Geheel niet vanwege het uiterlijkquote:
Dat wel. Ik respecteer jouw IDO-preferenties altijd wel; ze zijn weloverwogen en vrij van puberale motivatiesquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Geheel niet vanwege het uiterlijk.
En niet zo kotsen op Anja. Ach, ze waren in ieder geval alle 4 opvallend.
De grootste blunder uit drie edities Idols; zij had minstens tot de finale moeten komen; een grote ster die over het hoofd is gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef Deceit het volgende:
Elisaar opvallend? :S
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofdquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
het moet wel een beetje een naar type zijn.
Lol.. Heksenneus.. Ja.. Ze was wel goed.. Alleen wisselde te weinig af uiteindelijk! Niveau van X FOKter was gewoon ja.. Bad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofd![]()
Ik vond d'r leuk en lief, hier op FOK! vonden ze het een naar wijf omdat ze klaagden over oortjes en niet tegen d'r vrlies zou kunnen. Oh, en ze was arrogant. Maar dat schenen Raffa en Hind ook te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Anja was wel lief juist toch? Ze had alleen een heksenhoofd![]()
Kijk. Jij komt er wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Deceit het volgende:
Raffa, Hind en Anja hebben juist 1 van de leukere persoonlijkheden van het idolsgebeuren!
Anja was toch van X-Factor?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:19 schreef Deceit het volgende:
Raffa, Hind en Anja hebben juist 1 van de leukere persoonlijkheden van het idolsgebeuren!
Whaha jaaa vond het wel een mooie vrouw.. Maar daar bleef het bij! Nathalie had tenminste een stem!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Omg, Melanie. Al die gastjes die d'r alleen goed vonden omdat ze zo'n schattig bekkie had (met enorme konijnetanden)
.
quote:
Je kan wel keer op keer een nieuwe Idols, X-factor en SYWBAP maken, maar als er geen talent meer is, dan is er geen talent meer. Met X-factor hebben ze leeftijdsgrens en groepjesgrens verlegd om nieuw talent aan te boren - was geen succes. Ze zouden alleen nog de grens kunnen verlagen, maar ik weet niet of je dan veel nieuw talent krijgt.quote:
Dat is zo.. Maar op NL 2 waren ze op zoek naar musical sterren etc. En heel veel hadden echt geweldige stemmen! Dus er is zeker wel talent.. En het waren niet typische Musical stemmen.. Dus het talent is er zeker wel!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan wel keer op keer een nieuwe Idols, X-factor en SYWBAP maken, maar als er geen talent meer is, dan is er geen talent meer. Met X-factor hebben ze leeftijdsgrens en groepjesgrens verlegd om nieuw talent aan te boren - was geen succes. Ze zouden alleen nog de grens kunnen verlagen, maar ik weet niet of je dan veel nieuw talent krijgt.
Nederland is gewoon te klein om elk jaar een megatalent te ontdekken, zoals in Engeland of Amerika, laat staan het daarna zo goed marketen dat het een blijvende grote ster is, op Jim en Jamai na.
Was Jim niet 16 toen hij met Idols meedeed? Dat betekent dat de nieuwe Jim toen 11 was? Die zou nu dus best ontdekt kunnen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nederland is gewoon te klein om elk jaar een megatalent te ontdekken, zoals in Engeland of Amerika, laat staan het daarna zo goed marketen dat het een blijvende grote ster is, op Jim en Jamai na.
Als we het dan toch over Jamai hebben... dat was hier ook geen probleem toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Deceit het volgende:
Maar ik hoop dat het eindelijk een beetje als American Idol wordt.. Geen gezeik over gewicht of uiterlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |