Ja maar ik had echt 0,0 inspiratie voor een TT...zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 18:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit was je kans om wat aan de OP te doen
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?quote:Op maandag 9 november 2015 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik had echt 0,0 inspiratie voor een TT...zoals gewoonlijk.
Zelfs dat lukte me niet. Ik moest vanmiddag kijken wat ik vanochtend had geappt naar mijn moeder omdat ik me niet kon herinneren met welke tram ik naar mijn werk was en of mijn auto misschien halverwege stondquote:Op maandag 9 november 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?
quote:Op maandag 9 november 2015 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs dat lukte me niet. Ik moest vanmiddag kijken wat ik vanochtend had geappt naar mijn moeder omdat ik me niet kon herinneren met welke tram ik naar mijn werk was en of mijn auto misschien halverwege stond
I know, ik maakte me ook ernstig zorgen.quote:Op maandag 9 november 2015 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat is geen Alzheimer light meer hoor.
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:quote:Op maandag 9 november 2015 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon een standaard NWS-SC dingetje doen?
Ik heb nog nooit zo'n lelijke kleurencombinatie gezien.quote:Op maandag 9 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:
[ afbeelding ]
Bij autisten moet je duidelijk en direct zijn, ik weet dat, want ik ben er ook een, dus weet ik dat. Nu weet jij dit ook.quote:Op maandag 9 november 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
das een beetje vals mani
je hebt wel gelijk hoor maar je hoeft niet zo vals te doen
Jezus wat lelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een standaard NWS-SC-logo gemaakt:
[ afbeelding ]
je moeder is altijd heel omslachtig, voorspel en al die onzin ... dat weet jij nu ookquote:Op maandag 9 november 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij autisten moet je duidelijk en direct zijn, ik weet dat, want ik ben er ook een, dus weet ik dat. Nu weet jij dit ook.
En jij bent altijd heel omslachtig en daar erger ik me dood aan, dan weet je dat ook.
Het is de kleur blauw van NWS (volgens de forum-grid) met de kleur grijs van een tag in de topictitel en de kleur blauw van de blauwe balk bovenin beeld.quote:Op maandag 9 november 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke kleurencombinatie gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |