Nee maar scheelde niet veel. We hadden het over footjobs en we kwamen wel in de verleiding, maar uiteindelijk ons verstand gebruikt en niet ons gevoel. We hebben de afspraak gemaakt dat we mekaar niet opzettelijk klaar laten komen, maakt niet uit op welke manier.quote:Op zondag 8 november 2015 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je wel eens een footjob van haar gehad?
Kun je net zo goed gewoon er voor gaan, lekker boeiend wat de maatschappij ervan vind het is jullie keus en blijdschap, wie zijn zij om daar iets over te zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nee maar scheelde niet veel. We hadden het over footjobs en we kwamen wel in de verleiding, maar uiteindelijk ons verstand gebruikt en niet ons gevoel. We hebben de afspraak gemaakt dat we mekaar niet opzettelijk klaar laten komen, maakt niet uit op welke manier.
Als dit topic serieus is zijn jullie flink op weg en denk ik dat je die afspraak nog wel gaat bijstellen..quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef NicoRosberg het volgende:
[..]
Nee maar scheelde niet veel. We hadden het over footjobs en we kwamen wel in de verleiding, maar uiteindelijk ons verstand gebruikt en niet ons gevoel. We hebben de afspraak gemaakt dat we mekaar niet opzettelijk klaar laten komen, maakt niet uit op welke manier.
Dit topic is zeker serieus.quote:Op zondag 8 november 2015 22:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Als dit topic serieus is zijn jullie flink op weg en denk ik dat je die afspraak nog wel gaat bijstellen..
Jij hebt het over een topic waarin het gaat over contacten met 'vreemde' vrouwen. Mijn zus is geen vreemde.quote:Op zondag 8 november 2015 22:12 schreef davako het volgende:
Je was toch alleen overgebleven zonder enige ervaring met het andere geslacht?
*proestquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Lees even zijn PoHi
R&P / Ik ben alleen overgebleven___!
Hij kan niemand vinden, dus hij gaat maar met zijn zus?![]()
Nu nog even een topic om te horen dat het geen incest is en klaar is Kees.quote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Lees even zijn PoHi
R&P / Ik ben alleen overgebleven___!
Hij kan niemand vinden, dus hij gaat maar met zijn zus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |