Het zijn er wel steeds 11.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Al die UI's op een rij zien er trouwens uit als een fout tafelkleed.
Doet me denken aan een overhemd die ik nog heb van vroegerquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een adoratietopic.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:10 schreef Fer het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een van de engste fokkers, zo met zijn mening over de rechtstaat enzo.
Die overhemdquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet me denken aan een overhemd die ik nog heb van vroeger.
Welke goede kanten hebben terroristen als Breivik, Bush en Bin Laden dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:16 schreef Scuidward het volgende:
Zoals elk mens zal hij wel zijn goede en slechte kanten hebben, ik ben bevoorrecht enkel zijn goede kanten te kennen.
Humor?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
Welke goede kanten hebben terroristen als Breivik, Bush en Bin Laden dan?
Misschien zijn ze wel heel lief voor dieren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij is elfletterig stiekem een bloeddorstige seriemoordenaar met lampenkappen gemaakt van mensenhuid in z'n huiskamer.
Misschien kunnen ze wel heel goed thee zetten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Is dat een bevestiging?quote:
Hoi, ik weet dat we niet veel met elkaar omgaan, echter wil ik toch nog graag even zeggen dat je best oké bent.quote:
Back to the 70's!quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt, die post onder zijn kloonaccount "zeventienletterig"quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij is elfletterig stiekem een bloeddorstige seriemoordenaar met lampenkappen gemaakt van mensenhuid in z'n huiskamer.
Je moest eens weten....quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klopt, die post onder zijn kloonaccount "zeventienletterig"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |