lol.. Ja snap het nog steeds niet.. Maar hij had de likeability factor.. en zijn stem.. jaaa geen american idol :S aja lama.. u got mequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als we het dan toch over Jamai hebben... dat was hier ook geen probleem toch?.
Is bij American Idol nu al zo grappig. Al die 16-jarigen die auditie doen en zeggen "I've been watching it since I was a kid!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was Jim niet 16 toen hij met Idols meedeed? Dat betekent dat de nieuwe Jim toen 11 was? Die zou nu dus best ontdekt kunnen worden.![]()
Dat is voor mij ook de enige reden om het te volgens eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
*zucht* Tja, Idols 4, wat zal ik er van zeggen? Ik zal 't waarschijnlijk wel volgen maar meer vanwege Fok!
Hoe durf jequote:
In Nederland welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het is wel een opstap naar iets, maar vaak niet naar een leven als zanger(es).
Ik zat laatst te denken wat er gebeurd is met Dewi. Las ik laatst het cdboekje van Floortje (Ja, ik heb hemquote:
Van een mislukte zangeres nog wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ohhh heb ik niet geweten.. Wow.. De nummer 4 van de grootste zangtalent programma is background zangeres geworden
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.quote:
Heb het album niet gehoord! maar vind wel de cover van Carrie Underwood (american idol winnares seizoen 4) erg goed!!quote:
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.
Commercieel mislukt misschien. Maar ik vind dit wel de beste "coverplaat" van een Idol tot nu toe. Al was de eerste cd van Boris ook zeer te pruimen. De nieuwe single vind ik daarnaast echt een geweldig nummer (Justice). Het probleem met Floortje is jammergenoeg het probleem waar elk Idol last van heeft. Een Idol word niet gedraaid.quote:
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:![]()
Ik voelde me wel suf inderdaad toen al die mensen van die filmpjes me nog wel wat zeidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.
Nog niet genezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Cee het volgende:
Zolang je bij het horen van de naam 'Serge' nog steeds spontaan braakneigingen krijgt, ben je nog niet genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |