Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
Nou als klagen mag; Ik dacht ik ga van mijn ouders huis naar mijn eigen huis lopen, overwinning alles en zo .. is het verdomme maar 15 minuten lopen. Ik dacht dat het wel wat meer stappen zouden zijn. Wel in mijn eentje gelopen, dat dan weer wel.
ja, zelfs voor mij is dat echt alleen haalbaar als ik ga rollen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.
Denk je dat je er 15 minuten over gaat doen, is het maar 5 in het echt.
Ja, kapot maken die hap!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij 9292 hebben ze voor de loopafstandtijdsberekening bejaarden gebruikt.
Denk je dat je er 15 minuten over gaat doen, is het maar 5 in het echt.
Het is ditmaal, verdomme!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bestel de bierchinees, alleen dit maal voor food.
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ditmaal, verdomme!
En nee, ik ga geen eten bestellen, ik neem wel een broodje.
Ja, allemaal!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.
Goede post!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
over klagen gesproken, heb ik de verdomme de hele avond moeite mijn ogen open te houden, is het bedtijd, klaarwakker!
Je vergeet een hoofdletter...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
over klagen gesproken, heb ik de verdomme de hele avond moeite mijn ogen open te houden, is het bedtijd, klaarwakker!
eindelijk iemand die wilquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet je? Ik ben dat gekanker op taal wel een beetje zat, ik zit op een forum en ben geen sollicitatiebrief aan het schrijven, dus FUCK JULLIE.
nee, ik heb geen zin in hoofdletters.quote:
Nou en ik niet in dit maal.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin in hoofdletters.
Uccie is in sp3c-modus....quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIER, EEN ZIN IN HOOFDLETTERS VOOR JE.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahahaha, Henk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en ik niet in dit maal.
Heb geen honger namelijk.
Ik sloop zijn hele familie!quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar die deur keek je net vet lang aan...
het is deze maalquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en ik niet in dit maal.
Heb geen honger namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |