd.
''Wat deed jij daar?''
''Eh strekken?''
''Strippen?''
''Nee, strekken.''
''Doe nog eens!''
''Nee, dank je.''
''Ik wil jou wel gestrekt zien.''
''.''
Daarna nog wat vragen over mijn kleding en mijn eventueel aanwezige zangtalent. De man die me interviewde was btw wel grappig, maar ergens ook irritant. Hij lokte je echt uit, maar ik ging er niet echt op in, dus was hij snel weer weg. Tegen andere deelnemers heb ik hem verhalen horen vertellen over zijn achterwerk, dat het een waar kunstwerk was ofzo
![]()
. Ook raakte hij telkens iedereen aan om dubbelzinnige complimentjes te maken.
De auditie zelf vond ik op zich wel goed gaan en idd wat BVO zei... Ze keken een hele andere kant op, deden ongeinteresseerd, maar ik bleef gewoon stug doorzingen en keek ze alle drie telkens recht in de ogen aan. Daardoor had ik na een tijd WEL hun interesse.
''Ik vond het een beetje saai en daarom ben je niet door.''
''En wat was er dan precies saai?''
''Gewoon saai, ik vond het niet overtuigend genoeg.''
''Prima, een fijne dag nog.''
Ik was ergens best beledigd dat ze het saai vonden, maar was het toch ook wel weer met ze eens. Ik twijfelde vooraf al of ik het nummer wel zou gaan doen. Ik wilde eerst Eternal Flame zingen, maar dat zou (idd) saai gevonden kunnen worden. Dus ging ik over op Nothing compares to you. Toen ik er uiteindelijk stond heb ik toch maar Eternal Flame gedaan. Daarnaast had ik ook wel nagedacht over mijn choreografie en het uitgevoerd, maar het blijft toch wel een rustig nummer. Jammer, maar voor hen een gemis, niet voor mij.
Buiten aangekomen werd ik bestormd door een mevrouw die een talentenjacht organiseerde voor TV Oranje. Wie? Juist, dat dacht ik ook. Visitekaartje aangenomen en ze gaat me nog bellen zei ze.
Toch wel weer een belevenis op zich, al had ik wat betere feedback iets meer gewaardeerd. Wat moet ik nou met ''gewoon saai''?
Ik had je door laten gaanquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
Terecht overigens dat ik werd afgewezen toen.
Tja, eternal flame moet je ook naakt zingen he ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
Terecht overigens dat ik werd afgewezen toen.
Jij vindt Verkoude zeker ook smakelijker klinken dan Verkade?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:39 schreef moemoe het volgende:
En ik vind Specula smakelijker klinken.
Ik heb dit helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:45 schreef moemoe het volgende:
Overigens kan ik wel zeggen dat ik ooit meedeed aan Idols.
[..]
Misschien zit je wel gewoon in een psychose.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 die mod wordt, Specularium die posts helemaal leest.... het moet niet veel gekker worden hier.
Het zou pas echt raar worden als ik mod werd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Fokker89 die mod wordt, Specularium die posts helemaal leest.... het moet niet veel gekker worden hier.
Ik houd gewoon van de Sint.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij vindt Verkoude zeker ook smakelijker klinken dan Verkade?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Fokker89 zie ik een toekomstig FA.
Welk nummer zou jij zingen als je zou auditeren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, eternal flame moet je ook naakt zingen he ...
Deed Susanna Hoffs ook.
Of ik. #herinneringenaan2dagenmodschap #hashtagquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou pas echt raar worden als ik mod werd.
God save the Queen van the Sex Pistols.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij zingen als je zou auditeren?
Zou je dan ook net zo dansen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou auditie doen met Moi Lolita
Dat is eh... Ja, eh, een andere stijl.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
God save the Queen van the Sex Pistols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |