Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Geen kaap, gewoon legitiem.
Helaas wel weer die akelige kerstplaat in de OP.
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.
Daaromquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef anonymoussie het volgende:
En ik ga nu echt niet mijn laptop pakken.
Waarom kan je mobiel niet gewoon uit gesloten topics quoten
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapenquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag nog helemaal geen vreemdelingen gezien in dit topic.
Jij bent er ook weleens niet.quote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapen
Precies!quote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Jij bent nog grappiger dan Evert Kwok.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....
En als ze hitsige sms'jes op hun mobiel willen, dan sms'en bavi AAN naar 4343?quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Elfletterig een wijntje teveel op?
Zeker omdat ik een kleurtje heb hè.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Jij bent meer van de breezers zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Sherry?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatst was je er een hele maand niet.
Ja, zelfs de FAs hadden je gespot.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.
welja, loop maar weer wegquote:
Nou vooruitquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee. Wie een beetje oplet, weet dat ik meer van de speciaalbieren ben. Maar ik heb vanavond geen druppel alcohol gedronken. Saai hè?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de breezers zeker.
Ik ook.quote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee dat is 5e versnelling.quote:
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Dat ding staat helemaal niet in zijn achteruit.
Elfletterig had het beter gedaan.
quote:
Vandaar dat ik zoveel schade rij.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs en ik ben een vrouw. Dus dat is geen verdienste.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je beter gaan vliegen....quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik zoveel schade rij.
In bad.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, waar is timmmmm eigenlijk?
Ja hoor. De laatste bevindt zich aan de achterkant van mijn auto, het eerste gaat over de kwaliteit van dit topic.quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.
Oh maar dan beledig je die apen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verzameling vervelende greppels.
In bad, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En als ze hitsige sms'jes op hun mobiel willen, dan sms'en bavi AAN naar 4343?
MZZLquote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook aftaaien voordat ik op de bank ik slaap val
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk meer af waar Webschip is. In POL weten ze het ook niet.
Bah.quote:Op zondag 8 november 2015 01:15 schreef Uccie het volgende:
Ik val ook bijna om van de slaap, maar ik ga echt niet tegelijk met LDTKV weg.
Kan een spannende BNW-reeks worden.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk meer af waar Webschip is. In POL weten ze het ook niet.
hoezo zo vroeg.quote:Op zondag 8 november 2015 06:32 schreef Metalfrost het volgende:
Goedemorgen. Kwart over vier wakker, represent.
Dat heb je als je half 10 op bed gaatquote:
Succes.quote:Ik ga nu maar op de fiets naar mn werk stappen..
Vroeg ik me ook af nadat ik gisteren een foto van mijn avondmaal had gepost. Ik miste zijn onnodige gemene en kritische feedback wel.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is het geworden? Ik wacht in spanning.quote:Op zondag 8 november 2015 09:28 schreef Peunage het volgende:
Goedemoggel. Ik ga eens douchen en wat lekkers maken. To be continued.
Monte cristoquote:Op zondag 8 november 2015 10:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Ik wacht in spanning.
Ja precies.quote:Op zondag 8 november 2015 09:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af nadat ik gisteren een foto van mijn avondmaal had gepost. Ik miste zijn onnodige gemene en kritische feedback wel.
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.quote:Op zondag 8 november 2015 12:13 schreef Drugshond het volgende:
En wat is er mis met pizza bestellen op zondag ?
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunchquote:Op zondag 8 november 2015 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.
Juist. Als een ontbijt een pizza zonder salami.quote:Op zondag 8 november 2015 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.
Daar hoort soep bij.quote:Op zondag 8 november 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunch
Niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 8 november 2015 12:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist. Als een ontbijt een pizza zonder salami.
Nee joh, soep hoort nergens bij.quote:
Lekker man, de halve dag naar een vuige Fransoos ruiken.quote:Op zondag 8 november 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunch
Stookbrood met kruidenboter alleen klopt niet, behalve 's avonds voor de tv.quote:
Nog niet, ik wacht in spanning af.quote:Op zondag 8 november 2015 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Henk hier al met een gevatte rebus?
Als lunch vind ik het gewoon kunnenquote:Op zondag 8 november 2015 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stookbrood met kruidenboter alleen klopt niet, behalve 's avonds voor de tv.
Nou, ik niet.quote:
Ga je nu weer moeilijk lopen doem om het moeilijk doen?quote:
Nee, ik vind dat echt.quote:Op zondag 8 november 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu weer moeilijk lopen doem om het moeilijk doen?
Misschien wil LVDKT dat wel. Alles kusjekroel.quote:Op zondag 8 november 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
We kunnen het ook hier allemaal eens gaan zitten zijn.
Wat een kuttopic zou dat worden.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 8 november 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
We kunnen het ook hier allemaal eens gaan zitten zijn.
Wat een kuttopic zou dat worden.
Alleen als ze naar Turkije gaan en terugkomen met die zachte kokosdingen met nootjes.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En alle Turken het land uit.
En baklava.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ze naar Turkije gaan en terugkomen met die zachte kokosdingen met nootjes.
En gevulde aubergine.quote:
Baguette in Kingtowns hol.quote:Op zondag 8 november 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker man, de halve dag naar een vuige Fransoos ruiken.
lekker kamperen zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En alle Turken het land uit.
quote:
Wat is het?quote:Op zondag 8 november 2015 11:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Monte cristo
Maar ik heb het opgefokt met te dik brood.
[ afbeelding ]
Het was wel gewoon lekker. Volgende keer wordt hij nog beter
Monte cristo. Dat zegt hij toch ...quote:
Ik vraag toch wat dat is?quote:
Ziet eruit als een giga tosti, maar ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:
Een combinatie van een wentelteefjes en een tostiquote:
Klinkt niet slechtquote:Op zondag 8 november 2015 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een combinatie van een wentelteefjes en een tosti
quote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij ranzig, jongens.
Als het goed gemaakt is is het wel lekker, maar je moet het niet elke week eten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is me toch een partij ranzig, jongens.
Verwachten jullie een koude winter daar in het zuiden?quote:Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk voor Sinterklaas dit, ipv altijd maar die sokken.
[ afbeelding ]
Verwacht ik wel ja, dus maak je borst maar op daar in het Noorden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verwachten jullie een koude winter daar in het zuiden?
Ik ga wel een dikke bh breien dan.quote:Op zondag 8 november 2015 15:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja, dus maak je borst maar op daar in het Noorden.
Wel rekening houden met de extra winterkilo's dan.quote:
Ik ben nog niet eens aan de kilozak M&M's begonnenquote:Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel rekening houden met de extra winterkilo's dan.
Wat goed. Wat voor M&M's zijn het?quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aan de kilozak M&M's begonnen
Ik ga vandaag 2,5 kilo aardappelen opeten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens aan de kilozak M&M's begonnen
Ik sla even over, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 8 november 2015 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Andere manier om warm te blijven.
[ afbeelding ]
Die zonder pinda.quote:Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat goed. Wat voor M&M's zijn het?
WHut????quote:Op zondag 8 november 2015 15:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga vandaag 2,5 kilo aardappelen opeten.
Crispy of normaal?quote:
Normaal, die crispy hadden ze niet in een kilozakquote:
Het moet op en ik heb er trek in, verdeeld over 2 porties .. dat wel. En dan ga ik misschien vanavond naar mijn eigen huis lopen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
WHut????
Ik geloof ik zoete aardappel, maar ik deel een kilo met mijn ouders.
Ja rollen denk ik, wordt het een stamppot ofzo?quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moet op en ik heb er trek in, verdeeld over 2 porties .. dat wel. En dan ga ik misschien vanavond naar mijn eigen huis lopen.
Nee, alles in de frituur!quote:Op zondag 8 november 2015 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja rollen denk ik, wordt het een stamppot ofzo?
Ik krijg er spontaan maagzuur vanquote:
Jawel, maar er blijft geen 2,5 kilo patat over.. al is het nog steeds een flinke hoeveelheid. Ik ben heel goed in zelfgemaakte patatjes maken maar had dat al heel lang niet gedaan, dus ik geniet er helemaal van. Maar ik kan ook nog een deel invriezen.quote:
Dan moet je een grote Uccie worden. Daar past meer inquote:Op zondag 8 november 2015 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
WHut????
Ik geloof ik zoete aardappel, maar ik deel een kilo met mijn ouders.
Ik ben bezig, vraag maar aan Fokker.quote:Op zondag 8 november 2015 16:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je een grote Uccie worden. Daar past meer in
Zeg het ze.quote:Op zondag 8 november 2015 17:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt gewoon nergens op
Die is goed hoorde ik.quote:Op zondag 8 november 2015 17:40 schreef anonymoussie het volgende:
The Heavy Water War is net begonnen.
Serie over Werner Heisenberg.
Wel interessant tot nu toe.
Ik had hem kuch aangeschaft en toen crashte er iets en was ie weg.quote:Op zondag 8 november 2015 18:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Afl. 1 was net op Film1 Première.
Die was goed ja.
Het duurt ff maar dan heb je ook niets.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook niets.
Ok,, ik moest lachen....maar ik wilde het niet toegevenquote:
Dit zegt Harry ook altijd via DM's tegen mij.quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok,, ik moest lachen....maar ik wilde het niet toegeven
Ik ben gewoon schaamteloos en zet het in het topic.quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zegt Harry ook altijd via DM's tegen mij.
Ja stookbrood jaquote:
Ik typode...en Elfteling maakte een rebus zoals Harry voorspelde.quote:
Ik zie die voorspelling niet.quote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik typode...en Elfteling maakte een rebus zoals Harry voorspelde.
Je had erbij moeten zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie die voorspelling niet.
Ik begrijp er geen zak van.
Ik ook niet. Ik denk dat stookbrood gewoon oud, verschimmeld brood is dat je in de open haard kunt gooien als je geen hout hebt om te stoken.quote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie die voorspelling niet.
Ik begrijp er geen zak van.
Je bent zelf over rebussen begonnen.quote:Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou jongens, hier moet ik weer even een uurtje van bijkomen.
En hier ben je zes uur mee bezig geweest?quote:Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf over rebussen begonnen.Ik had al 638 dagen geen rebus meer gemaakt.
Ja...vind jij maar eens een spook bij daglicht.quote:Op zondag 8 november 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En hier ben je zes uur mee bezig geweest?
Echt niet zo veel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had al 638 dagen geen rebus meer gemaakt.
Ja ik moest aan het zuurstof en alles.quote:Op zondag 8 november 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niet zo veel.
Kan me abrikoos van dit jaar nog herinneren. Helemaal op de grond met zijn allen.
Je hebt er nu nog last van.quote:Op zondag 8 november 2015 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik moest aan het zuurstof en alles.
Huh?quote:Op zondag 8 november 2015 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had hem kuch aangeschaft en toen crashte er iets en was ie weg.
Nee. Ik lees altijd obsessief alle NWS-SC-topics terug als ik een paar uurtjes van huis ben geweest.quote:Op zondag 8 november 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En hier ben je zes uur mee bezig geweest?
Ja, daarom sla ik soms wartaal uit.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niet zo veel.
Kan me abrikoos van dit jaar nog herinneren. Helemaal op de grond met zijn allen.
*opzoek naar zakje om in te ademen gaatquote:
Mwah iswel vermakelijk maar na afl 8 wasik er wel klaar meequote:
Had er toevallig een keer een aflevering van gezien (op Veronica geloof ik?), dacht eerst dat het gewoon Batman Begins was.quote:
Mani zal het wel weer fantastisch vinden.quote:Op zondag 8 november 2015 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah iswel vermakelijk maar na afl 8 wasik er wel klaar mee
Vast wel.quote:Op zondag 8 november 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani zal het wel weer fantastisch vinden.
Nou nou nou nou.quote:
Maar eigenlijk toch weer wel.quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is er geen kut aan.
Omdat ze Ariel kapot maken?quote:Op zondag 8 november 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is er geen kut aan.
Verbaast me niks.quote:Op zondag 8 november 2015 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zegt Harry ook altijd via DM's tegen mij.
Niet die van David.quote:Op zondag 8 november 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Wiens moeder is dit?
[ afbeelding ]
David.quote:Op zondag 8 november 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Wiens moeder is dit?
[ afbeelding ]
De mijne is 100 jaar, dus die is het ook niet.quote:Op zondag 8 november 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Die van Fylax is wat voller, dus dat is het ook niet.
Die van mij heeft een kort pittig kapsel, dus valt ook af.quote:Op zondag 8 november 2015 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
De mijne is 100 jaar, dus die is het ook niet.
De moeder van Mani misschien?quote:Op zondag 8 november 2015 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij heeft een kort pittig kapsel, dus valt ook af.
Je bent dus op zoek naar oudere vrouwen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Wiens moeder is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
Dat is de moeder van baajguardian, is nog een filmpje van ergens.
Zou goed kunnen. Ze ziet er wel uit als iemand die een magere wielrenner heeft gebaard.quote:
Waar?quote:Op zondag 8 november 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar, maar eigenlijk niet.quote:Op zondag 8 november 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent dus op zoek naar oudere vrouwen.
Nee, want we hebben al eens bepaald, dat jij slimmer bent.quote:Op zondag 8 november 2015 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk Mani, want Uccie zei dat en die weet alles.
Oh ja?quote:Op zondag 8 november 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want we hebben al eens bepaald, dat jij slimmer bent.
Dat maken wij zelf wel uit #TeamOpzijquote:
Vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:26 schreef Peunage het volgende:
SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
Goed topic.
Als je de t naar achteren verplaatst en tussen de i en e de letters 'nc' toevoegt, dan kun je iets incest noemen.quote:Op zondag 8 november 2015 23:26 schreef Peunage het volgende:
SEX / Vanaf wanneer noemen jullie iets incest?
Goed topic.
Godver.quote:Op maandag 9 november 2015 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je de t naar achteren verplaatst en tussen de i en e de letters 'nc' toevoegt, dan kun je iets incest noemen.
Ik snap m nietquote:Op maandag 9 november 2015 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je de t naar achteren verplaatst en tussen de i en e de letters 'nc' toevoegt, dan kun je iets incest noemen.
Ik heb het ook niet goed opgeschreven zie ik nu. Het was gewoon een matig woordgrapje, snel weer vergeten.quote:
Moet ik weer een half jaar bijkomen.quote:Op maandag 9 november 2015 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe wij ons voelen als jij 57 keer hetzelfde gifje post.quote:Op maandag 9 november 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik weer een half jaar bijkomen.
quote:Op maandag 9 november 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe wij ons voelen als jij 57 keer hetzelfde gifje post.
Ik begrijp t nog steeds nietquote:Op maandag 9 november 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De c moet er na de e tussen, dat was de fout.
Wacht maar tot na je feesje, dan snap je het wel.quote:Op maandag 9 november 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik begrijp t nog steeds niet
welk woord krijg je dan
Vergeet het maar gewoon. Het was een beroerde grap. Moet jij niet slapen omdat je morgenochtend naar school moet, of zo?quote:Op maandag 9 november 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik begrijp t nog steeds niet
welk woord krijg je dan
Maybequote:Op maandag 9 november 2015 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vergeet het maar gewoon. Het was een beroerde grap. Moet jij niet slapen omdat je morgenochtend naar school moet, of zo?
quote:Op maandag 9 november 2015 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe wij ons voelen als jij 57 keer hetzelfde gifje post.
Goedemorgen Fokkerquote:Op maandag 9 november 2015 07:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop het, die jongen verpest mij ochtend humeur altijd.
Als je een beetje je best doet kun je er ook nog tot je schouder in.quote:Op maandag 9 november 2015 02:39 schreef Fylax het volgende:
Ik lees altijd Elfletterigs posts in NWS-topics. Ben het vrijwel altijd eens met hem.
Ze hebben 5 maanden terug nog alle 93 delen uitgezonden.quote:Op maandag 9 november 2015 12:29 schreef YokiKater het volgende:
Wat leuk, vanavond komt Police Academy op TV... ik hoop dat ze de komende weken weer alle 93 delen gaan uitzenden want ja, het blijft leuk heh ..
Daarom, ze denken het kan wel weerquote:Op maandag 9 november 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben 5 maanden terug nog alle 93 delen uitgezonden.
He, jammer.quote:Op maandag 9 november 2015 11:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben nu al een tijdje wakker, dus je kan me nu niks meer maken.
Het is dat ik al een signature heb...quote:Op maandag 9 november 2015 02:39 schreef Fylax het volgende:
Ik lees altijd Elfletterigs posts in NWS-topics. Ben het vrijwel altijd eens met hem.
Die nummer 1 was met wintertijd, ging de klok een uurtje terug.. Dus het is wel de snelste.quote:Op maandag 9 november 2015 13:25 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, en dat gekke topic van vorige week was geen record, wel de nieuwe nummer 2 van snelste NWS-sc topics ooit!
[ afbeelding ]
Oh, ja dat is een goede.quote:Op maandag 9 november 2015 13:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die nummer 1 was met wintertijd, ging de klok een uurtje terug.. Dus het is wel de snelste.
Nee, het is het snelste NWS-SC-topic ooit. De nummer-1 klopt namelijk niet. Die duurde 1 uur en 4 minuten. Dat topic is gepost in de nacht dat het wintertijd werd.quote:Op maandag 9 november 2015 13:25 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, en dat gekke topic van vorige week was geen record, wel de nieuwe nummer 2 van snelste NWS-sc topics ooit!
[ afbeelding ]
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 9 november 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is het snelste NWS-SC-topic ooit. De nummer-1 klopt namelijk niet. Die duurde 1 uur en 4 minuten. Dat topic is gepost in de nacht dat het wintertijd werd.
Spuit elf.quote:Op maandag 9 november 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is het snelste NWS-SC-topic ooit. De nummer-1 klopt namelijk niet. Die duurde 1 uur en 4 minuten. Dat topic is gepost in de nacht dat het wintertijd werd.
Dat was mijn tekst.quote:Op maandag 9 november 2015 13:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die nummer 1 was met wintertijd, ging de klok een uurtje terug.. Dus het is wel de snelste.
En dan?quote:Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
Zou ik een dagje Fylax kunnen zijn...zoals in films dat ik morgen hem ben en hij mij.
Lijk me heerlijk. Beetje onbezorgd kutten op school.quote:
Lijkt me helemaal niks zo'n druk jong te zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijk me heerlijk. Beetje onbezorgd kutten op school.
Hopelijk red je je een beetje als FP-redacteur. En hopelijk kan Fylax met valkparkieten overweg.quote:Op maandag 9 november 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
Zou ik een dagje Fylax kunnen zijn...zoals in films dat ik morgen hem ben en hij mij.
Ok mezelf dan 20jr geleden ook goed.quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niks zo'n druk jong te zijn.
If i can turn back tiiiiiimequote:Op maandag 9 november 2015 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok mezelf dan 20jr geleden ook goed.
Helemaal alleen... maar hij heeft wel een mooie groene jurk aan!quote:Op maandag 9 november 2015 13:57 schreef Fokker89 het volgende:
Wil je ook aan billetjes van 12 jarige meisjes zitten?
Tevens een foto van Fylax tijdens een feestje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Helemaal alleen... maar hij heeft wel een mooie groene jurk aan!
Fix wat?quote:
Zie een paar posts boven die quote, vorige week hadden wij het snelste topic van de reeks, maar door een fout kwa wintertijd staat hij op nr 2.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Helemaal alleen... maar hij heeft wel een mooie groene jurk aan!
Oh nee sorry. ga ik nog doenquote:Op maandag 9 november 2015 16:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb je nou al dat stukje uit Fylax Friday geknipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |