Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Geen kaap, gewoon legitiem.
Helaas wel weer die akelige kerstplaat in de OP.
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.
Daaromquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef anonymoussie het volgende:
En ik ga nu echt niet mijn laptop pakken.
Waarom kan je mobiel niet gewoon uit gesloten topics quoten
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapenquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag nog helemaal geen vreemdelingen gezien in dit topic.
Jij bent er ook weleens niet.quote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapen
Precies!quote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Jij bent nog grappiger dan Evert Kwok.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....
En als ze hitsige sms'jes op hun mobiel willen, dan sms'en bavi AAN naar 4343?quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Elfletterig een wijntje teveel op?
Zeker omdat ik een kleurtje heb hè.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Jij bent meer van de breezers zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Sherry?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatst was je er een hele maand niet.
Ja, zelfs de FAs hadden je gespot.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.
welja, loop maar weer wegquote:
Nou vooruitquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee. Wie een beetje oplet, weet dat ik meer van de speciaalbieren ben. Maar ik heb vanavond geen druppel alcohol gedronken. Saai hè?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de breezers zeker.
Ik ook.quote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee dat is 5e versnelling.quote:
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Dat ding staat helemaal niet in zijn achteruit.
Elfletterig had het beter gedaan.
quote:
Vandaar dat ik zoveel schade rij.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs en ik ben een vrouw. Dus dat is geen verdienste.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je beter gaan vliegen....quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik zoveel schade rij.
In bad.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, waar is timmmmm eigenlijk?
Ja hoor. De laatste bevindt zich aan de achterkant van mijn auto, het eerste gaat over de kwaliteit van dit topic.quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.
Oh maar dan beledig je die apen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verzameling vervelende greppels.
In bad, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, waar is timmmmm eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |