Die heb ik alquote:Op zondag 9 september 2007 11:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel jawel, de winnaar van de Idolsprono '07/'08 zal een heus FOK!shirt winnen.
Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!quote:
Ik doe wel mee, maar geen zorgen, ik zal toch niet winnenquote:Op zondag 9 september 2007 14:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan doe je niet mee en geef je de rest meer kans! Tof van je!![]()
Ik ookquote:
Mooie tijd lijkt me zo.quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
Wanneer ging het vorig jaar open?quote:Op zondag 9 september 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ik lees net dat het forum over drie weken open gaat, in het weekend van 29 en 30 september.
5 minuten voor het programma begonquote:Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer ging het vorig jaar open?
Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen van tevoren.quote:Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer ging het vorig jaar open?
quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 3 ook begin oktober, begon 26 oktober. XFA was last minute werk, enkele dagen uren van tevoren.
Lekker opwarmen!quote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Klopt, ik zie het nu, 28 oktober om iets over zessen, twee uur voor de start. Nu ds 3 weken.
Ik heb tenminste een carriere op terug te blikkenquote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef BVO het volgende:
Durf je nog terug te blikken dan, chans?
Dat zou kunnenquote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
Hoorde ik nu net op FokRadio () dat Sven en PeRi gaan modden!?!?!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |