Begint alweer goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:25 schreef Zhenar het volgende:
Kut, net te laat![]()
![]()
Deze OP is wel mooier![]()
Maar gezien het feit dat ik helemaal niet aan mijn OP had gewerkt, waren de enkele plaatjes die jij er zojuist inhad al beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Begint alweer goed. En ik werk nog aan de OP hoor.
Kan je niet al wat laten horen van je zangkunsten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:51 schreef Deceit het volgende:
Hehe.. .. Een huis in ibiza kopen vergt eigenlijk wel veel tijd!
Jouw TT is weer flitsenderquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar gezien het feit dat ik helemaal niet aan mijn OP had gewerkt, waren de enkele plaatjes die jij er zojuist inhad al beter![]()
![]()
Het is nooit te vroeg om te beginnen met pushenquote:
Ik heb geen microfoon op me werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je niet al wat laten horen van je zangkunsten?
quote:
quote:
Geheel niet vanwege het uiterlijkquote:
Dat wel. Ik respecteer jouw IDO-preferenties altijd wel; ze zijn weloverwogen en vrij van puberale motivatiesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Geheel niet vanwege het uiterlijk.
En niet zo kotsen op Anja. Ach, ze waren in ieder geval alle 4 opvallend.
De grootste blunder uit drie edities Idols; zij had minstens tot de finale moeten komen; een grote ster die over het hoofd is gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef Deceit het volgende:
Elisaar opvallend? :S
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
het moet wel een beetje een naar type zijn.
Lol.. Heksenneus.. Ja.. Ze was wel goed.. Alleen wisselde te weinig af uiteindelijk! Niveau van X FOKter was gewoon ja.. Bad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofd![]()
Ik vond d'r leuk en lief, hier op FOK! vonden ze het een naar wijf omdat ze klaagden over oortjes en niet tegen d'r vrlies zou kunnen. Oh, en ze was arrogant. Maar dat schenen Raffa en Hind ook te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofd![]()
Kijk. Jij komt er wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Deceit het volgende:
Raffa, Hind en Anja hebben juist 1 van de leukere persoonlijkheden van het idolsgebeuren!
Anja was toch van X-Factor?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Deceit het volgende:
Raffa, Hind en Anja hebben juist 1 van de leukere persoonlijkheden van het idolsgebeuren!
Whaha jaaa vond het wel een mooie vrouw.. Maar daar bleef het bij! Nathalie had tenminste een stem!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omg, Melanie. Al die gastjes die d'r alleen goed vonden omdat ze zo'n schattig bekkie had (met enorme konijnetanden)
.
quote:
Je kan wel keer op keer een nieuwe Idols, X-factor en SYWBAP maken, maar als er geen talent meer is, dan is er geen talent meer. Met X-factor hebben ze leeftijdsgrens en groepjesgrens verlegd om nieuw talent aan te boren - was geen succes. Ze zouden alleen nog de grens kunnen verlagen, maar ik weet niet of je dan veel nieuw talent krijgt.quote:
Dat is zo.. Maar op NL 2 waren ze op zoek naar musical sterren etc. En heel veel hadden echt geweldige stemmen! Dus er is zeker wel talent.. En het waren niet typische Musical stemmen.. Dus het talent is er zeker wel!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan wel keer op keer een nieuwe Idols, X-factor en SYWBAP maken, maar als er geen talent meer is, dan is er geen talent meer. Met X-factor hebben ze leeftijdsgrens en groepjesgrens verlegd om nieuw talent aan te boren - was geen succes. Ze zouden alleen nog de grens kunnen verlagen, maar ik weet niet of je dan veel nieuw talent krijgt.
Nederland is gewoon te klein om elk jaar een megatalent te ontdekken, zoals in Engeland of Amerika, laat staan het daarna zo goed marketen dat het een blijvende grote ster is, op Jim en Jamai na.
Was Jim niet 16 toen hij met Idols meedeed? Dat betekent dat de nieuwe Jim toen 11 was? Die zou nu dus best ontdekt kunnen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nederland is gewoon te klein om elk jaar een megatalent te ontdekken, zoals in Engeland of Amerika, laat staan het daarna zo goed marketen dat het een blijvende grote ster is, op Jim en Jamai na.
Als we het dan toch over Jamai hebben... dat was hier ook geen probleem toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Deceit het volgende:
Maar ik hoop dat het eindelijk een beetje als American Idol wordt.. Geen gezeik over gewicht of uiterlijk!
lol.. Ja snap het nog steeds niet.. Maar hij had de likeability factor.. en zijn stem.. jaaa geen american idol :S aja lama.. u got mequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als we het dan toch over Jamai hebben... dat was hier ook geen probleem toch?.
Is bij American Idol nu al zo grappig. Al die 16-jarigen die auditie doen en zeggen "I've been watching it since I was a kid!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was Jim niet 16 toen hij met Idols meedeed? Dat betekent dat de nieuwe Jim toen 11 was? Die zou nu dus best ontdekt kunnen worden.![]()
Dat is voor mij ook de enige reden om het te volgens eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
*zucht* Tja, Idols 4, wat zal ik er van zeggen? Ik zal 't waarschijnlijk wel volgen maar meer vanwege Fok!
Hoe durf jequote:
In Nederland welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het is wel een opstap naar iets, maar vaak niet naar een leven als zanger(es).
Ik zat laatst te denken wat er gebeurd is met Dewi. Las ik laatst het cdboekje van Floortje (Ja, ik heb hemquote:
Van een mislukte zangeres nog wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ohhh heb ik niet geweten.. Wow.. De nummer 4 van de grootste zangtalent programma is background zangeres geworden
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.quote:
Heb het album niet gehoord! maar vind wel de cover van Carrie Underwood (american idol winnares seizoen 4) erg goed!!quote:
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.
Commercieel mislukt misschien. Maar ik vind dit wel de beste "coverplaat" van een Idol tot nu toe. Al was de eerste cd van Boris ook zeer te pruimen. De nieuwe single vind ik daarnaast echt een geweldig nummer (Justice). Het probleem met Floortje is jammergenoeg het probleem waar elk Idol last van heeft. Een Idol word niet gedraaid.quote:
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:![]()
Ik voelde me wel suf inderdaad toen al die mensen van die filmpjes me nog wel wat zeidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.
Nog niet genezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Cee het volgende:
Zolang je bij het horen van de naam 'Serge' nog steeds spontaan braakneigingen krijgt, ben je nog niet genezen.
Die brengt ook geen platen uit waarbij je denk: yes, goede plaat. Het is veel middle of the road en valt niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
Het probleem met Floortje is jammergenoeg het probleem waar elk Idol last van heeft. Een Idol word niet gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat RTL ook maar zoiets maken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Hoezo waarschijnlijk, 20 oktober begint het, was al een tijdje bekendquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef BVO het volgende:
Vanaf waarschijnlijk eind oktober de 4e reeks van Idols.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Idols 4: Dit najaar met Wendy én Martijn!
Dat volg ik niet eens. Campermeuk van Tokki niveauquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet dat 1 september iig audities zijn, voor de rest nix nog Beev. Heb ook andere dingen aan m'n hoofd (voornamelijk op SYWAP kotsen)
SYWBAPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet dat 1 september iig audities zijn, voor de rest nix nog Beev. Heb ook andere dingen aan m'n hoofd (voornamelijk op SYWAP kotsen)
quote:Idols-Marlies brengt mini-album uit
Uitgegeven op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:34:54
(Novum) - Marlies Schuitemaker heeft in eigen beheer een mini-album uitgebracht. De zangeres, die vierde werd in Idols 2, maakte een akoestische cd die 'Delectrified' heet.![]()
'Delectrified' is een voorproefje op het album van Marlies, dat later dit jaar moet verschijnen. Op die cd komen de originele rockversies van de akoestische nummers van 'Delectrified'.
Het mini-album is geproduceerd door Robby Valentine. De zanger en toetsenist, die eigenlijk Robert Kempe heet, scoorde in de jaren negentig hits met nummers als 'Over and over again' en 'Love takes me higher'.
Marlies presenteert haar album dinsdagavond tijdens een benefietgala ten behoeve van MS Research in de Amsterdamse poptempel Paradiso.
8 posts boven jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten. Is er al een startdatum bekend? Van de show dan
Wat een onzin, voor hetzelfde geld doet er aan Idols ook geen talent mee. En verder wat BVO zegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:41 schreef chansadres het volgende:
Las vanochtend in een blad een artikel dat Idols de strijd al heeft gewonnen van SYWBAP. En dat voor Idols daadwerkelijk is begonnen. In de aflevering zat blijkbaar 0% talent...
Dewi gaat trouwens met Yulli en die gozer van Idols 1(shit hoe heet hij nou weer hij had toen de wildcard.)in de musical Hair spelen ik heb een stuk gezien bij de Musicalawards en ze was echt waanzinnig goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ohhh heb ik niet geweten.. Wow.. De nummer 4 van de grootste zangtalent programma is background zangeres geworden
Het is ook wel een beetje appels met peren vergelijken. Meeste mensen die meedoen aan programma's als Op zoek naar Evita willen in een musical spelen en niet een album opnemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb net "Op zoek naar Evita" zitten kijken. Dan zie je ook dat er toch een hoop talent rondloopt dat NIET aan Idols meedoet. Een goed aantal van die dames daar hadden makkelijk de finale van Idols kunnen halen.
Idols brengt meer musicalsterren (of tv-acteurs) voort dan popidolenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef chansadres het volgende:
Het is ook wel een beetje appels met peren vergelijken. Meeste mensen die meedoen aan programma's als Op zoek naar Evita willen in een musical spelen en niet een album opnemen.
Twee geliefde van elkaar Jamai en Ronquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Idols brengt meer musicalsterren (of tv-acteurs) voort dan popidolen
Ron, Jamai...
Kan je zingen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef m-materazzi het volgende:
Heeft iemand die meedoet al iets gehoord waar en hoelaat hij ergens aanwezig wordt geacht om te auditeren. Ik heb me netjes ingeschreven, maar sindsdien niks meer gehoord..
good luckquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Aanstaande zaterdag mag ik om 8.00 uur naar Putten komen.
Veel succes! Vertel ons hoe het is gegaan in alle geuren en kleuren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Neeeeh zij had weinig variatie in haar stem... Dan nog liever een nederlandse Lakisha Jones.. Of Jordin Sparksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef BVO het volgende:
Ik hoop trouwens op een Nederlandse Melinda Doolittle.
Ze varieerde inderdaad weinig: ze was altijd héél goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeeeh zij had weinig variatie in haar stem... Dan nog liever een nederlandse Lakisha Jones.. Of Jordin Sparks![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze varieerde inderdaad weinig: ze was altijd héél goed.
Marianne heeft kenbaar gemaakt dat ze volgend jaar graag nog een jaar X-Factor wilt doen. Dit zal ook wel gebeuren. Waarschijnlijk ook weer met Henk maar een vervanger voor HJ. En dan wisselen ze van categorie net zoals UK en USA.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen x-factor meer?
nouja, de audities zijn altijd écht heerlijk tv-materiaal![]()
USA heeft alleen american idolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Marianne heeft kenbaar gemaakt dat ze volgend jaar graag nog een jaar X-Factor wilt doen. Dit zal ook wel gebeuren. Waarschijnlijk ook weer met Henk maar een vervanger voor HJ. En dan wisselen ze van categorie net zoals UK en USA.
Ik heb de promo ook nog niet gezien. Ergens online te kijken?
quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:20 schreef BVO het volgende:
Staat die promo al ergens online? Heb hem nog niet gezien.
Ik ga zo maar eens kijken of ik de Idolsprono nog uit de kast ga trekken. Maar dan wil ik er deze keer wel een prijs aan verbonden hebben
.
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinstquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de FOK!pr kunnen mailen of zij er iets mee willen doen.
Stop! Prono-Time!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb gisteren trouwens m'n FOK!shirt binnengekregen van m'n tourwinst. Kan je wellicht ook meer mensen van buiten FOK! aantrekken.
En anders kan ik zelf wat verzinnen. Nouja, het stof is van de prono af, heb al een lijstje gemaakt van alle oud-deelnemers, kan iedereen op de hoogte gesteld worden. Misschien dat ik de opzet wat wijzig, even kijken nog.
Thanks! En de anderen ook natuurlijk! Ja, in mijn brief stond al zoiets. ''Mocht je doorgaan naar de tweede ronde, dan is het belangrijk dat je ook de dag direct na deze auditie beschikbaar bent. Dat is dus zondag 2 september 2007.''quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Succes! Hopen dat je zondag terug mag komen (dan zit de tvjury er).
Word je doorgelaten om de verkeerde redenen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef moemoe het volgende:
Sssssssst straks ren ik jankend weg daar.
Je ging alleen om te kijken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:42 schreef MaRySe het volgende:
ja ben al lang terug![]()
er waren heeeel veel mensen die zichzelf belachelijk maakte
mensen die goed konden zingen
en dat de redactie mensen op gingen hitsen om debiel te doen voor de camera
en dat ik zoveel mogelijk niet in beeld kwam
Tof! We verwachten een uitgebreid verslag hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef moemoe het volgende:
Serieus? Ik had een jurkje aan. Was dan naar me toe gekomen muts! Zo eng ben ik nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:40 schreef MaRySe het volgende:
volgens mij zag ik moemoe maar ik durfde het niet te vragen
Idols heeft hun geloofwaardigheid verloren! Ik kijk niet meerquote:
Die was tofquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:48 schreef moemoe het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/xfactor/solisten15tm25/# bij het filmpje van Sharon als ze ''I will always love you'' zingt en net begint met zingen zie je een donkere jongen achter haar zitten. Wie is dat ook alweer?
Ah gevonden! Nigel heet hij, naja hij doet nu dus weer mee.
JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:09 schreef MaRySe het volgende:
@ moemoe.. ik was dat meisje wat naast je zaten zei... gaat het wel? en toen zei jij... ik doe stemoefeningen
o en die hele lange donkere jongen die me de hele tijd wou laten struikelen en aandacht wou.. is dat nigel? hij zag er wel idols achtig uit
Zit wel wat in ja, naja ik laat me wel analyseren door een zangdocentquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Die was tof.
Ja, ik had het ook van m'n nichtje gehoord vorig jaar. Zingt ook heel behoorlijk, maar die is nog jong en al wat onwennig en als ze dan ook nog zo reageren is dat gewoon lastig. Maar dat zal wel de bedoeling zijn. Leuk verhaal in ieder geval, en de ervaring lijkt me ook best grappig.
En met zoveel mensen kan je ook niet verwachten dat die jury iedereen gaat analyseren. Das dan gewoon een veemarkt, niet goed genoeg is niet boeiend voor hen dus wegwezen maar. Klinkt hard, maar zo denken ze wel.
Nee dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:35 schreef Svensational het volgende:
Doet je nichtje dit jaar weer mee?
edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:44 schreef jmac het volgende:
weet iemand of er audities zijn dit jaar in Eindhoven, en als dat zo is: wanneer?
Je gaat meedoen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef jmac het volgende:
[..]
edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.
quote:In vijf afleveringen wordt duidelijk wie van de tienduizend zelfgedachte pop-idolen de voorrondes overleeft. Dit keer zijn er geen workshops. De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet. Zanger Gordon en componist en tekstschrijver John Ewbank staan vanaf dit seizoen de vertrouwde juryleden Jerney Kaagman en Eric van Tijn bij. Het tv-programma wordt dit seizoen weer gepresenteerd door Martijn Krabbé.
quote:Martijn Krabbé hoopt op chemie met Wendy van Dijk
Martijn Krabbé presenteert het nieuwe seizoen van Idols dit jaar niet samen met Chantal Janzen, maar met Wendy van Dijk. Hij hoopt op chemie met Wendy. “Televisie blijft een raar medium. Op zo’n groot podium is veel warmte nodig om over te komen“, aldus Krabbé in De Telegraaf. “Ik had Wendy als kandidaat bij Dancing on Ice. Daar klikte het enorm. Laten we hopen dat die ver- bondenheid nu zichtbaar wordt.” Krabbé beaamt dat er weinig chemie was met Chantal Janzen.
De duopresentatie tussen Martijn Krabbé en Chantal Janzen liep volgens critici niet altijd even soepel. “Beau en Albert konden elkaar af en toe wel schieten bij RTL Boulevard, en toch zag het er uit alsof ze de beste vrienden waren. Chantal Janzen en ik zijn intussen echt bevriend, maar bij de vorige editie van Idols kon je niet zien dat er chemie was tussen ons“, aldus Krabbé in de krant.
Martijn Krabbé is blij dat hij het programma nu met Wendy mag presenteren. “Wendy is beslist niet op haar mondje gevallen. En ze is stoer. Net als Chantal Janzen. Het zijn een soort supervrouwen die alles tegelijk kunnen. Chantal stond tijdens de vorige Idols ook in de musical Beauty and the Beast. Wendy presenteerde in het staartje van haar deelname aan Dancing on Ice tegelijkertijd X Factor. Dan trok ze even een paar sprintjes achter het podium om warm te worden. Ik heb daar zo’n bewondering voor.”
De presentator vindt het niet vanzelfsprekend dat hij bij Idols een nieuwe kans krijgt van RTL 4: “Ze hebben met RTL 8 wel een nieuwe zender, maar er zijn ook extra veel bekende koppen aangeschoven. Ik noem niks logisch. Ook niet dat ze mij opnieuw voor Idols hebben gevraagd…“
Uhm ja had je me gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!![]()
Volgens mij is Nigel niet zo lang. Heb je die Michael Jackson wannabe nog gezien?
Het waren btw ademhalingsoefeningen.
Geen workshopsquote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef BVO het volgende:
Ik las in de Stentor trouwens dit. Klopt niet helemaal, want het theater was altijd al direct na de audities. Maar misschien dat iemand er wat van snapt.
[..]
Dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geen workshops![]()
Ze bedoelen dus gewoon:
Auditie -> Theater -> Liveshow
ipv
Auditie -> Theater -> Workshops -> Liveshow
Ik vond de workshops één van de leukere uitzendingen van Idols. Door kan je mensen echt door de mand zien vallen. Zeker als de liveband meespeelde. Jammer![]()
Vanaf 15 december wordt er live opgetreden, en pas dáárna wordt duidelijk wie doorgaat. Dan bedoelen ze met 15/12 dus niet de liveshows. Vijf auditieafleveringen, dat betekent van 20/10 tot en met 17/11. Dan zouden er 3 theateruitzendingen zijn (24/11, 1/12 en 8/12) en dan 15/12 de volgende ronde.quote:De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet.
Ah, toch zoals ik het zei.quote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4216 is iets duidelijker.
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.
Dus:
Audities (5) --> Theater (3) --> Live schiftingsshow (1) --> Liveshows (?)
Geen workshopsquote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4216 is iets duidelijker.
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.
Dus:
Audities (5) --> Theater (3) --> Live schiftingsshow (1) --> Liveshows (?)
Ja.quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
komt er nog een aprt subforum voor idols?
Word jij weer mod?!quote:
*fles champagne gaat open*quote:
Awww wat liefquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof verhaal moemoe, wel jammer dat je zo'n dooddoener naar je kop krijgt. Past niet bepaald bij jou. Jammer.
"Ik dacht dat Petra mij, Roelof, wilde, en niet de bekende Roef. Dat wordt in het vervolg uitkijken met de liefde. Het leven van een artiest gaat niet over rozen."quote:Op maandag 3 september 2007 01:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Roef ziet af van huwelijk!
Jahaaaaa, dat is X Factor nieuws.
Het hele verhaal samen met Petra NU bij Jensen op 5.quote:Op maandag 3 september 2007 09:08 schreef Zhenar het volgende:
OMG dat Roef-nieuwtje!!!![]()
![]()
En die foto!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
DDDD
!!!!
Damn, wat is die gast kansloos![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:00 schreef Svensational het volgende:
Roef: "De vrouwen liggen aan mijn voeten"
Mijn Roef zou zoiets nooit zeggenquote:Marian beschuldigde Roef ook nog van het sturen van dreigsmsjes. Teksten met inhoud als: "Ik hoop dat je allebei je armen breekt", klonken haar niet vreemd in de oren. Roef wenste hierop geen commentaar te geven.
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070831-roef2.wmaquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:40 schreef PeRi het volgende:
Roef twee keer gebeld van de week op 538, echt prachtig.
" Dus je gaat trouwen Roef? "
- " Ja".
Met Petra? "
- " Ja" .
" Wonen jullie al samen?"
- " Nee"
" Je kent haar pas twee maanden?"
- " Ja" .
" Dus je gaat niet meer trouwen?"
- "Nee."
Wanneer gaat het open?quote:
Geen idee wanneer het open gaat, 1 oktober is idd wel een mooie datum, was met IDO3 ook zo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer gaat het open?
Maandag 1 oktober lijkt me een mooie datum.
maar ze is super daar! jammer dat je het niet kan zien!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef BVO het volgende:
Dat was toch ook steeds een net-niet'er he...
quote:Idols-finaliste Floortje gaat ijsdansen
AMSTERDAM - Het wachten is nog steeds op de zomer, maar SBS legt de ijsvloer alweer klaar. Idols-finaliste Floortje gaat schaatsen in een nieuwe reeks Sterren Dansen op het IJs.
Naar verwachting zal de zender volgende week meer namen van ijsdansende BN'ers bekendmaken. Zodra het 'gouden presentatieduo' Gerard Joling en Nance klaar is met Popstar, medio oktober, gaan zij door met de derde reeks van Sterren Dansen. Eerder wonnen Hein Vergeer en zangeres Sita de schaatsstrijd.
Ik wilde het net hier neerzetten. Sja, laatste single word gehoopt op een godswonder. Duet met Ronan Keating. Jammer genoeg krijgen Idols kandidaten nooit de kans om verder te groeien. En ach, het kan soms de juiste impuls geven...quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:39 schreef BVO het volgende:
Carriere in het slop? Op het ijs kan je tenminste w�l zonder pardon op je bek gaan!
[..]
TIALDAquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
wat is de officiele site?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:49 schreef Deceit het volgende:
POPSTARS ON STAGE geen goed programma?????
ken je het liedje MONROSE - HOT SUMMER? hun zijn van popstars on stage!!!
echt geweldig program en TIALDA is ook geweldig!!!!!! als het goed is kan je alle afleveringen op de officiele site bekijken..! Alleen denk dat de afl. van gisteren nog niet online is, maar in de gaten houden dus!!!!!!!!!!
Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel danquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zou die PR nu alvast benaderen daar je toch al zeker weet dat je de prono gaat starten. Als je dan last-minute een prijs gaat proberen te regelen ben je misschien te laat.
Tialda.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef Deceit het volgende:
hey mensen... dit is zo grappig... kennen jullie Popstars On Stage? (duitsland en oostenrijk is dat samen)... en nu zijn ze dus bij de finales.... en bij de einde van de workshops konden NL's meedoen... en er zijn nu dus 3 nederlanders bij.... waaronder TIALDA!!!!!!!!! [afbeelding]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een lief PM'etje gestuurd. Ik hoor het wel dan.
Was het niet goed?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:36 schreef moemoe het volgende:
Jim zong net het volkslied bij de EK kwalificatie Nederland - Bulgarije. En hoe.
Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doenquote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen.
Jij grijpt er toch steeds net naastquote:Op zondag 9 september 2007 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeeehh, nu ga ik nóg meer m'n best doen![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen.
Die heb ik alquote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!quote:
Ik doe wel mee, maar geen zorgen, ik zal toch niet winnenquote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!![]()
Ik ookquote:
Mooie tijd lijkt me zo.quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
Wanneer ging het vorig jaar open?quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
5 minuten voor het programma begonquote:Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer ging het vorig jaar open?
Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen van tevoren.quote:Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer ging het vorig jaar open?
quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen uren van tevoren.
Lekker opwarmen!quote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Klopt, ik zie het nu, 28 oktober om iets over zessen, twee uur voor de start. Nu ds 3 weken.
Ik heb tenminste een carriere op terug te blikkenquote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef BVO het volgende:
Durf je nog terug te blikken dan, chans?
Dat zou kunnenquote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
Hoorde ik nu net op FokRadio () dat Sven en PeRi gaan modden!?!?!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:In oktober keert de succesvolle talenten- jacht Idols terug op het televisiescherm bij RTL 4. De vierde serie van Idols ken- merkt zich door enkele veranderingen. Zo wordt presentatrice Chantal Janzen vervangen door Wendy van Dijk en ook is de jurysamenstelling gewijzigd. Krabbé gaf al eerder toe dat er weinig chemie was met Chantal. “Of je leuk presenteert met elkaar en hoe dat er dan uitziet, is van zoveel dingen afhankelijk. Ja, het is ook voor iedereen anders. Ja, ik vind dat zo’n ding…”
Wendy van Dijk, die eerder de presentatie van X Factor verzorgde, is blij om Idols samen met Martijn Krabbé te presenteren. “Het is gewoon heel gezellig met z’n tweeën“, zegt Wendy in RTL Boulevard. “Ik merk echt dat wat dat aangaat het fijn is om ook een duopresentatie te doen, waardoor je het werk verdeelt en met elkaar kunt overleggen. Het is eigenlijk wel gezelliger dan alleen een programma dragen.”
Voormalig juryvoorzitter Henkjan Smits is er in het nieuwe seizoen niet meer bij. Hij stapte over naar SBS 6. “We kunnen zonder, maar ik zal Henkjan altijd blijven missen, want het is een fijn persoon. Maar we kunnen zonder“, zegt Wendy.
Tekstschrijver John Ewbank en zanger Gordon zijn nieuw in de jury. Gordon is de afgelopen week tijdens het sporten flink door zijn rug gegaan. “Het is echt erg geworden. Ik heb tien uur lang op de jurystoel gezeten en ik ben liggend naar huis vervoerd gisteren. Ik had er al vijf jaar geen last meer van gehad. Ik hoop er met een paar dagen weer bovenop te zijn.”
Door zijn rugklachten moest Gordon de opnames van het NCRV-programma Villa Felderhof aan zich voorbij laten gaan. “Het erge is wel dat ik vandaag naar Villa Felderhof zou vertrekken met Sonja Bakker, maar dat heb ik af moeten zeggen, want ik lig gewoon plat.” De bekende kok Joop Braakhekke vervangt Gordon. “Ja, ze hebben een andere valse nicht gevonden.”
Gordon heeft het erg naar zijn zin als jurylid in Idols. “Ik heb weer verschrikkelijk gelachen. Het is echt ontzettend leuk om te doen“, vertelt de zanger. Hij is het niet zat om als zanger tijdens de audities regelmatig naar valszingende mensen te moeten luisteren. “Dat ben ik natuurlijk al gewend met de Toppers, ha ha.”
Idols is vanaf zaterdag 20 oktober wekelijks om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Ik kan ook best bitcherig zijn hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
Mooi modduo.quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom de goede modquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
Ze is zo bitcherig.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan ook best bitcherig zijn hoor.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Moderators moeten zich juist neutraal opstellen. En dat doet perbitch niet.![]()
Oh ga toch weg. Ik mag geen voorkeur hebben wbt de kandidaten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Moderators moeten zich juist neutraal opstellen. En dat doet perbitch niet.![]()
Dit is het Idols topic. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben. Peri en Moderator Idolsforum… xfactor forum was je ook moderator toch? Was ook niet altijd even gezellig zover ik heb kunnen lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ga toch weg. Ik mag geen voorkeur hebben wbt de kandidaten?. Zolang iedereen op een normale wijze zijn of haar voorkeuren geniet, is alles prima.
Maar hey, als je problemen hebt met mij of meerdere mods, mail naar forum@fok.nl, dit is hier niet de plaats.
Ja i know… heb de afgelopen 2 jaar meegelezen in het oa xfactorforum.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
[afbeelding]Luister niet naar anderen want dat zijn perihielenlikker
Ik vind het trouwens redelijk treurig dat de Duitsers het talent uit Nederland moet halen. Is daar dan zo weinig zangtalent (naast het verschrikkelijke Duitse accent als ze in het Engels zingenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Deceit het volgende:
[afbeelding]
Tialda dus in duitslandse Popstars on stage.. dit is ze toch??
Oh paar mensen vroegen de officiele site > http://www.prosieben.de/music_cd/popstars_on_stage/index.php
het erge is juist dat de duitsers geweldig zijn.. niveau ligt torenhoog en dat met nederland was een soort van uitlokkerij etc. Zijn er maar 3 uit nederland!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens redelijk treurig dat de Duitsers het talent uit Nederland moet halen. Is daar dan zo weinig zangtalent (naast het verschrikkelijke Duitse accent als ze in het Engels zingen)
Ik denk dat je ook wel een beetje moet relativeren, als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaaktquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Dit is het Idols topic. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben. Peri en Moderator Idolsforum… xfactor forum was je ook moderator toch? Was ook niet altijd even gezellig zover ik heb kunnen lezen.
Altijd van die bitchy opmerkingen. Tegen andere leden. Kandidaten ok, daar mag je een mening over hebben tuurlijk. Maar niet tegen leden? Dat hoor je niet te doen als moderator.
Meld zichquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
...als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaakt.
Zo hoog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef Deceit het volgende:
maar serieus.. het talent van popstars ligt serieus hoog!!
Als je DSDS vergelijkt met Idols. Was het nivo van DSDS vorig seizoen erg laag... OMFG!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
het erge is juist dat de duitsers geweldig zijn.. niveau ligt torenhoog en dat met nederland was een soort van uitlokkerij etc. Zijn er maar 3 uit nederland!
maar serieus.. het talent van popstars ligt serieus hoog!!
Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde meningquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo hoog?.
http://www.youtube.com/watch?v=DhpuaCY2YR0
Van users kan ik het wel hebben. Maar een moderator moet gewoon neutraal blijven, KLAAR.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook wel een beetje moet relativeren, als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaakt.
Just stay calm, son....quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:15 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ga je afhaken als Perbitch mod wordt?
Dat is dan ook weer niet waarquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:18 schreef chansadres het volgende:
Als Peri iets zegt moet je het gewoon nooit serieus nemen.
Ze heeft regelmatig pittige bitcherige opmerkingen gemaakt. Die je niet als mod MOET maken. Ik vind dat gewoon niet kunnen…quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Just stay calm, son....
Je moet gewoon weten waar iets vandaan komt. Als Peri iets zegt moet je het gewoon nooit serieus nemen. Sowieso, hoe kan je peri serieus nemen. (en dan niet op de dubbelzinnige manier [afbeelding])
Idd... maar jij als mod lijkt me wel ok. Maar dan met die CDP of BVO... Lijkt me net al jij toffe gasten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet waar!
Geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ze heeft regelmatig pittige bitcherige opmerkingen gemaakt. Die je niet als mod MOET maken. Ik vind dat gewoon niet kunnen…
die optreden is van een ander seizoen en heb het over nu.. duh?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo hoog?.
http://www.youtube.com/watch?v=DhpuaCY2YR0
Jij was niet bitcherig naar users toe. Ja op de kandidaten en dat vind ik ook kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ook niet neutraal vorig jaar, dus Dark1 gewoon smoel houden. Peri isen in t echt nog een lekker ding ook. En Svennie en Peertje als mod is een errug goeie combo
ID4 bedoel je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden.
En wie ben je verder eigenlijk?. Wel een aanwinst voor IDO, zo lijkt me
.
Hij deed altijd heel gemeen tegen mij hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:31 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Jij was niet bitcherig naar users toe. Ja op de kandidaten en dat vind ik ook kunnen.
Da's allemaal gespeeld Svennie, net zo echt als de chemie tussen Martijn en Chantal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij deed altijd heel gemeen tegen mij hoor!
Zal ik thuis even opzoeken, zit nu op school. (1 dag in de week)quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden.
En wie ben je verder eigenlijk?. Wel een aanwinst voor IDO, zo lijkt me
.
Ja. Ik ken het.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Dark1 het volgende:
Maar heet dus Kelly en ik woon in Rhoon. Een 1 of ander klein kutdorpje in de buurt van Rotjeknor![]()
Echt waar? Hahahaha wat een toeval… Ik ga volgend jaar februari verhuizen. We hebben een huis gevonden in Rockanje. Lekker bij het strand.quote:
Ja, maar dan wel in het nieuwe gedeelte he, achter Barendrecht dus zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hahahaha wat een toeval… Ik ga volgend jaar februari verhuizen. We hebben een huis gevonden in Rockanje. Lekker bij het strand.
Hey dat is een leuk idee! Lijkt me wel gaaf, maar ook heel gemeen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk idee uit Zweden: Je kan daar ook mensen tippen. Die worden dan door de presentatoren overvallen en gekidnapt voor een auditie.
Klinkt tofquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk idee uit Zweden: Je kan daar ook mensen tippen. Die worden dan door de presentatoren overvallen en gekidnapt voor een auditie.
Waarom dit jaar eigenlijk niet CDP? Ik denk dat ze je wel hebben gevraagd, toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ook niet neutraal vorig jaar, dus Dark1 gewoon smoel houden. Peri isen in t echt nog een lekker ding ook. En Svennie en Peertje als mod is een errug goeie combo
Ik ben niet gevraagd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:48 schreef chansadres het volgende:
Waarom dit jaar eigenlijk niet CDP? Ik denk dat ze je wel hebben gevraagd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |