http://www.nu.nl/news/116(...)esenteren_Idols.htmlquote:HILVERSUM - Talentenjacht Idols keert dit najaar terug bij RTL4. In het afgelopen tv-seizoen stond de popformule even in de ijskast ten gunste van X FACTOR, met Wendy van Dijk.
De laatste gaat nu ook Idols presenteren, samen met routinier Martijn Krabbé, aldus een RTL-woordvoerster donderdag.
Fabienne zou leuk zijn, maar als we het dan toch over de X-factor hebben... die heeft Renate toch een stuk meer. Belachelijk dat ze haar niet gekozen hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BVO, Ga je een pleidooi voor een IDO4 forum dit jaar weer doen?
En ik geef Wendy naast Martijn best nog een kans, al had ik inderdaad liever Renate gezien (en ik blijf het zeggen, Fabienne was ook een toffe keuze geweest!!!!!)
quote:Enige echte ‘Idols’ dit najaar terug bij RTL 4
WENDY VAN DIJK EN MARTIJN KRABBE STAAN POPIDOLEN BIJ
De enige, echte, originele hitserie ‘Idols’ keert dit najaar terug bij RTL 4. Sinds het debuut in november 2002 is het format uitgegroeid tot een waar televisiefenomeen, waarbij zingend Nederland een buitengewone kans krijgt om een groot platencontract in de wacht te slepen. Wendy van Dijk die afgelopen jaar het succesvolle programma ‘X FACTOR’ presenteerde, staat samen met Martijn Krabbé en de popidolen in spé aan de start van de vierde editie.
Vanaf vrijdag 20 juli kunnen alle zangtalenten (tussen de 15 en 35 jaar) met de juiste uitstraling zich aanmelden via www.idols.nl. Iedere enthousiaste deelnemer krijgt een eerlijke kans op de veelbesproken ‘sterrenstip’ en maakt kans op verdere deelname aan het programma. De verrichtingen van de ‘stars-to-be’ zijn onder toeziend oog van een vernieuwde kritische jury vanaf dit najaar weer te volgen bij RTL 4.
Erland Galjaard, Programmadirecteur RTL 4: Met ‘Idols’ hebben wij het originele format in handen dat al drie seizoenen een enorm succes is en wereldwijd nog steeds alle records verbreekt. Ik ben dan ook blij dat we het nieuwe televisieseizoen met een vernieuwde vierde editie van deze succesvolle zaterdagavondshow kunnen starten.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Chantal was ook tof. Met name tijdens de backstageshow waarin ze de bellers (én CDP) in de zeik kon nemen
!
Angelique was toch al over de 30 volgens mij toen ze meedeed....quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey, is de leeftijd nu weer omhoog gegaan?Was het niet 30 vorige keer?
Renate was perfect geweest, schattig, lief maar zeker niet op dr mondje gevallen en had dus wel tegen Martijn kunnen opbotsen. Nu hebben ze huis, tuin en keuken-giechelmuts Wendy weer
en Martijn af en toen een valse nicht in een heterolichaam, dus dat had erg leuke TV opgeleverd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:47 schreef BVO het volgende:
Bridget is een nicht in een vrouwenlichaam.
Ja in de backstage vond ik haar ook erg leuk. Jammer dat RTL wederom voor Wendy kiest, ook al deed ze het in de laatste paar X-factor shows nog best goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef BVO het volgende:
Chantal was ook tof. Met name tijdens de backstageshow waarin ze de bellers (én CDP) in de zeik kon nemen
!
Ze begon het te leren, maar bleef zóóó saai en truttigquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja in de backstage vond ik haar ook erg leuk. Jammer dat RTL wederom voor Wendy kiest, ook al deed ze het in de laatste paar X-factor shows nog best goed.
Wat ben ik blij dat zij het niet geworden isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |