Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
Geen kaap, gewoon legitiem.
Helaas wel weer die akelige kerstplaat in de OP.
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die blijft dan ook gewoon staan tot 27 december.
Daaromquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef anonymoussie het volgende:
En ik ga nu echt niet mijn laptop pakken.
Waarom kan je mobiel niet gewoon uit gesloten topics quoten
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapenquote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag nog helemaal geen vreemdelingen gezien in dit topic.
Jij bent er ook weleens niet.quote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar ik heb een ABO, dus ik kan sneller kapen
Precies!quote:Op zondag 8 november 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods spam ik een heel topic in mijn eentje vol dinsdagmiddag om 15u, die kutclip gaat eruit.
Jij bent nog grappiger dan Evert Kwok.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook nog maar een paar minuten oud....
En als ze hitsige sms'jes op hun mobiel willen, dan sms'en bavi AAN naar 4343?quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Elfletterig een wijntje teveel op?
Zeker omdat ik een kleurtje heb hè.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
Apen hebben ook #Teamopzij hoor ik net.
Jij bent meer van de breezers zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Sherry?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent zelf onbedoeld ook wel grappig. Ik en wijn?
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatst was je er een hele maand niet.
Ja, zelfs de FAs hadden je gespot.quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je hebt niet zitten opletten.
welja, loop maar weer wegquote:
Nou vooruitquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee. Wie een beetje oplet, weet dat ik meer van de speciaalbieren ben. Maar ik heb vanavond geen druppel alcohol gedronken. Saai hè?quote:Op zondag 8 november 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de breezers zeker.
Ik ook.quote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon mijn ogen even sluiten.
Nee dat is 5e versnelling.quote:
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Dat ding staat helemaal niet in zijn achteruit.
Elfletterig had het beter gedaan.
quote:
Vandaar dat ik zoveel schade rij.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet inderdaad het verschil tussen de 5e versnelling en de achteruit.
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs en ik ben een vrouw. Dus dat is geen verdienste.quote:Op zondag 8 november 2015 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien kun je beter gaan vliegen....quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik zoveel schade rij.
In bad.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, waar is timmmmm eigenlijk?
Ja hoor. De laatste bevindt zich aan de achterkant van mijn auto, het eerste gaat over de kwaliteit van dit topic.quote:Op zondag 8 november 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ken je ook het verschil tussen achteruit en achterruit.
Oh maar dan beledig je die apen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, gewoon een verzameling vervelende greppels.
In bad, denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En als ze hitsige sms'jes op hun mobiel willen, dan sms'en bavi AAN naar 4343?
MZZLquote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook aftaaien voordat ik op de bank ik slaap val
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk meer af waar Webschip is. In POL weten ze het ook niet.
Bah.quote:Op zondag 8 november 2015 01:15 schreef Uccie het volgende:
Ik val ook bijna om van de slaap, maar ik ga echt niet tegelijk met LDTKV weg.
Kan een spannende BNW-reeks worden.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk meer af waar Webschip is. In POL weten ze het ook niet.
hoezo zo vroeg.quote:Op zondag 8 november 2015 06:32 schreef Metalfrost het volgende:
Goedemorgen. Kwart over vier wakker, represent.
Dat heb je als je half 10 op bed gaatquote:
Succes.quote:Ik ga nu maar op de fiets naar mn werk stappen..
Vroeg ik me ook af nadat ik gisteren een foto van mijn avondmaal had gepost. Ik miste zijn onnodige gemene en kritische feedback wel.quote:Op zondag 8 november 2015 01:07 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is het geworden? Ik wacht in spanning.quote:Op zondag 8 november 2015 09:28 schreef Peunage het volgende:
Goedemoggel. Ik ga eens douchen en wat lekkers maken. To be continued.
Monte cristoquote:Op zondag 8 november 2015 10:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Ik wacht in spanning.
Ja precies.quote:Op zondag 8 november 2015 09:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af nadat ik gisteren een foto van mijn avondmaal had gepost. Ik miste zijn onnodige gemene en kritische feedback wel.
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.quote:Op zondag 8 november 2015 12:13 schreef Drugshond het volgende:
En wat is er mis met pizza bestellen op zondag ?
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunchquote:Op zondag 8 november 2015 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.
Juist. Als een ontbijt een pizza zonder salami.quote:Op zondag 8 november 2015 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets...tenminste als het lunch of avondeten is, als ontbijt heb ik zo mijn twijfels.
Daar hoort soep bij.quote:Op zondag 8 november 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunch
Niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 8 november 2015 12:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juist. Als een ontbijt een pizza zonder salami.
Nee joh, soep hoort nergens bij.quote:
Lekker man, de halve dag naar een vuige Fransoos ruiken.quote:Op zondag 8 november 2015 12:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik neem straks gewoon een stokbroodje kruidenboter als lunch
Stookbrood met kruidenboter alleen klopt niet, behalve 's avonds voor de tv.quote:
Nog niet, ik wacht in spanning af.quote:Op zondag 8 november 2015 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Henk hier al met een gevatte rebus?
Als lunch vind ik het gewoon kunnenquote:Op zondag 8 november 2015 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stookbrood met kruidenboter alleen klopt niet, behalve 's avonds voor de tv.
Nou, ik niet.quote:
Ga je nu weer moeilijk lopen doem om het moeilijk doen?quote:
Nee, ik vind dat echt.quote:Op zondag 8 november 2015 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu weer moeilijk lopen doem om het moeilijk doen?
Misschien wil LVDKT dat wel. Alles kusjekroel.quote:Op zondag 8 november 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
We kunnen het ook hier allemaal eens gaan zitten zijn.
Wat een kuttopic zou dat worden.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 8 november 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
We kunnen het ook hier allemaal eens gaan zitten zijn.
Wat een kuttopic zou dat worden.
Alleen als ze naar Turkije gaan en terugkomen met die zachte kokosdingen met nootjes.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En alle Turken het land uit.
En baklava.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ze naar Turkije gaan en terugkomen met die zachte kokosdingen met nootjes.
En gevulde aubergine.quote:
Baguette in Kingtowns hol.quote:Op zondag 8 november 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker man, de halve dag naar een vuige Fransoos ruiken.
lekker kamperen zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
En alle Turken het land uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |