JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:09 schreef MaRySe het volgende:
@ moemoe.. ik was dat meisje wat naast je zaten zei... gaat het wel? en toen zei jij... ik doe stemoefeningen
o en die hele lange donkere jongen die me de hele tijd wou laten struikelen en aandacht wou.. is dat nigel? hij zag er wel idols achtig uit
Zit wel wat in ja, naja ik laat me wel analyseren door een zangdocentquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
Die was tof.
Ja, ik had het ook van m'n nichtje gehoord vorig jaar. Zingt ook heel behoorlijk, maar die is nog jong en al wat onwennig en als ze dan ook nog zo reageren is dat gewoon lastig. Maar dat zal wel de bedoeling zijn. Leuk verhaal in ieder geval, en de ervaring lijkt me ook best grappig.
En met zoveel mensen kan je ook niet verwachten dat die jury iedereen gaat analyseren. Das dan gewoon een veemarkt, niet goed genoeg is niet boeiend voor hen dus wegwezen maar. Klinkt hard, maar zo denken ze wel.
Nee dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:35 schreef Svensational het volgende:
Doet je nichtje dit jaar weer mee?
edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:44 schreef jmac het volgende:
weet iemand of er audities zijn dit jaar in Eindhoven, en als dat zo is: wanneer?
Je gaat meedoen?quote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef jmac het volgende:
[..]
edit: ah http://www.destentor.nl/zwolle/article1819159.ece . Weet iemand nog de precieze datum (en liefst ook locatie). Post 't dan hier even of pm me even.
quote:In vijf afleveringen wordt duidelijk wie van de tienduizend zelfgedachte pop-idolen de voorrondes overleeft. Dit keer zijn er geen workshops. De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet. Zanger Gordon en componist en tekstschrijver John Ewbank staan vanaf dit seizoen de vertrouwde juryleden Jerney Kaagman en Eric van Tijn bij. Het tv-programma wordt dit seizoen weer gepresenteerd door Martijn Krabbé.
quote:Martijn Krabbé hoopt op chemie met Wendy van Dijk
Martijn Krabbé presenteert het nieuwe seizoen van Idols dit jaar niet samen met Chantal Janzen, maar met Wendy van Dijk. Hij hoopt op chemie met Wendy. “Televisie blijft een raar medium. Op zo’n groot podium is veel warmte nodig om over te komen“, aldus Krabbé in De Telegraaf. “Ik had Wendy als kandidaat bij Dancing on Ice. Daar klikte het enorm. Laten we hopen dat die ver- bondenheid nu zichtbaar wordt.” Krabbé beaamt dat er weinig chemie was met Chantal Janzen.
De duopresentatie tussen Martijn Krabbé en Chantal Janzen liep volgens critici niet altijd even soepel. “Beau en Albert konden elkaar af en toe wel schieten bij RTL Boulevard, en toch zag het er uit alsof ze de beste vrienden waren. Chantal Janzen en ik zijn intussen echt bevriend, maar bij de vorige editie van Idols kon je niet zien dat er chemie was tussen ons“, aldus Krabbé in de krant.
Martijn Krabbé is blij dat hij het programma nu met Wendy mag presenteren. “Wendy is beslist niet op haar mondje gevallen. En ze is stoer. Net als Chantal Janzen. Het zijn een soort supervrouwen die alles tegelijk kunnen. Chantal stond tijdens de vorige Idols ook in de musical Beauty and the Beast. Wendy presenteerde in het staartje van haar deelname aan Dancing on Ice tegelijkertijd X Factor. Dan trok ze even een paar sprintjes achter het podium om warm te worden. Ik heb daar zo’n bewondering voor.”
De presentator vindt het niet vanzelfsprekend dat hij bij Idols een nieuwe kans krijgt van RTL 4: “Ze hebben met RTL 8 wel een nieuwe zender, maar er zijn ook extra veel bekende koppen aangeschoven. Ik noem niks logisch. Ook niet dat ze mij opnieuw voor Idols hebben gevraagd…“
Uhm ja had je me gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
JE ZAT GEWOON NAAST ME?! Doh!![]()
Volgens mij is Nigel niet zo lang. Heb je die Michael Jackson wannabe nog gezien?
Het waren btw ademhalingsoefeningen.
Geen workshopsquote:Op zondag 2 september 2007 01:37 schreef BVO het volgende:
Ik las in de Stentor trouwens dit. Klopt niet helemaal, want het theater was altijd al direct na de audities. Maar misschien dat iemand er wat van snapt.
[..]
Dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geen workshops![]()
Ze bedoelen dus gewoon:
Auditie -> Theater -> Liveshow
ipv
Auditie -> Theater -> Workshops -> Liveshow
Ik vond de workshops één van de leukere uitzendingen van Idols. Door kan je mensen echt door de mand zien vallen. Zeker als de liveband meespeelde. Jammer![]()
Vanaf 15 december wordt er live opgetreden, en pas dáárna wordt duidelijk wie doorgaat. Dan bedoelen ze met 15/12 dus niet de liveshows. Vijf auditieafleveringen, dat betekent van 20/10 tot en met 17/11. Dan zouden er 3 theateruitzendingen zijn (24/11, 1/12 en 8/12) en dan 15/12 de volgende ronde.quote:De 'overlevenden' gaan onmiddellijk het theater in om vervolgens vanaf 15 december in levende lijve op de bühne te acteren. Pas daarna wordt duidelijk wie echt doorgaat en wie niet.
Ah, toch zoals ik het zei.quote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4216 is iets duidelijker.
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.
Dus:
Audities (5) --> Theater (3) --> Live schiftingsshow (1) --> Liveshows (?)
Geen workshopsquote:Op zondag 2 september 2007 16:06 schreef BVO het volgende:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4216 is iets duidelijker.
5 auditie-afleveringen, 3 theaterafleveringen, 15 december 'live on stage in het grote decor'. Dan wordt bepaald wie er naar de liveshows gaan, die waarschijnlijk de 22e zullen beginnen.
Dus:
Audities (5) --> Theater (3) --> Live schiftingsshow (1) --> Liveshows (?)
Ja.quote:Op zondag 2 september 2007 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
komt er nog een aprt subforum voor idols?
Word jij weer mod?!quote:
*fles champagne gaat open*quote:
Awww wat liefquote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof verhaal moemoe, wel jammer dat je zo'n dooddoener naar je kop krijgt. Past niet bepaald bij jou. Jammer.
"Ik dacht dat Petra mij, Roelof, wilde, en niet de bekende Roef. Dat wordt in het vervolg uitkijken met de liefde. Het leven van een artiest gaat niet over rozen."quote:Op maandag 3 september 2007 01:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Roef ziet af van huwelijk!
Jahaaaaa, dat is X Factor nieuws.
Het hele verhaal samen met Petra NU bij Jensen op 5.quote:Op maandag 3 september 2007 09:08 schreef Zhenar het volgende:
OMG dat Roef-nieuwtje!!!![]()
![]()
En die foto!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
DDDD
!!!!
Damn, wat is die gast kansloos![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:00 schreef Svensational het volgende:
Roef: "De vrouwen liggen aan mijn voeten"
Mijn Roef zou zoiets nooit zeggenquote:Marian beschuldigde Roef ook nog van het sturen van dreigsmsjes. Teksten met inhoud als: "Ik hoop dat je allebei je armen breekt", klonken haar niet vreemd in de oren. Roef wenste hierop geen commentaar te geven.
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20070831-roef2.wmaquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:40 schreef PeRi het volgende:
Roef twee keer gebeld van de week op 538, echt prachtig.
" Dus je gaat trouwen Roef? "
- " Ja".
Met Petra? "
- " Ja" .
" Wonen jullie al samen?"
- " Nee"
" Je kent haar pas twee maanden?"
- " Ja" .
" Dus je gaat niet meer trouwen?"
- "Nee."
Forum Opties | |
---|---|