Ja maar ik had echt 0,0 inspiratie voor een TT...zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 18:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit was je kans om wat aan de OP te doen
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?quote:Op maandag 9 november 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt 0,0 inspiratie voor een TT...zoals gewoonlijk.
Zelfs dat lukte me niet. Ik moest vanmiddag kijken wat ik vanochtend had geappt naar mijn moeder omdat ik me niet kon herinneren met welke tram ik naar mijn werk was en of mijn auto misschien halverwege stondquote:Op maandag 9 november 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?
quote:Op maandag 9 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs dat lukte me niet. Ik moest vanmiddag kijken wat ik vanochtend had geappt naar mijn moeder omdat ik me niet kon herinneren met welke tram ik naar mijn werk was en of mijn auto misschien halverwege stond
I know, ik maakte me ook ernstig zorgen.quote:Op maandag 9 november 2015 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat is geen Alzheimer light meer hoor.
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:quote:Op maandag 9 november 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?
Ik heb nog nooit zo'n lelijke kleurencombinatie gezien.quote:Op maandag 9 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:
[ afbeelding ]
Bij autisten moet je duidelijk en direct zijn, ik weet dat, want ik ben er ook een, dus weet ik dat. Nu weet jij dit ook.quote:Op maandag 9 november 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
das een beetje vals mani
je hebt wel gelijk hoor maar je hoeft niet zo vals te doen
Jezus wat lelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:
[ afbeelding ]
je moeder is altijd heel omslachtig, voorspel en al die onzin ... dat weet jij nu ookquote:Op maandag 9 november 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij autisten moet je duidelijk en direct zijn, ik weet dat, want ik ben er ook een, dus weet ik dat. Nu weet jij dit ook.
En jij bent altijd heel omslachtig en daar erger ik me dood aan, dan weet je dat ook.
Het is de kleur blauw van NWS (volgens de forum-grid) met de kleur grijs van een tag in de topictitel en de kleur blauw van de blauwe balk bovenin beeld.quote:Op maandag 9 november 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke kleurencombinatie gezien.
Dat zie ik verdomme ook wel.quote:Op maandag 9 november 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is de kleur blauw van NWS (volgens de forum-grid) met de kleur grijs van een tag in de topictitel en de kleur blauw van de blauwe balk bovenin beeld.
Wijf.quote:Op maandag 9 november 2015 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Maak het maar roze, dat is wel mooi. Vind ik.
NOU EN?quote:Op maandag 9 november 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is de kleur blauw van NWS (volgens de forum-grid) met de kleur grijs van een tag in de topictitel en de kleur blauw van de blauwe balk bovenin beeld.
Of als het gewoon superfel roze is, ik had vandaag een jasje aan in die kleur.quote:Op maandag 9 november 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Roze is gewoon een prachtige, levende, vrolijke kleur, vooral als het een beetje donker roze is. Dat is gewoon zo.
Nou die kleur bedoel ik dus ook. Alleen holbewoners (mannen) die veel te tof doen vinden roze lelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of als het gewoon superfel roze is, ik had vandaag een jasje aan in die kleur.
Zoals de U in mijn UI.
Nee nee, dat staat mij heel goed.quote:
Dan kan hij het verkopen op de lokale braderie.quote:Op maandag 9 november 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Heb je dat op de sociale werkplaats geknutseld?
Jij dacht zeker dat Harry weer aan het verwijderen was geslagen?quote:Op maandag 9 november 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag het topic verspringen en toen ging ik kijken wat er veranderd was in de Matrix.
Nee, dat doet hij niet zo snel.quote:Op maandag 9 november 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat Harry weer aan het verwijderen was geslagen?
Wat ga je maken?quote:Op maandag 9 november 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Oeh hongerig...ik ga even de keuken in, waar ik hoor.
Goedzo.quote:Op maandag 9 november 2015 19:11 schreef Uccie het volgende:
Oeh hongerig...ik ga even de keuken in, waar ik hoor.
Is al klaar, gehaktbrood, rode koolsalade en zoete aardappelpuree.quote:
Zij wilde het ook niet 3 dgn eten, had veel teveel gemaakt.quote:
Ja, maar ik klaag niet.quote:
1700ft. 2574848611quote:Op maandag 9 november 2015 19:20 schreef YokiKater het volgende:
Ik hoor een helikopter, nu ben ik een gelukkige jongen.
Goed verhaal.quote:
typenummer willen we weten natuurlijk hequote:
Nee joh, veel lager en hij staat nu op de helipad bij de sluizen. Is de AS365 Dauphin van de Kustwacht/Loodswezen.quote:
Eurocopter EC-135, PH-PXFquote:Op maandag 9 november 2015 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
typenummer willen we weten natuurlijk he
Wat een speelgoed ding.quote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, veel lager en hij staat nu op de helipad bij de sluizen. Is de AS365 Dauphin van de Kustwacht/Loodswezen.
[ afbeelding ]
goeie waggiequote:Op maandag 9 november 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, veel lager en hij staat nu op de helipad bij de sluizen. Is de AS365 Dauphin van de Kustwacht/Loodswezen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2015 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
goeie waggie
moet wel groen geschilderd worden
Hij is zwavelgeel.quote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Een blauw logo moet roze worden, een gele helikopter moet groen worden geschilderd. Welkom in NWS-SC.
Het is dezelfde kleur als de Lifeliners.quote:Op maandag 9 november 2015 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu doe je wel erg autistisch hoor.
Ik dacht als de politieheli.quote:Op maandag 9 november 2015 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dezelfde kleur als de Lifeliners.
nee een SAR heli moet naar de luchtmachtquote:Op maandag 9 november 2015 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Een blauw logo moet roze worden, een gele helikopter moet groen worden geschilderd. Welkom in NWS-SC.
De luchtmacht doet nog maar sporadisch SAR missies (civiel dan), R.I.P. Tweety's.quote:Op maandag 9 november 2015 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een SAR heli moet naar de luchtmacht
en de heli's moeten naar de landmacht
en ze moeten wel kunnen schieten
de kleur is meer symbolisch
Mag ik ook een keer?quote:Op maandag 9 november 2015 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fokker89 die andermans taalgebruik gaat verbeteren. Veel gekker moet het niet worden.
ja het gaat me ook niet echt (echt niet) om de SAR ops maar om de lichte helikoptersquote:Op maandag 9 november 2015 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De luchtmacht doet nog maar sporadisch SAR missies (civiel dan), R.I.P. Tweety's.
Je verbeterd mijn taalgebruik wel, lul.quote:Op maandag 9 november 2015 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jij moet je mond houden, we vragen jou niks.
Aha,quote:Op maandag 9 november 2015 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja het gaat me ook niet echt (echt niet) om de SAR ops maar om de lichte helikopters
nooit af moeten schaffen en tot het weer terug is ben ik mad op elke lichte helikopter die ik tegenkom
*verbetertquote:Op maandag 9 november 2015 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je verbeterd mijn taalgebruik wel, lul.
Ja hoor. Maar het is zoiets als de moddervette spits van het plaatselijke 9e die aan Lionel Messi gaat uitleggen hoe -ie een doelpunt moet maken.quote:
ik geloof het meteen.quote:
Dat mag die moddervette spits best doen als hij gescoord heeftquote:Op maandag 9 november 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar het is zoiets als de moddervette spits van het plaatselijke 9e die aan Lionel Messi gaat uitleggen hoe -ie een doelpunt moet maken.
Nee gezellig.quote:Op maandag 9 november 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mag die moddervette spits best doen als hij gescoord heeft.
En noem je mij nu dik?
technisch gezien is het meer zoiets als een moddervette spits van het plaatselijke 9e die Lionel Messi wijst op een foute pass in een wedstrijdquote:Op maandag 9 november 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar het is zoiets als de moddervette spits van het plaatselijke 9e die aan Lionel Messi gaat uitleggen hoe -ie een doelpunt moet maken.
Wat een domme opmerking van Elfletterig hé?quote:Op maandag 9 november 2015 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
technisch gezien is het meer zoiets als een moddervette spits van het plaatselijke 9e die Lionel Messi wijst op een foute pass in een wedstrijd
dat lijkt hetzelfde maar het is heel wat anders
Volgens mij wel ja, ik wil niet stoken hoor, maar dit zou ik niet pikken.quote:Op maandag 9 november 2015 20:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat mag die moddervette spits best doen als hij gescoord heeft.
En noem je mij nu dik?
een echte misserquote:Op maandag 9 november 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking van Elfletterig hé?
hè, niet hé....quote:Op maandag 9 november 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking van Elfletterig hé?
Ja precies.quote:Op maandag 9 november 2015 20:11 schreef sp3c het volgende:
snappen jullie, een foute pass is een foute pass, dat weet lionel ook wel en daar kan hij het dan alleen mee eens zijn (of niet natuurlijk, dat geeft ook niet)
maar als een dikkerd hem gaat lopen coachen dan gaat hij naar huis
dat is toch echt niet hetzelfde mensen
Ik heb net gegeten.quote:
Maar straks neem ik nog wel een sprits....of 2.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar straks neem ik nog wel een sprits....of 2.
quote:
Nee, d4v1d.quote:
Ik waardeer kunst, dat is alles.quote:Op maandag 9 november 2015 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je omgekocht? Zo ja, voor hoe veel?
So kind.quote:Op maandag 9 november 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw aanwezigheid in dit topic.
So?quote:Op maandag 9 november 2015 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Wowowowowow, check die callsign..
[ afbeelding ]
Stop de persen!quote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, Fok doet echt raar.
Eerst scheen die post van moemoe te zijnEn nu opeens is het van Yoki. Wat natuurlijk vrij logisch is.
Heel irritant dit, want het gebeurt de laatste tijd vaker.
Ik ben het helemaal met je eens, Speculariumquote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Jongens, Fok doet echt raar.
Eerst scheen die post van moemoe te zijnEn nu opeens is het van Yoki. Wat natuurlijk vrij logisch is.
Heel irritant dit, want het gebeurt de laatste tijd vaker.
Doe het dan goed, lozer.quote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, Specularium
quote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is loser, geen lozer.quote:Op maandag 9 november 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe het dan goed, lozer.
[ afbeelding ]
quote:lozer
Def.: persoon of instantie die afvalstoffen op het oppervlaktewater laat wegvloeien.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10880
quote:loser
de loser zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: ['lu:zər] Verbuigingen: loser|s (meerv.) domme en onhandige persoon Synoniem: sukkel,Elfletterig © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'loser' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/loser
Die zit op die milf dating site heb ik van horen en zeggen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:30 schreef sp3c het volgende:
slechte grappen
waar is mani zijn moeder als je dr nodig hebt
Of juist wel.quote:Op maandag 9 november 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als zelfs sp3c je grap slecht vindt, zou ik zeggen: ga geen theatershow maken.
Dat heeft Njos helemaal niet gezegd.quote:Op maandag 9 november 2015 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zei Njos, en die heeft altijd gelijk.
Uccie dan, maakt geen reet uit, is hetzelfde team.quote:Op maandag 9 november 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft Njos helemaal niet gezegd.
Ik zeg alles...ik vergeet het daarna ook weer meteen, dus ik geloof het graag.quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie dan, maakt geen reet uit, is hetzelfde team.
Ja, voor tv/radio en internet. Geen telefoon.quote:
Nice. Kun je vanaf nu elke F1 wedstrijd zien met Olav.quote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, voor tv/radio en internet. Geen telefoon.
Ja ik las het. Niet meer dat Duits.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nice. Kun je vanaf nu elke F1 wedstrijd zien met Olav.
Ik zit ook te denken om over te stappen, maar had met ziggo heel veel gezeik de vorige keer hier.quote:
Voor televisie heb ik nooit gedoe gehad in al die jaren en internet heel soms.quote:Op maandag 9 november 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om over te stappen, maar had met ziggo heel veel gezeik de vorige keer hier.
Ik met internet telkens, moest 3-4x per dag het modem resetten, ook met een ander modem.quote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor televisie heb ik nooit gedoe gehad in al die jaren en internet heel soms.
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb trek in cola, maar ik heb het niet in huis.
Dat had ik alleen toen mijn modem 6 jaar oud was. Met het nieuwe modem nooit problemen gehad. Alleen 1x in een periode toen er veel onderhoud was, maar toen heb ik een deel van mijn abo-geld teruggekregen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik met internet telkens, moest 3-4x per dag het modem resetten, ook met een ander modem.
Ik ga geen horecaprijzen betalen voor 1 blik cola natuurlijk.quote:
Tjah, graag of niet hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga geen horecaprijzen betalen voor 1 blik cola natuurlijk.
Waar slaat dit nou weer op joh, kutlul.quote:Op maandag 9 november 2015 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was een grapje.quote:Op maandag 9 november 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op joh, kutlul.
Dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Poehpoeh, er is blijkbaar een kristallnacht
70 jaar geleden ja.quote:Op maandag 9 november 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Omdat er een ruitje is ingegooid?quote:Op maandag 9 november 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Ja, 'blijkbaar'.quote:Op maandag 9 november 2015 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat er een ruitje is ingegooid?
Nee, een herdenking.quote:Op maandag 9 november 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Ga dat lekker bij je vriendjes doen.quote:
De oorspronkelijke Kristallnacht vond in de nacht van 9 op 10 november plaats. Dus zijn er mensen die het nu gepast vinden om een steen door de ruit te vergelijken met de stelselmatige vervolging en moord van Joden, alleen die nacht al 400.quote:Op maandag 9 november 2015 23:04 schreef Fylax het volgende:
Fylax is het eens met deze post.quote:Op maandag 9 november 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De oorspronkelijke Kristallnacht vond in de nacht van 9 op 10 november plaats. Dus zijn er mensen die het nu gepast vinden om een steen door de ruit te vergelijken met de stelselmatige vervolging en moord van Joden, alleen die nacht al 400.
De mensen die het hardst schreeuwen, gaven geen krimp toen er eerder dit jaar huizen van PVV-kandidaten bij de Statenverkiezingen werden beklad en er stenen door de ruit vlogen.
Ik hoor tot nu toe alleen Fylax er over hoor, maar die zal wel niet hebben opgelet bij geschiedenis.quote:Op maandag 9 november 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De oorspronkelijke Kristallnacht vond in de nacht van 9 op 10 november plaats. Dus zijn er mensen die het nu gepast vinden om een steen door de ruit te vergelijken met de stelselmatige vervolging en moord van Joden, alleen die nacht al 400.
De mensen die het hardst schreeuwen, gaven geen krimp toen er eerder dit jaar huizen van PVV-kandidaten bij de Statenverkiezingen werden beklad en er stenen door de ruit vlogen.
Neuh.quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
Waarschijnlijk is hij nu een FP berichtje aan het maken vol met eigen verzonnen onwaarheden.
'Kristallnacht' in Steenbergenquote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij hier al onzin komt spuwen kan het niet lang meer duren.
Iets met klok en klepel, blijkbaar is het geen onderdeel meer van de geschiedenisles.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 9 november 2015 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij loopt vaag te lullen, als je nou eens duidelijk bent.quote:
Hij wil gewoon even rellen, moet hij niet doen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, jij loopt vaag te lullen, als je nou eens duidelijk bent.
Alsof wij hier een beetje het nieuws continu zitten te volgen.
Dat mensen het een kristallnacht noemen wat er gebeurd is vanavondquote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, maar zo bracht jij het niet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mensen het een kristallnacht noemen wat er gebeurd is vanavond
Dit is tegenwoordig rellen?quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even rellen, moet hij niet doen.
Het was sarcasme.quote:Op maandag 9 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, maar zo bracht jij het niet.
Als het nou het nieuws was, het is een berichtje op de frontpage met een net zo vage titel.quote:Op maandag 9 november 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het handig als je dat in context doet ipv zomaar binnen mee te komen vallen.quote:
Nee, ik zie wel meer mensen het roepen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan is het enige wat je doet de frontpage belachelijk maken, erg verstandig als redactielid.
Kom maar met bronnen dan.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik zie wel meer mensen het roepen.
Dan hoef je het niet na te roepen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, ik zie wel meer mensen het roepen.
HALLO ALLES GOED?quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
JA HALLO MOET DIT NOU WEER HIER?
.
Wat Fokker zegt, dat 1 iemand dat roept maakt het nog geen nieuws.quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben je zo dom? roepen dat het een kristallnacht is
jezus zeg
Waarom moet iets een bron zijn? Ik heb het er toch over dat mensen het een Kristallnacht noemen en ik dat onzin vind, dat zie je dus op Twitter.quote:
Wie heeft het hier over nieuws joh? Met je aannamesquote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat Fokker zegt, dat 1 iemand dat roept maakt het nog geen nieuws.
Ga maar weg ja.quote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Verder ben ik er ook wel klaar mee, dit zegt genoeg.
Heel Twitter is onzin, daar is serieus nog nooit iets goed uit voortgekomen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet iets een bron zijn? Ik heb het er toch over dat mensen het een Kristallnacht noemen en ik dat onzin vind, dat zie je dus op Twitter.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over nieuws joh? Met je aannames
Dat betekent niet dat ik niet mag zeggen dat ik het onzin vind wat mensen daar zeggen?quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel Twitter is onzin, daar is serieus nog nooit iets goed uit voortgekomen.
Doeiquote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Verder ben ik er ook wel klaar mee, dit zegt genoeg.
Ja, en als ik op twitter zeg dat Hitler naast mij woont is het het ook waard om op de FP te zetten?quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet iets een bron zijn? Ik heb het er toch over dat mensen het een Kristallnacht noemen en ik dat onzin vind, dat zie je dus op Twitter.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel Twitter is onzin, daar is serieus nog nooit iets goed uit voortgekomen.
Ik heb het toch niet over de FP, debiel.quote:Op maandag 9 november 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als ik op twitter zeg dat Hitler naast mij woont is het het ook waard om op de FP te zetten?
Ik twijfel aan mijn benedenbuurman.quote:Op maandag 9 november 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en als ik op twitter zeg dat Hitler naast mij woont is het het ook waard om op de FP te zetten?
Doe maar ff normaal joh, ik scheld jou ook niet uit.quote:Op maandag 9 november 2015 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over de FP, debiel.
Hey Mani.quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Nou, was dat het weer?
Of, dit was het weer.
Die onruststoker is weg volgens mij.quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Nou, was dat het weer?
Of, dit was het weer.
Ja klopt, ik ga naar bedquote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die onruststoker is weg volgens mij.
Rustig blijven Fyl, anders word je nooit een goede politicus.quote:
Het zit diep, madpanda.quote:Op maandag 9 november 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die onruststoker is weg volgens mij.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Stukje bij beetje wordt het Sinterklaasfeest stelselmatig kapot gemaakt. De media doen er niet alleen volop aan mee, ze orchestreren het zelfs.
Jelly.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
Als dit geen penetratie wordt weet ik het ook niet meer.
Ik moet helemaal niks, vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Dat topic had je morgen moeten openen man.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Nou iedereen is weer goedmad hier, timmmmm waar ben je?
Uitleg van dit plaatje?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een ander topic kwam dit plaatje ter sprake:
[ afbeelding ]
Deze hebben we hier inderdaad veel te lang niet gezien.
timmmmm doet een Webschipje. Hij is al 11 dagen niet online geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Nou iedereen is weer goedmad hier, timmmmm waar ben je?
Toen was het tenminste nog gezellig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
Zo te zien was dit de eerste keer: NWS / [SC]sp3c is een jaartje ouder!
YOU'VE GOT THE POWERRRR TO MAKE IT GO AWAY.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
Ja jezus zeg, wil ik de rest van de lyrics gaan posten.
Ja, ik heb net veel van "vroeger" terug zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik aardig veranderd ben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het tenminste nog gezellig.
[ afbeelding ].
Best wel vrouwelijk van je.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
Ja jezus zeg, wil ik de rest van de lyrics gaan posten.
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat ook links, zal mijn vrouwelijke kant wel zijn.
Beter?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik heb net veel van "vroeger" terug zitten lezen. Moet wel zeggen dat ik aardig veranderd ben.
Schatje tochquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:26 schreef moemoe het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik te oud ben om nog mee te kunnen doen met Idols.
Toen was hij nog vloeibaar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is wat inderdaad.
Ik heb Jamai nog zien winnen, live op televisie.
Is er niet iets bij Omroep Max?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:28 schreef moemoe het volgende:
Ze hebben gewoon geen ''ouderen'' categorie meer.
Hoe kan ik mijn leven nu inrichen?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is wat inderdaad.
Ik heb Jamai nog zien winnen, live op televisie.
Viva forum, kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er niet iets bij Omroep Max?
Toen zat ik in groep 8quote:
Nee, Speculientje. Dat is overigens de eigen keuze van Harry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |