lol.. Ja snap het nog steeds niet.. Maar hij had de likeability factor.. en zijn stem.. jaaa geen american idol :S aja lama.. u got mequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als we het dan toch over Jamai hebben... dat was hier ook geen probleem toch?.
Is bij American Idol nu al zo grappig. Al die 16-jarigen die auditie doen en zeggen "I've been watching it since I was a kid!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was Jim niet 16 toen hij met Idols meedeed? Dat betekent dat de nieuwe Jim toen 11 was? Die zou nu dus best ontdekt kunnen worden.![]()
Dat is voor mij ook de enige reden om het te volgens eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
*zucht* Tja, Idols 4, wat zal ik er van zeggen? Ik zal 't waarschijnlijk wel volgen maar meer vanwege Fok!
Hoe durf jequote:
In Nederland welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het is wel een opstap naar iets, maar vaak niet naar een leven als zanger(es).
Ik zat laatst te denken wat er gebeurd is met Dewi. Las ik laatst het cdboekje van Floortje (Ja, ik heb hemquote:
Van een mislukte zangeres nog wel!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ohhh heb ik niet geweten.. Wow.. De nummer 4 van de grootste zangtalent programma is background zangeres geworden
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.quote:
Heb het album niet gehoord! maar vind wel de cover van Carrie Underwood (american idol winnares seizoen 4) erg goed!!quote:
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet om van te leven of uberhaupt een bekendheid te ontwikkelen die hoger is dan 'Oh ja, die ene'.
Commercieel mislukt misschien. Maar ik vind dit wel de beste "coverplaat" van een Idol tot nu toe. Al was de eerste cd van Boris ook zeer te pruimen. De nieuwe single vind ik daarnaast echt een geweldig nummer (Justice). Het probleem met Floortje is jammergenoeg het probleem waar elk Idol last van heeft. Een Idol word niet gedraaid.quote:
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja, t zijn alleen die Idolholics die al die namen nog weten.. maarnee.. het meerderdeel is:![]()
Ik voelde me wel suf inderdaad toen al die mensen van die filmpjes me nog wel wat zeidenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als je bij Idols 4 in IDO gaat rondhangen zal hetzelfde gebeuren. Door dagelijks namen te herhalen krijg je dat.
Nog niet genezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:54 schreef Cee het volgende:
Zolang je bij het horen van de naam 'Serge' nog steeds spontaan braakneigingen krijgt, ben je nog niet genezen.
Die brengt ook geen platen uit waarbij je denk: yes, goede plaat. Het is veel middle of the road en valt niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:04 schreef chansadres het volgende:
Het probleem met Floortje is jammergenoeg het probleem waar elk Idol last van heeft. Een Idol word niet gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat RTL ook maar zoiets maken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Hoezo waarschijnlijk, 20 oktober begint het, was al een tijdje bekendquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef BVO het volgende:
Vanaf waarschijnlijk eind oktober de 4e reeks van Idols.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Idols 4: Dit najaar met Wendy én Martijn!
Dat volg ik niet eens. Campermeuk van Tokki niveauquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet dat 1 september iig audities zijn, voor de rest nix nog Beev. Heb ook andere dingen aan m'n hoofd (voornamelijk op SYWAP kotsen)
SYWBAPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet dat 1 september iig audities zijn, voor de rest nix nog Beev. Heb ook andere dingen aan m'n hoofd (voornamelijk op SYWAP kotsen)
quote:Idols-Marlies brengt mini-album uit
Uitgegeven op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:34:54
(Novum) - Marlies Schuitemaker heeft in eigen beheer een mini-album uitgebracht. De zangeres, die vierde werd in Idols 2, maakte een akoestische cd die 'Delectrified' heet.![]()
'Delectrified' is een voorproefje op het album van Marlies, dat later dit jaar moet verschijnen. Op die cd komen de originele rockversies van de akoestische nummers van 'Delectrified'.
Het mini-album is geproduceerd door Robby Valentine. De zanger en toetsenist, die eigenlijk Robert Kempe heet, scoorde in de jaren negentig hits met nummers als 'Over and over again' en 'Love takes me higher'.
Marlies presenteert haar album dinsdagavond tijdens een benefietgala ten behoeve van MS Research in de Amsterdamse poptempel Paradiso.
8 posts boven jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten. Is er al een startdatum bekend? Van de show dan
Wat een onzin, voor hetzelfde geld doet er aan Idols ook geen talent mee. En verder wat BVO zegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:41 schreef chansadres het volgende:
Las vanochtend in een blad een artikel dat Idols de strijd al heeft gewonnen van SYWBAP. En dat voor Idols daadwerkelijk is begonnen. In de aflevering zat blijkbaar 0% talent...
Dewi gaat trouwens met Yulli en die gozer van Idols 1(shit hoe heet hij nou weer hij had toen de wildcard.)in de musical Hair spelen ik heb een stuk gezien bij de Musicalawards en ze was echt waanzinnig goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Ohhh heb ik niet geweten.. Wow.. De nummer 4 van de grootste zangtalent programma is background zangeres geworden
Het is ook wel een beetje appels met peren vergelijken. Meeste mensen die meedoen aan programma's als Op zoek naar Evita willen in een musical spelen en niet een album opnemen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:58 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb net "Op zoek naar Evita" zitten kijken. Dan zie je ook dat er toch een hoop talent rondloopt dat NIET aan Idols meedoet. Een goed aantal van die dames daar hadden makkelijk de finale van Idols kunnen halen.
Idols brengt meer musicalsterren (of tv-acteurs) voort dan popidolenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef chansadres het volgende:
Het is ook wel een beetje appels met peren vergelijken. Meeste mensen die meedoen aan programma's als Op zoek naar Evita willen in een musical spelen en niet een album opnemen.
Twee geliefde van elkaar Jamai en Ronquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Idols brengt meer musicalsterren (of tv-acteurs) voort dan popidolen
Ron, Jamai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |