Lekker opwarmen!quote:Op zondag 9 september 2007 17:16 schreef BVO het volgende:
Klopt, ik zie het nu, 28 oktober om iets over zessen, twee uur voor de start. Nu ds 3 weken.
Ik heb tenminste een carriere op terug te blikkenquote:Op zondag 9 september 2007 21:11 schreef BVO het volgende:
Durf je nog terug te blikken dan, chans?
Dat zou kunnenquote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
Hoorde ik nu net op FokRadio () dat Sven en PeRi gaan modden!?!?!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:In oktober keert de succesvolle talenten- jacht Idols terug op het televisiescherm bij RTL 4. De vierde serie van Idols ken- merkt zich door enkele veranderingen. Zo wordt presentatrice Chantal Janzen vervangen door Wendy van Dijk en ook is de jurysamenstelling gewijzigd. Krabbé gaf al eerder toe dat er weinig chemie was met Chantal. “Of je leuk presenteert met elkaar en hoe dat er dan uitziet, is van zoveel dingen afhankelijk. Ja, het is ook voor iedereen anders. Ja, ik vind dat zo’n ding…”
Wendy van Dijk, die eerder de presentatie van X Factor verzorgde, is blij om Idols samen met Martijn Krabbé te presenteren. “Het is gewoon heel gezellig met z’n tweeën“, zegt Wendy in RTL Boulevard. “Ik merk echt dat wat dat aangaat het fijn is om ook een duopresentatie te doen, waardoor je het werk verdeelt en met elkaar kunt overleggen. Het is eigenlijk wel gezelliger dan alleen een programma dragen.”
Voormalig juryvoorzitter Henkjan Smits is er in het nieuwe seizoen niet meer bij. Hij stapte over naar SBS 6. “We kunnen zonder, maar ik zal Henkjan altijd blijven missen, want het is een fijn persoon. Maar we kunnen zonder“, zegt Wendy.
Tekstschrijver John Ewbank en zanger Gordon zijn nieuw in de jury. Gordon is de afgelopen week tijdens het sporten flink door zijn rug gegaan. “Het is echt erg geworden. Ik heb tien uur lang op de jurystoel gezeten en ik ben liggend naar huis vervoerd gisteren. Ik had er al vijf jaar geen last meer van gehad. Ik hoop er met een paar dagen weer bovenop te zijn.”
Door zijn rugklachten moest Gordon de opnames van het NCRV-programma Villa Felderhof aan zich voorbij laten gaan. “Het erge is wel dat ik vandaag naar Villa Felderhof zou vertrekken met Sonja Bakker, maar dat heb ik af moeten zeggen, want ik lig gewoon plat.” De bekende kok Joop Braakhekke vervangt Gordon. “Ja, ze hebben een andere valse nicht gevonden.”
Gordon heeft het erg naar zijn zin als jurylid in Idols. “Ik heb weer verschrikkelijk gelachen. Het is echt ontzettend leuk om te doen“, vertelt de zanger. Hij is het niet zat om als zanger tijdens de audities regelmatig naar valszingende mensen te moeten luisteren. “Dat ben ik natuurlijk al gewend met de Toppers, ha ha.”
Idols is vanaf zaterdag 20 oktober wekelijks om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Ik kan ook best bitcherig zijn hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
Mooi modduo.quote:Op maandag 10 september 2007 21:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom de goede modquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
Ze is zo bitcherig.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
dat geloof ik niet!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan ook best bitcherig zijn hoor.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Moderators moeten zich juist neutraal opstellen. En dat doet perbitch niet.![]()
Oh ga toch weg. Ik mag geen voorkeur hebben wbt de kandidaten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Moderators moeten zich juist neutraal opstellen. En dat doet perbitch niet.![]()
Dit is het Idols topic. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben. Peri en Moderator Idolsforum… xfactor forum was je ook moderator toch? Was ook niet altijd even gezellig zover ik heb kunnen lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ga toch weg. Ik mag geen voorkeur hebben wbt de kandidaten?. Zolang iedereen op een normale wijze zijn of haar voorkeuren geniet, is alles prima.
Maar hey, als je problemen hebt met mij of meerdere mods, mail naar forum@fok.nl, dit is hier niet de plaats.
Ja i know… heb de afgelopen 2 jaar meegelezen in het oa xfactorforum.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
[afbeelding]Luister niet naar anderen want dat zijn perihielenlikker
Ik vind het trouwens redelijk treurig dat de Duitsers het talent uit Nederland moet halen. Is daar dan zo weinig zangtalent (naast het verschrikkelijke Duitse accent als ze in het Engels zingenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Deceit het volgende:
[afbeelding]
Tialda dus in duitslandse Popstars on stage.. dit is ze toch??
Oh paar mensen vroegen de officiele site > http://www.prosieben.de/music_cd/popstars_on_stage/index.php
het erge is juist dat de duitsers geweldig zijn.. niveau ligt torenhoog en dat met nederland was een soort van uitlokkerij etc. Zijn er maar 3 uit nederland!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens redelijk treurig dat de Duitsers het talent uit Nederland moet halen. Is daar dan zo weinig zangtalent (naast het verschrikkelijke Duitse accent als ze in het Engels zingen)
Ik denk dat je ook wel een beetje moet relativeren, als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaaktquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Dit is het Idols topic. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben. Peri en Moderator Idolsforum… xfactor forum was je ook moderator toch? Was ook niet altijd even gezellig zover ik heb kunnen lezen.
Altijd van die bitchy opmerkingen. Tegen andere leden. Kandidaten ok, daar mag je een mening over hebben tuurlijk. Maar niet tegen leden? Dat hoor je niet te doen als moderator.
Meld zichquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
...als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaakt.
Zo hoog?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef Deceit het volgende:
maar serieus.. het talent van popstars ligt serieus hoog!!
Als je DSDS vergelijkt met Idols. Was het nivo van DSDS vorig seizoen erg laag... OMFG!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
het erge is juist dat de duitsers geweldig zijn.. niveau ligt torenhoog en dat met nederland was een soort van uitlokkerij etc. Zijn er maar 3 uit nederland!
maar serieus.. het talent van popstars ligt serieus hoog!!
Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde meningquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo hoog?.
http://www.youtube.com/watch?v=DhpuaCY2YR0
Van users kan ik het wel hebben. Maar een moderator moet gewoon neutraal blijven, KLAAR.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook wel een beetje moet relativeren, als je alles wat gezegd wordt op een forum serieus en persoonlijk gaat opvatten, hadden er al vele users afgehaakt.
Just stay calm, son....quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:15 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ga je afhaken als Perbitch mod wordt?
Dat is dan ook weer niet waarquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:18 schreef chansadres het volgende:
Als Peri iets zegt moet je het gewoon nooit serieus nemen.
Ze heeft regelmatig pittige bitcherige opmerkingen gemaakt. Die je niet als mod MOET maken. Ik vind dat gewoon niet kunnen…quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Just stay calm, son....
Je moet gewoon weten waar iets vandaan komt. Als Peri iets zegt moet je het gewoon nooit serieus nemen. Sowieso, hoe kan je peri serieus nemen. (en dan niet op de dubbelzinnige manier [afbeelding])
Idd... maar jij als mod lijkt me wel ok. Maar dan met die CDP of BVO... Lijkt me net al jij toffe gasten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet waar!
Geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ze heeft regelmatig pittige bitcherige opmerkingen gemaakt. Die je niet als mod MOET maken. Ik vind dat gewoon niet kunnen…
die optreden is van een ander seizoen en heb het over nu.. duh?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo hoog?.
http://www.youtube.com/watch?v=DhpuaCY2YR0
Jij was niet bitcherig naar users toe. Ja op de kandidaten en dat vind ik ook kunnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ook niet neutraal vorig jaar, dus Dark1 gewoon smoel houden. Peri isen in t echt nog een lekker ding ook. En Svennie en Peertje als mod is een errug goeie combo
ID4 bedoel je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden.
En wie ben je verder eigenlijk?. Wel een aanwinst voor IDO, zo lijkt me
.
Hij deed altijd heel gemeen tegen mij hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:31 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Jij was niet bitcherig naar users toe. Ja op de kandidaten en dat vind ik ook kunnen.
Da's allemaal gespeeld Svennie, net zo echt als de chemie tussen Martijn en Chantal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij deed altijd heel gemeen tegen mij hoor!
Zal ik thuis even opzoeken, zit nu op school. (1 dag in de week)quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden.
En wie ben je verder eigenlijk?. Wel een aanwinst voor IDO, zo lijkt me
.
Ja. Ik ken het.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef Dark1 het volgende:
Maar heet dus Kelly en ik woon in Rhoon. Een 1 of ander klein kutdorpje in de buurt van Rotjeknor![]()
Echt waar? Hahahaha wat een toeval… Ik ga volgend jaar februari verhuizen. We hebben een huis gevonden in Rockanje. Lekker bij het strand.quote:
Ja, maar dan wel in het nieuwe gedeelte he, achter Barendrecht dus zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hahahaha wat een toeval… Ik ga volgend jaar februari verhuizen. We hebben een huis gevonden in Rockanje. Lekker bij het strand.
Hey dat is een leuk idee! Lijkt me wel gaaf, maar ook heel gemeen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk idee uit Zweden: Je kan daar ook mensen tippen. Die worden dan door de presentatoren overvallen en gekidnapt voor een auditie.
Klinkt tofquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk idee uit Zweden: Je kan daar ook mensen tippen. Die worden dan door de presentatoren overvallen en gekidnapt voor een auditie.
Waarom dit jaar eigenlijk niet CDP? Ik denk dat ze je wel hebben gevraagd, toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was ook niet neutraal vorig jaar, dus Dark1 gewoon smoel houden. Peri isen in t echt nog een lekker ding ook. En Svennie en Peertje als mod is een errug goeie combo
Ik ben niet gevraagd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:48 schreef chansadres het volgende:
Waarom dit jaar eigenlijk niet CDP? Ik denk dat ze je wel hebben gevraagd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |