Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ikpaar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil..
Oh shit, ik leer het ook nooit.quote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.
Voelt vervelend hequote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ikpaar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil..
Dat is het voordeel van die lage drempel hequote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah niet echt. Vraag me alleen af waarom een nee dankje teveel moeite is
Geen zin.quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah niet echt. Vraag me alleen af waarom een nee dankje teveel moeite is
Waarom zoveel?quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen
Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen
Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.
Heb dus ergens best respect voor de mannen die 8 tegelijk aan t lijntje houden en het goed spelen ook nog. Lijkt me dodelijk vermoeiend
hahahahquote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb er wat 12 wereldwijd, gewoon twee mobiele telefoons... Kansen spreiden...
Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ovr t algemeen of ik?
Die mannen voor de seks en toch leukigheid gok ik
Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ovr t algemeen of ik?
Die mannen voor de seks en toch leukigheid gok ik
dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.
Waarom blijf je dan met de rest praten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.
En zit toch maar met 1 in m'n hoofd
jep, maar ik heb er 8 ofzo en ze willen allemaal wel intensiefquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...
Ban mij hoef je het niet bij 1 te houden, maar 8 is zeker wel een ander uiterste zeker als je er maar in 1 echt geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...
dat wil ik niet zeggen, heb af en toe ook momenten dat ik 0 heb.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef Weissman het volgende:
Ja BeeGees we snappen het nu wel, je bent populair. Goedzo!
Als je er toch maar 1 echt leuk vind, bespaar jezelf en die andere gasten dan ellende en wees eerlijk tegenover alle 8. Af en toe maken mensen het zichzelf zo onnodig lastig...quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
jep, maar ik heb er 8 ofzo en ze willen allemaal wel intensief
Ik vind t teveel
die ene heb ik al geen contact meer mee! Dus focus op andwre dab maarquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ban mij hoef je het niet bij 1 te houden, maar 8 is zeker wel een ander uiterste zeker als je er maar in 1 echt geïnteresseerd bent.
Hoezo? Aandacht is toch leuk?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef yats het volgende:
Als je er toch maar 1 echt leuk vind, bespaar jezelf en die andere gasten dan ellende en wees eerlijk tegenover alle 8. Af en toe maken mensen het zichzelf zo onnodig lastig...
Dat je daar tijd en energie in wil stoppen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
die ene heb ik al geen contact meer mee! Dus focus op andwre dab maar
Ja tuurlijk! Zijn allemaal leuk hoor! Echt niet leuke reageer ik niet op. Dan filter ik op een bepaald moment de leukste leukste eruit en klaar is keesquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:09 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat je daar tijd en energie in wil stoppen...
Dat is t zeker! Maar als je zoals haar erover klaagt kan ze het beter wel doen. Of gewoon niet klagen en met die 8 gasten blijven ouwehoeren, dat kan ook.quote:
wat bedoel je? Ik Bedoel dat mannen altijd contact zoeken of een move maken. Hoe dat zo komt weet ik niet. Heb ook weleens periodes gehad dat t niet zo 'heftig' wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En je kan niet zeggen, nee dankje?dan zal t zo erg wel niet zijn
Dat als het echt zoveel en vervelend was je vanzelf wel nee leert zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat bedoel je? Ik Bedoel dat mannen altijd contact zoeken of een move maken. Hoe dat zo komt weet ik niet. Heb ook weleens periodes gehad dat t niet zo 'heftig' was
Jup dat is echt zo. Ik kan goed nee zeggen maar nu zijn er dus redelijk wat jongens waar ik WEL iets in zie. Maar het Kost dus tijd om daarmee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat als het echt zoveel en vervelend was je vanzelf wel nee leert zeggen.
Mannen zijn daarin makkelijk. Bedoel dat ik nu best veel gesprekken heb lopen en je er toch tijd in moet steken, want je bent toch in gesprek. Terwijl ze wel allemaal leuk zijn want anders reageer ik gewoon nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:20 schreef SiIk het volgende:
Ik maak maar heel zelden mannen mee die veel aandacht opeisen. En die dat doen kunnen wat mij betreft meteen weg.
Negeer ze gewoon tot je weer zin hebt om antwoord te geven. Klaar.
Niet vaak. Maar het gebeurt wel eens. Al heeft het niet mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:20 schreef Westerling het volgende:
Jullie vaak meegemaakt dat je direct vanaf je datingding (in mijn geval tinder) door een vrouw bij haar thuis wordt uitgenodigd? Is me nu voor de tweede keer gebeurd, verbaast me behoorlijk. Kom kennelijk heel betrouwbaar over... via whatsapp en tinder
Mijn allereerste tinderdate ooit nodigde me meteen bij haar thuis uit. Dus ja, het komt voor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:20 schreef Westerling het volgende:
Jullie vaak meegemaakt dat je direct vanaf je datingding (in mijn geval tinder) door een vrouw bij haar thuis wordt uitgenodigd? Is me nu voor de tweede keer gebeurd, verbaast me behoorlijk. Kom kennelijk heel betrouwbaar over... via whatsapp en tinder
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn allereerste tinderdate ooit nodigde me meteen bij haar thuis uit. Dus ja, het komt voor.
Ook gelijk het bed ingedoken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn allereerste tinderdate ooit nodigde me meteen bij haar thuis uit. Dus ja, het komt voor.
Mijn allereerste "volwassen" date was ook bij iemand thuis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er praktisch aan als er geen seks bij aan de pas komt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:30 schreef BeeGees het volgende:
Ja je denkt dan gelijk aan seks
Naar mijn idee is t gewoon praktisch maar dat zal wel weer naief zijn
Nee, het is mij ook niet echt bevallen. Het draait toch wel heel makkelijk op iets lichamelijks en kortstondigs uit, terwijl we volgens mij beiden wel wat meer willen. Kan m'n vinger er niet achter krijgen maar vind t niks.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar het gebeurt wel eens. Al heeft het niet mijn voorkeur.
Nee, over het algemeen doe ik dat niet op een eerste date. Ik wil iemand eerst wat beter kennen. Maar het was een prima date verder, zeker gezien mijn laatste date daarvoor bijna 9 jaar eerder was. De planning was max twee uur te blijven, uiteindelijk liep ik de deur uit toen het weer licht werd buiten omdat we niet op de tijd gelet hadden. Oops...quote:
Ah, ben dus niet de enige. Vind jij niet ook dat het de gezonde spanning er een beetje afhaalt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een neutrale ontmoetingsplaats, voor een 1e date in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee, het is mij ook niet echt bevallen. Het draait toch wel heel makkelijk op iets lichamelijks en kortstondigs uit, terwijl we volgens mij beiden wel wat meer willen. Kan m'n vinger er niet achter krijgen maar vind t niks.
Vind ik wel knap van je dat je die verleiding kon weerstaan. Denk dat de meeste mannen hier wel anders op zouden reageren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:34 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen doe ik dat niet op een eerste date. Ik wil iemand eerst wat beter kennen. Maar het was een prima date verder, zeker gezien mijn laatste date daarvoor bijna 9 jaar eerder was. De planning was max twee uur te blijven, uiteindelijk liep ik de deur uit toen het weer licht werd buiten omdat we niet op de tijd gelet hadden. Oops...
Ja, voor iets serieus is dat wel het beste in mijn ervaring dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:36 schreef Moro het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een neutrale ontmoetingsplaats, voor een 1e date in ieder geval.
ah johquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:41 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja, voor iets serieus is dat wel het beste in mijn ervaring dus.
Ja zou je denken. Maar in de praktijk eindigt het toch snel in bed bij iemand thuis, en merk dat het erg moeilijk is (vooral voor mezelf) om als dat de eerste date gebeurt, er dan nog wat serieus van te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ah joh
Als die klik er is en t goed zit dan maakt de locatie niks uit. Zou je denken.
dat ben jij idd! Meeste mensen gaan niet moeilijk doen vanwege seks op date 1 als t gewoon echt top wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja zou je denken. Maar in de praktijk eindigt het toch snel in bed bij iemand thuis, en merk dat het erg moeilijk is (vooral voor mezelf) om als dat de eerste date gebeurt, er dan nog wat serieus van te maken.
Of de klik is er niet dan kun je allebei gemakelijk weglopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ah joh
Als die klik er is en t goed zit dan maakt de locatie niks uit. Zou je denken.
De tweede en derde date waren ook bij haar thuisquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vind ik wel knap van je dat je die verleiding kon weerstaan. Denk dat de meeste mannen hier wel anders op zouden reageren.
Dat ben ik, maar ik ben daar bepaald niet de enige in. Het haalt gewoon een hele zwik spanning (en zo je wilt uitdaging) weg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat ben jij idd! Meeste mensen gaan niet moeilijk doen vanwege seks op date 1 als t gewoon echt top was
Wat bedoel je nou: seks hebben of bij iemand thuis afspreken ipv drankje in de stad?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:51 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat ben ik, maar ik ben daar bepaald niet de enige in. Het haalt gewoon een hele zwik spanning (en zo je wilt uitdaging) weg.
Seks hebben op date 1 hadden we het over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou: seks hebben of bij iemand thuis afspreken ipv drankje in de stad?
Want de ander laat het maar gebeuren?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:53 schreef syndroom het volgende:
Ja maar seks op de eerste date, dan moet je wel een echte player voor zijn.
Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:53 schreef syndroom het volgende:
Ja maar seks op de eerste date, dan moet je wel een echte player voor zijn.
Vrouwen willen niet als slet gezien worden, daarom zit seks op de eerste date er vaak niet in. De mannen die dit wel weten te fixen hebben toch een vlotte babbel waarmee ze zo'n meisje weten te overtuigen het bed in te duiken.quote:
Zit wel wat in natuurlijk. Je gebruikt de term player alleen denk ik anders dan ik zou doen. Voor mij is een player iemand die het gewoon om de aantallen/seks doet, gaat dan dus om de intentie. Seks op de eerste date is bij mij best wel eens voorgekomen, maar zou mezelf geen player willen noemen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet als slet gezien worden, daarom zit seks op de eerste date er vaak niet in. De mannen die dit wel weten te fixen hebben toch een vlotte babbel waarmee ze zo'n meisje weten te overtuigen het bed in te duiken.
Neuh, ook als het top is kan de interesse gewoon weg zijn daarna. Ik weet nog niet precies waarom, maar het gebeurt wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat ben jij idd! Meeste mensen gaan niet moeilijk doen vanwege seks op date 1 als t gewoon echt top was
Ik zal wel een vertekent beeld op de realiteit hebben dan. Maar mijn ervaring is dat dit best meevalt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet als slet gezien worden, daarom zit seks op de eerste date er vaak niet in. De mannen die dit wel weten te fixen hebben toch een vlotte babbel waarmee ze zo'n meisje weten te overtuigen het bed in te duiken.
Vrouwen houden ook van seks.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als ik op de eerste date geen seks wil heeft dat helemaal niks te maken met wat de rest van de wereld vindquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan was het gewoon niet top. Je gaat mij niet vertellen dat als je iemand tegenkomt waar je vanaf het begin helemaal blij mee bent, je gaat afknappen op seks op date 1. Of je hebt issues.quote:Op dinsdag 3 november 2015 06:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, ook als het top is kan de interesse gewoon weg zijn daarna. Ik weet nog niet precies waarom, maar het gebeurt wel.
zegt degene die een heel topic opende over dat je wil weten of een man (ook) op seks uit is want dan vind je het niks serieusquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dan was het gewoon niet top. Je gaat mij niet vertellen dat als je iemand tegenkomt waar je vanaf het begin helemaal blij mee bent, je gaat afknappen op seks op date 1. Of je hebt issues.
Alleen op seks uit isquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
zegt degene die een heel topic opende over dat je wil weten of een man (ook) op seks uit is want dan vind je het niks serieus
Dat kost moeitequote:Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Deezertje het volgende:
Je mag trouwens niet de deur uitgaan met als doel een leuke dame te 'scoren', maar is Tinder aanslingeren niet hetzelfde? Je zit er toch vooral op om te kijken of je nog matches hebt en gesprekken aan te gaan/dates te regelen? Als ik hier roep dat ik nooit eens leuke dames tegenkom op de plekken waar ik kom of meiden er niet voor open staan roept iedereen meteen dat meiden er niet op zitten te wachten lol.
Heb trouwens wel een hekel aan meiden die niks meer terugsturen maar wel steeds online komen... hef de match dan op! Blijkbaar ben ik dan niet meer interessant genoeg. En om nou wéér een bericht te sturen komt best kansloos over. Als een meid echt geïnteresseerd is brengt ze het gesprek vanzelf wel weer op gang toch?
Wie zegt dat het niet mag, wie zegt dat ze er niet voor open staan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Deezertje het volgende:
Je mag trouwens niet de deur uitgaan met als doel een leuke dame te 'scoren', maar is Tinder aanslingeren niet hetzelfde? Je zit er toch vooral op om te kijken of je nog matches hebt en gesprekken aan te gaan/dates te regelen? Als ik hier roep dat ik nooit eens leuke dames tegenkom op de plekken waar ik kom of meiden er niet voor open staan roept iedereen meteen dat meiden er niet op zitten te wachten lol.
Heb trouwens wel een hekel aan meiden die niks meer terugsturen maar wel steeds online komen... hef de match dan op! Blijkbaar ben ik dan niet meer interessant genoeg. En om nou wéér een bericht te sturen komt best kansloos over. Als een meid echt geïnteresseerd is brengt ze het gesprek vanzelf wel weer op gang toch?
Dat snapte ik al de hele tijd. Jij snapte mijn probleem/topic niet helemaal maar dat maakte mij niet uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ah fijn, nu snap je wel wat er een verschil in zit.
Iedereen heeft issues de vraag is hooguit hoe erg. Je kan van te voren niet weten hoe het loopt bovendien zijn emoties of het gebrek daar aan lastig te voorspellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dan was het gewoon niet top. Je gaat mij niet vertellen dat als je iemand tegenkomt waar je vanaf het begin helemaal blij mee bent, je gaat afknappen op seks op date 1. Of je hebt issues.
Misschien klinkt dit wat vreemd maar vrouwen kunnen ook beslissingen maken over wat ze willen doen. Seks is daarin niet iets waarvan je ze hoeft te overtuigen. Als een vrouw/meisje dat wil, dan doet ze dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef fathank het volgende:
Je moet 't als man zijnde er niet zo dik bovenop leggen op de eerste date.
Afspreken op neutraal terrein. Zorgen dat 't eten pan/ovenklaar in de koelkast staat. 2 flessen wijn koud. Als het een goeie date was gaat ze echt wel mee. 2 flessen wijn verder en je ligt in de slaapkamer.
Maar dan moet je wel wat leuks doen ipv in een of ander kutcafé afspreken om 'gezellig een drankje te doen'
Het schaatsseizoen is weer begonnen bijv.quote:
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.
2 glazen rode wijn werkt beter dan een slaappilquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wijn koud?? Drinkte gij wit ofzo, homo
Van 2 glazen witte wijn ben ik anders ook al behoorlijk aangeschoten, laat staan na 1 fles witte wijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.
[..]
2 glazen rode wijn werkt beter dan een slaappil
Nietes, dat was nou precies hoe ik mn date nog vlot wilde trekken maar die gaan pas eind november open..quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Het schaatsseizoen is weer begonnen bijv.
Ik heb dat tot nu toe vaker andersom meegemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.
Mijn leukste dates kwamen voort uit gewoon ergens een drankje doen ^^quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb dat tot nu toe vaker andersom meegemaakt
Triavium in Nijmegen niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nietes, dat was nou precies hoe ik mn date nog vlot wilde trekken maar die gaan pas eind november open..
Schikt volgende week woensdag in den haag jou?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.
Tjah, als je mekaar alleen vanachter een schermpje kent is dat nogal moeilijk oordelen ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga op een eerste date echt niet van alles ondernemen. Te veel kut dates gehad. Eerst gewoon koffie. Blijk je niet volkomen raar dan kunnen we daarna wel wat gaan doen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn leukste dates kwamen voort uit gewoon ergens een drankje doen ^^
Smooth hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef yats het volgende:
[..]
Schikt volgende week woensdag in den haag jou?
daar buiten ook hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, als je mekaar alleen vanachter een schermpje kent is dat nogal moeilijk oordelen ja.
Goed genoeg om er wel of niet mee op date te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar buiten ook hoor
Hoe goed kUn je iemand inschatten na 1 avond in de kroeg/een leuke rondom ontmoeting etc
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed genoeg om er wel of niet mee op date te gaan.
Dat moet je zelf weten. Zal ik het gewoon op mijn manier doen dan doe jij het op jouw manier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aan
ik zeg toch niet dat je dat niet moet doenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Zal ik het gewoon op mijn manier doen dan doe jij het op jouw manier.
Het kwam bij mij niets op om met een vrouw lasertag te gaan doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aan
Ok.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef fathank het volgende:
In ieder geval iets actiefs. Schaatsen, klimwand whatever. Zo kun je af en toe ook zonder dat 't awkward wordt fysiek contact hebben. De meeste communicatie vindt nog steeds non-verbaal plaats. Leuk dat je een vlotte babbel hebt, maar zittend vanachter een tafeltje heb je veel minder interactie dan wanneer je samen met iets actiefs bezig bent.
Dat is wat mijn ervaring mij leert.
Ga dan gelijk naar de hoerenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.
Bios is leuk als je 15 bent ofzo, niet als je volwassen bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.
Maar je kan toch niet op een date het contact nog gaan afhouden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bios is leuk als je 15 bent ofzo, niet als je volwassen bent.
Je wil iemand toch juist leren kennen, hoe doe je dat als je niet kan praten met elkaar?
Je komt dan trouwens ook niet sociaal over.
Of er moet tpevallig een film draaien die je beide graag wil zien en waarover je al hebt gepraat met elkaar dan is het een leuk voorstel, maar voor een eerste date gewoon random de bios noemen is niet handig.
Gewoon iets gaan drinken is toch echt prima als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.
Er staan er hierboven genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.
Ik zou het niet zomaar voorstellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich kun je prima naar de bios gaan denk ik, maar doe zoiets dan laat in de middag (en niet 's avonds) gevolgd door eten en wat drinken. Dan heb je, als je al wat moeite hebt met het gesprek beginnen, in elk geval een gespreksonderwerp: de film. Kan het gesprek nog steeds doodbloeden daarna, maargoed. Je moet niet naar de bios gaan en elkaar dan daarna meteen weer gedag zeggen ofzo, dat is kansloos.
Maargoed, mijn dates waren altijd gewoon meteen ergens wat drinken, dat werkt nog altijd 't beste.
Trampolinespringen, geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er staan er hierboven genoeg.
Gewoon uit eten of een drankje doen is wmb prima.
Ben ook ooit gaan trampolinespringen en lunchen, was ook leuk.
Nou ja, inderdaad, stel je ouwehoert over films in de kroeg met vrienden/via de chat/de mail/datingsite/weetikveel, en je hebt 't over ' de nieuwe Bond film' , dan kun je prima voorstellen om daar dan samen heen te gaan. Is niets mis mee. Maar dan niet als enkel date-element.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het niet zomaar voorstellen.
Zoals ik al zei, als er iets draait en het gesprek komt erop dat je die of die film graag zou willen zien, kun je het imo best voorstellen, maar doe dan idd erna nog wat, ipv film kijken en weg.
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich kun je prima naar de bios gaan denk ik, maar doe zoiets dan laat in de middag (en niet 's avonds) gevolgd door eten en wat drinken. Dan heb je, als je al wat moeite hebt met het gesprek beginnen, in elk geval een gespreksonderwerp: de film. Kan het gesprek nog steeds doodbloeden daarna, maargoed. Je moet niet naar de bios gaan en elkaar dan daarna meteen weer gedag zeggen ofzo, dat is kansloos.
Maargoed, mijn dates waren altijd gewoon meteen ergens wat drinken, dat werkt nog altijd 't beste.
Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?
Was ook echt tof, ik moest alleen mn hakken uitdoen toen en hij wás al een heel stuk groter, maar op blote voeten was ik echt een ukkie (Hij 2.08m, ik 1.65mquote:
Ach, er is niet veel veranderd ofzo. De Koning heet nog steeds Willem.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol.
Mijn laatste date is ook 7 jaar geleden en dat was gewoon bij hem thuis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?
Of ook een open relatie sinds kort?
*boks*quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn laatste date is ook 7 jaar geleden en dat was gewoon bij hem thuis.
Ik had hem zitten sturen om me uit te nodigenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*boks*
Al was denk ik achteraf gezien onze eerste 'date' twee weken eerder in de Efteling, met een groep vrienden. Hij bleef maar aan me plakken de hele tijd, samen in attracties enzo. Maar ben soms net een vent, en snap subtiele hints niet, ook niet toen hij me die dag uitnodigde om 'snel eens wat bij hem te komen drinken'Later die bewuste avond viel 't kwartje wel.
lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol.
Hoe komt dat? Kan je daar meer over vertellen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:14 schreef Deezertje het volgende:
lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijd![]()
Nog steeds geen resultaat geboekt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijdVanavond eens kijken of er nog iemand aan te spreken valt in real life (mij spreken ze helaas niet aan)! Anders weet ik het ook niet meer ,de sites/apps maar weer even laten voor het is, kost veel meer tijd dan het oplevert.
Lol nee, nog steeds de mix van meiden die ik tegenkom zijn al bezet (vorige week weer 2 ex-dates onder de pannen...) en de andere helft moeten me niet. Ben juist wat relaxter en 'be yourself' geworden.. Heb aan mijn uiterlijk gewerkt etc. maar nu weer terug bij af.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nog steeds geen resultaat geboekt?Laatste keer dat ik hier keek was alweer een paar weken terug toen je nog bezig was met je dating app offensief.
Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan kosten (kaartjes, vervoer, eten en drinken en dergelijke) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*boks*
Al was denk ik achteraf gezien onze eerste 'date' twee weken eerder in de Efteling, met een groep vrienden. Hij bleef maar aan me plakken de hele tijd, samen in attracties enzo. Maar ben soms net een vent, en snap subtiele hints niet, ook niet toen hij me die dag uitnodigde om 'snel eens wat bij hem te komen drinken'Later die bewuste avond viel 't kwartje wel.
Sarcasme? Anyway, gesprekken lopen zeer moeizaam. Steeds meer aanbod overal dus ze haken sneller af, vallen ineens stil of zeggen dates af (of ik doe dat als ik er niks in zie). Vroeger ging ik eigenlijk met iedereen wel op date ook degen waar ik letterlijk en figuurlijk niks in zag, maar tegenwoordig als ik al denk dat het niks wordt kap ik het af, soms voor de echte ontmoeting. Stel mezelf dan toch steeds teleur want mijn inschatting was vaak juist.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Kan je daar meer over vertellen?
Deels eens. Die zitten er helaas tussen. Ik zou gewoon voorstellen om je eigen kaartje te betalen op de eerste date en dan merk je snel wel of de date nog doorgaat en als ze afhaakt heeft ze blijkbaar geen 36 euro om langs je te lopen. Mocht de date een succes zijn kan je voorstellen de volgende date te betalen en zij date 3 ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan centen (kaartjes, vervoer, eten en drinken) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.
Genoeg lijkenpikkers onder de meisjes die onder het mom van een date gratis eten, drinken en op stap willen.
Hoe er rekening mee dat je ook met bekenden kunt daten he, als in de eerste keer dat je samen iets gaat doen. In dat geval is zoiets juist erg leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef syndroom het volgende:
[..]
Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan kosten (kaartjes, vervoer, eten en drinken en dergelijke) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.
Genoeg lijkenpikkers onder de meisjes die onder het mom van een date gratis eten, drinken en op stap willen.
hoe/waar ga je dat doen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijdVanavond eens kijken of er nog iemand aan te spreken valt in real life (mij spreken ze helaas niet aan)! Anders weet ik het ook niet meer ,de sites/apps maar weer even laten voor het is, kost veel meer tijd dan het oplevert.
Hahaha, nee maar dat is serieus wel waar hoor! Mijn dates duren standaard wel zo'n 2 uur en eigenlijk nog nooit gehad dat t niet gezellig was, dus daar ligt het niet aan. Alleen de welbekende klik of aantrekkelijkheid ontbreekt (ja heel gezellig maar je bent mijn type niet). Da's soms best hard. vooral als je toch al wat onzeker in het leven staat of dat te vaak hebt gehoord. Maar ik las zojuist dat in de winter meer mensen daten! (en ook sneller een relatie aangaan om maar niet alleen de koude dagen te beleven, en dan in het voorjaar je dumpen.....)quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:25 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij is Deezertje IRL een hartstikke aardige jongeman.
Gewoon een gezellige jongen die zichzelf is.
quote:Een derde van de alleenstaande Nederlanders gaat in de wintermaanden intensiever op zoek naar een potentiële date.
De feestdagen en de jaarwisseling geven vrijgezellen een goede zet in de rug bij het zoeken naar een partner. Dit is met name te merken aan de toenemende inschrijvingen voor datingsites en 'singles evenementen'. Dit blijkt uit onderzoek van de website datingsitekiezen.nl, waar ruim 1.600 Nederlandse vrijgezellen voor zijn ondervraagd.
34 procent van de deelnemers zegt in de wintermaanden actiever te zoeken naar een nieuwe partner. 6 procent van de ondervraagden is van plan zich in de wintermaanden in te schrijven voor een 'singles evenement' en meer dan kwart van de singles verwacht daadwerkelijk een afspraakje te regelen.
Feestdagen
Uit de cijfers blijkt ook dat 39 procent van de alleenstaande mannen en vrouwen opkijken tegen de feestdagen. De meest genoemde reden is dat ze tijdens de feestdagen extra wordt geconfronteerd met het verlangen naar een partner.
Volgens de website is er een duidelijke verklaring voor de resultaten: "De angst om alleen te zijn met de kerstdagen of tijdens de jaarwisseling zorgt ervoor dat singles wakker worden geschud", aldus een woordvoerder.
Door: NU.nl
Op de locaties waar jullie het afraden. Maar waar moet ik anders meiden tegenkomen? Overal lopen singles rond, da's het probleem niet. Ook de omstandigheden moeten geen probleem zijn, niet iedereen ontmoet elkaar tijdens het uitgaan of op het werk.quote:
quote:Zeker een kwart van de Nederlandse singles onder de 35 jaar heeftwel eens seks gehad op de eerste date.
Dit blijkt uit onderzoek van datingsite Lexa.nl onder ruim 1500 Nederlandse singles onder de 35 jaar.
Meer dan de helft van de mannelijke singles heeft hier geen moeite mee. Mannen vinden dat seks hen dichterbij elkaar brengt en belangrijk is in een relatie.
Sommige mannelijke singles gaven aan dat seks gewoonweg seks is. Vrouwen zijn eerder bang dat het de kans op een lange relatie verandert, bijvoorbeeld doordat een man na de seks geen respect of interesse meer heeft.
Zo toont het onderzoek aan dat 65 procent van de mannen seks op de eerste date geen probleem vindt. 34 procent van de vrouwen denkt dat seks op de eerste date de kans op een lange relatie verandert.
Hoewel 77 procent van de ondervraagden zegt liever te wachten met naar bed gaan met iemand na drie of meer afspraakjes, bereidt het overgrote deel zich op de eerste date voor op een mogelijke vrijpartij. Zo laat bijna de helft van de singles weten zich te ontharen en condooms mee te nemen
Maar ik zou het ook niet klakkeloos betalen. Je kan op zijn minst de vraag opwerpen wie de kaartjes betaald en 36 euro vind ik dan nog best fors, ook al kan zo'n date niet echt fout gaan want je hebt dan iig zelf nog een leuke tijd. Wil ze haar helft betalen, neemt ze je iig al wat serieuzer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:32 schreef Moro het volgende:
Zou niet heel snel een hele dag plannen met iemand die ik amper ken. Maar zou mij dan toch wel het minst zorgen maken over die 36 euro
dus je gaat vanavond een bus pakken en rondom meisjes aanspreken? Solidequote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de locaties waar jullie het afraden. Maar waar moet ik anders meiden tegenkomen? Overal lopen singles rond, da's het probleem niet. Ook de omstandigheden moeten geen probleem zijn, niet iedereen ontmoet elkaar tijdens het uitgaan of op het werk.
Als ik seks heb op de eerste date, of sterker nog, als ik alleen al het woordje seks laat vallen, dan behandelen mannen me als een slet, alsof ik niks meer ben dan een neukobject. Als mannen me zo behandelen zit er geen normale relatie meer in.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon sporten, dus altijd nuttig, maar daar is iedereen wel voor zichzelf bezig. Ik neem zelf ook maar oordopjes mee voor het geval dat er niemand leuks is om mee te pratenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus je gaat vanavond een bus pakken en rondom meisjes aanspreken? Solide
Maar zoals wij al 284838x zeiden, dat gaat niet werken, want de meeste mensen zitten er niet op te wachten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de locaties waar jullie het afraden. Maar waar moet ik anders meiden tegenkomen? Overal lopen singles rond, da's het probleem niet. Ook de omstandigheden moeten geen probleem zijn, niet iedereen ontmoet elkaar tijdens het uitgaan of op het werk.
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als ik seks heb op de eerste date, of sterker nog, als ik alleen al het woordje seks laat vallen, dan behandelen mannen me als een slet, alsof ik niks meer ben dan een neukobject. Als mannen me zo behandelen zit er geen normale relatie meer in.
En daarbij, vrouwen hebben ook een eigen wil en gevoelens.
Ja maar das dus het hele punt: waar zitten ze er wel op te wachten? Ja de sites/apps maar daar is het aanbod gigantisch en je weet hoe ik eruit zie (gewoontjes) dus is niet gemakkelijk op te vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar zoals wij al 284838x zeiden, dat gaat niet werken, want de meeste mensen zitten er niet op te wachten.
Edit: Je zegt het zelf al!
Al heb ik wel een keer sjans gehad in de trein, maar dat kwam omdat die gast gewoon heel smooth was.
Uitgaan, verenigingen, activiteiten, dat is allemaal al gezegd (:quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar das dus het hele punt: waar zitten ze er wel op te wachten? Ja de sites/apps maar daar is het aanbod gigantisch en je weet hoe ik eruit zie (gewoontjes) dus is niet gemakkelijk op te vallen.
Anders stop je gewoon eens met het negeren en wegwuiven van tips die al 1000x gegeven zijn en het blijven zwelgen in zelfmedelijden. Dit schiet niet op. Voor niemand niet. Zeker niet in R&P. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar er zijn grenzen, en je hebt die grens inmiddels wel bereikt. Heb zelden iemand gezien met zo'n grote plaat voor zijn kop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar das dus het hele punt: waar zitten ze er wel op te wachten? Ja de sites/apps maar daar is het aanbod gigantisch en je weet hoe ik eruit zie (gewoontjes) dus is niet gemakkelijk op te vallen.
Het is ook niet dat ik niks met die tips heb gedaan. Heb bij zat verenigingen e.d. gezeten vroeger (laatst nog eens gedacht welke hobby's ik allemaal wel niet heb gehad) maar daar viel ik ook al half uit de boot. Sportieve hobby's was ik niet goed genoeg in dus was letterlijk een buitenbeetje etc.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Anders stop je gewoon eens met het negeren en wegwuiven van tips die al 1000x gegeven zijn en het blijven zwelgen in zelfmedelijden. Dit schiet niet op. Voor niemand niet.
Vroeger.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niks met die tips heb gedaan. Heb bij zat verenigingen e.d. gezeten vroeger (laatst nog eens gedacht welke hobby's ik allemaal wel niet heb gehad) maar daar viel ik ook al half uit de boot. Sportieve hobby's was ik niet goed genoeg in dus was letterlijk een buitenbeetje etc.
Zo moeilijk is het inderdaad niet, ook in het ov niet. De laatste twee keer dat ik in de trein naar Den Haag zat heb ik beide keren gewoon een leuk gesprek gehad en nummers uitgewisseld. Maar wat deezertje niet lijkt te kunnen begrijpen is dat niet iedereen er voor open staat/geschikt voor is en dat ook niet elk contact per se tot iets moet leiden. Als hij nu eens wat minder zou analyseren en positiever zou zijn zou hem dat waarschijnlijk meer helpen dan wat dan ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Uitgaan, verenigingen, activiteiten, dat is allemaal al gezegd (:
En als je zo nodig een vrouw wilt aanspreken in bijvoorbeeld het OV, zorg er dan voor dat je een goede reden hebt.
Het is maar net hoe je het brengt, als je smooth bent kun je overal wel vrouwen versieren, ook in het ov. Ben je dat niet dan wordt het qua geschikte locaties wel een stuk lastiger. Waar willen vrouwen dan wel versierd worden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het inderdaad niet, ook in het ov niet. De laatste twee keer dat ik in de trein naar Den Haag zat heb ik beide keren gewoon een leuk gesprek gehad en nummers uitgewisseld. Maar wat deezertje niet lijkt te kunnen begrijpen is dat niet iedereen er voor open staat/geschikt voor is en dat ook niet elk contact per se tot iets moet leiden. Als hij nu eens wat minder zou analyseren en positiever zou zijn zou hem dat waarschijnlijk meer helpen dan wat dan ook.
Vrouwen stellen het wel op prijs, als degene die ze tegen over zich krijgen maar potentie heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het brengt, als je smooth bent kun je overal wel vrouwen versieren, ook in het ov. Ben je dat niet dan wordt het qua geschikte locaties wel een stuk lastiger. Waar willen vrouwen dan wel versierd worden?
Als vrouwen het niet op prijs stellen in de sportschool, niet in het ov, waar dan wel?
dus eigenlijk heb je niks gedaan behalve bedacht waarom het niet gaat werken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niks met die tips heb gedaan. Heb bij zat verenigingen e.d. gezeten vroeger (laatst nog eens gedacht welke hobby's ik allemaal wel niet heb gehad) maar daar viel ik ook al half uit de boot. Sportieve hobby's was ik niet goed genoeg in dus was letterlijk een buitenbeetje etc.
dat dacht ik ook meteen. Ik scheer toch altijd mijn benen, je weet nooit, maar ik ben nog nooit met iemand naar bed gegaan op de eerste date.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:03 schreef yats het volgende:
Die onderzoeken lijken me qua uitkomst overigens logisch. Niemand zit graag alleen met de feestdagen en dus ga je eerder op zoek als die dagen er weer aan komen. Daarnaast vind ik het ook niet vreemd om 'voorbereid te zijn op een vrijpartij'. Ik heb eigenlijk altijd condooms bij me en hou mijn beharing gewoon netjes bij. Is dat met het oog op een vrijpartij? Nee, gewoon omdat ik dat zelf fijner vind, en ik gok dat dat voor veel mensen zo is...
Ik heb aan mijn uiterlijk gewerkt en zoek meer de mensen op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus eigenlijk heb je niks gedaan behalve bedacht waarom het niet gaat werken?
Ze kunnen er best wel voor open staan, alleen de kans is veel kleiner. En daarom is het enige dat je daar moet doen, als de mogelijkheid zich voordoet ergens op inspringen. Als iemand naar je lacht, er iets aparts gebeurt of je toevallig oogcontact hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het brengt, als je smooth bent kun je overal wel vrouwen versieren, ook in het ov. Ben je dat niet dan wordt het qua geschikte locaties wel een stuk lastiger. Waar willen vrouwen dan wel versierd worden?
Als vrouwen het niet op prijs stellen in de sportschool, niet in het ov, waar dan wel?
Dat dus. Zo smooth ben ik niet, en toch lukt t me aardig om gesprekken aan te gaan en nummers te krijgen van leuke vrouwen. Wellicht speelt uiterlijk mee, maar ik denk eerder dat het houding en uitstraling is. Als je gewoon normaal en relaxt een gesprek kunt voeren en ook nog eens leuke gesprekken hebt kom je mijns inziens al vrij ver.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrouwen stellen het wel op prijs, als degene die ze tegen over zich krijgen maar potentie heeft.
Kortom ook als je niet direct standaard knap bent kun je aantrekkelijk zijn. Zorg er dan zelf voor dat je interessant bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Ging mij ook om het 'niet je type zijn'. Die reden is zo standaard dat het eigenlijk niks zegt, maar wanneer ben ik dan wel iemands type? Wanneer mag je dan wel eens een meisje aanspreken die je niet meteen afkapt op uiterlijk e.d.? Een bekende acteur hoeft niet eens knap te zijn, maar veel meiden willen iemand met status, geld of een onbereikbaar gevoel. Zou ik morgen met mijn kop op tv komen herkennen mensen me op straat en heb je ineens meer datepotentie..
Ik volg dit nog niet zo gek lang, maar als je nu je eigen posts leest zou je dan überhaupt met jezelf op een date willen?quote:
schrijf je in voor dat maagdenprogramma danquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Ging mij ook om het 'niet je type zijn'. Die reden is zo standaard dat het eigenlijk niks zegt, maar wanneer ben ik dan wel iemands type? Wanneer mag je dan wel eens een meisje aanspreken die je niet meteen afkapt op uiterlijk e.d.? Een bekende acteur hoeft niet eens knap te zijn, maar veel meiden willen iemand met status, geld of een onbereikbaar gevoel. Zou ik morgen met mijn kop op tv komen herkennen mensen me op straat en heb je ineens meer datepotentie..
Nou ja daar mag ik hier niet echt over praten.. maar de standaard dingen waarom jullie ook dates aangaan: met iemand tijd doorbrengen, die je waardeert vanuit kanten die je zelf misschien niet zo snel herkent, goede gesprekken, leuke activiteiten ondernemen etc. Ik heb zelf te bieden: goede gesprekken, brede interesses, romantiek, doorzettingsvermogen..quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kortom ook als je niet direct standaard knap bent kun je aantrekkelijk zijn. Zorg er dan zelf voor dat je interessant bent.
Nu kom je over als onzeker, zeikend en zeurend klein kind. Dan heeft niemand zin om tijd met je door te brengen. Snap dat nou eens. Wat zoek je zelf in een partner en wat heb je zelf te brengen? Op dit moment vrij weinig volgens mij.
We hebben je een tijd geleden gevraagd om je 'beslommeringen' in een eigen topic te bundelen. Bij deze nogmaals dat verzoek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja daar mag ik hier niet echt over praten..
R&P / Iedereen lijkt bezet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben je een tijd geleden gevraagd om je 'beslommeringen' in een eigen topic te bundelen. Bij deze nogmaals dat verzoek.
Dit en zoveel doe ik in bijv. de trein niet dus dan mag het ook best op basis van m'n looks. Ik zou liegen als ik zeg dat dat voor mij op t eerste moment onbelangrijk is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het ligt compleet aan de persoon die me aanspreekt of iker voor in ben of niet, niet zozeer aan de plaats.
Ik kan slecht tegen van die 'foute' types die heel duidelijk alleen in je broekje willen, maar iemand die gewoon netjes is en vraagt waar ik heen ga ofxo, wil ik best n tijdje mee kletsen. Ik ben daar sowieso wel gemakkelijk in.
Alleen viezeriken en engerds (als in: wanhopig en claimerig overkomen) kap ik af.
Tips? Ik denk dat je dit toch breder moet betrekken want waar de één prima overweg kan met de aangeboden tips kan de ander daar weer in falen. Bedoel meer dat een vrouw sneller zal vallen voor de avances van een jongen die goed kan praten en zelfverzekerd overkomt dan van iemand die hier zomaar even de tips klakkeloos overneemt en het even in het openbaar uitprobeert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel goed, maak een tweede deel als je meer tips wilt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
Iets compleet anders, maar wel heel ontopic:
1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste dates zijn de dates waarbij de avond voorbij vliegt. Ik ben niet van de dates met een hele agenda. Als het klikt kun je tegenover elkaar zitten, met elkaar kletsen, lol hebben, tipsy raken, zonder dat je daar van alles om heen hoeft te plannen.
Het leukste date moment was tijdens het lopen van kroeg naar kroeg ineens een spontaan zoendansje op een verlaten plein, wat eigenlijk nooit verlaten is, en waarop ik me realiseerde dat ik die jongen echt leuk begon te vinden, inclusief bijhorend zoenenthousiasmeOh zo'n moment heb ik ook. In het donker op een of ander draaiding in een speeltuintje belanden en daarna staan zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 15:46:23 ]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste dates zijn de dates waarbij de avond voorbij vliegt. Ik ben niet van de dates met een hele agenda. Als het klikt kun je tegenover elkaar zitten, met elkaar kletsen, lol hebben, tipsy raken, zonder dat je daar van alles om heen hoeft te plannen.
Het leukste date moment was tijdens het lopen van kroeg naar kroeg ineens een spontaan zoendansje op een verlaten plein, wat eigenlijk nooit verlaten is, en waarop ik me realiseerde dat ik die jongen echt leuk begon te vinden, inclusief bijhorend zoenenthousiasmeDat zijn leuke momenten ja. 100% echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.Dat klinkt wel echt eng jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
1. Ik heb juist een helemaal dates met iemand waar ik niet uit kan kiezen.
2. Mijn grootste faaldate was met een man die 2x zo zwaar was als hij op de foto's leek. Hij was awkward en zat me vies aan te staren, hij had een blik waar ik misselijk van werd, en zo ongeveer het eerste wat eruit keam was een opmerking over m'n kont. Dat ik beter wat anders aan had kunnen doen want zo kon hij hem niet goed keuren. En ik zat als een nerveuze geit met het rietje van m'n drankje te spelen en ben zo snel als ik kon er weer vandoor te gaanom vervolgens als kers op de taart nog een whatsapp te krijgen "wat was dat rietje geil tussen je lippen knapperd".
![]()
![]()
Hoe heb je het afgekapt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
1) De eerste denk ik. Was meteen met een meid die ik al heel lang leuk vond maar nooit had gedacht dat die wat in mij zag. Heel goed gevoel achteraf; 'ik heb t geflikt'quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
Gezegd dat ie normaal moet doen en dat er geen tweede date inzit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn leuke momenten ja. 100% echt
[..]
Dat klinkt wel echt eng ja
Hoe heb je het afgekapt?
die date was ik vergeten! Mijn eerste date met een meisje, zo groen als gras. Ze vroeg me mee naar een concert, samen dicht tegen elkaar zitten luisteren op een trap, ik volgens mij letterlijk trillend van de spanning en toen een kus voor de deur van mijn huisquote:
De leukste so far was denk ik ook de date waar ik zelf de meeste moeite voor heb gedaan. Na een drankje op een terras zijn we naar de uiterwaarden aan de overzijde van de stad gegaan waar ik een kampvuurtje maakte en we met wat wijn uitkeken op de lichtjes van de stad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leukste eerste dat was met iemand die mij zo leuk vond dat hij heeeeeel verlegen was en dat maakte mij heel plagerig. Hij was echt te aandoenlijk
Leukste vervolgdate was een boswandeling. Lekker hand in hand lopen, praten, zoenen, hij wist ook veel over alle planten
Ik heb geen ultiem meest slechte date maar ik kan zo enorm balen van mensen die heel spontaan doen in letters en waar dan op een date van blijkt dat ze zo gewoon niet zijn. En al die toffe dingen die ze van plan waren gaan duidelijk nooit gebeuren en ze teren al 10 jaar op die ene reis naar het buitenland qua avontuurlijk verhaal etc. Prima als je niet de meest sprankelende persoon bent of verlegen (zie date 1) maar ik heb geen zin om af te spreken op basis van complete onzin
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En nu krijg ik zin om te datenTerwijl ik het juist even op een laag pitje heb gezet allemaal
dat snap ik, daarom ben ik altijd voor een tweede date als ik denken 'mwah' maar ik heb ook dates gehad waar ik echt dacht 'wtf? Wie ben jij?'quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik kan ook wel even nodig hebben als ik iemand eenmaal face-to-face zie
Ik heb altijd even nodig om dat online beeld over die persoon die tegenover me zit te leggen ofzo. het voelt dan alsof ik daar met een vreemde zit oid, terwijl ik pas op date ga als ik echt al goede gesprekken met iemand heb gehad, dus die gene al een beetje "ken". Het duurt bij mij even voor die 2 in elkaar vallen zeg maar.
En nu krijg ik zin om te datenTerwijl ik het juist even op een laag pitje heb gezet allemaal
Fijn is dat he? Ik moet hier in Den Haag die plekken nog ontdekken. In Arnhem boden de Veluwe of de uiterwaarden genoeg mooie plekken...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh dates bij een buitengebiedje bij mij in de buurtAchterop de fiets er naar toe
Flesje wijn
kleedje
[..]
Strand tussen Kijkduin en Duindorp, opgang bij de Fuut ofzo, bij de Savornin Lohmanlaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Ik moet hier in Den Haag die plekken nog ontdekken. In Arnhem boden de Veluwe of de uiterwaarden genoeg mooie plekken...
Clingendael, meijendel, Haagse bos om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Ik moet hier in Den Haag die plekken nog ontdekken. In Arnhem boden de Veluwe of de uiterwaarden genoeg mooie plekken...
Volgens mij staat Den Haag niet echt bekend als een studentenstad. Hoe zie jij dat in het straatbeeld?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Teamsport ipv de gym.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon sporten, dus altijd nuttig, maar daar is iedereen wel voor zichzelf bezig. Ik neem zelf ook maar oordopjes mee voor het geval dat er niemand leuks is om mee te pratenMaar ik bedoel meer het gevoel: sporten, leuk, gezond, en na afloop douchen en weer alleen naar huis... Waar moet je dan mensen ontmoeten? Datingsites/apps kost een berg tijd met 0 resultaat
Ik woon letterlijk om de hoek van de Haagse Hogeschool dus ik merk daar weinig van. Ik kom hier iig meer leuke vrouwen tegen als in mijn oude woonplaats. Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:40 schreef syndroom het volgende:
[..]
Volgens mij staat Den Haag niet echt bekend als een studentenstad. Hoe zie jij dat in het straatbeeld?
Dan is je locatie wel goed gekozen. Omdat je in een stad met veel leeftijdgenoten meer kans maakt dan in een andere kleine stad of uithoek van het land.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk om de hoek van de Haagse Hogeschool dus ik merk daar weinig van. Ik kom hier iig meer leuke vrouwen tegen als in mijn oude woonplaats. Waarom vraag je dat?
Thanks! Taxi is hierquote:
Hahaha! Was op foto's niet te zien dat ie vadsig was dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:42 schreef broccoli. het volgende:
Mijn slechtste date was met een vadsige meneer die stonk. Hij zat vol met clichés en dacht alleen maar aan seks. Volgens hem was ik gothic (nee dus, al hou ik wel van de muziek) en hij stelde voor dat ik een gothic kinky pakje aantrok want dat was geil. Ehh nee
Mijn eerste date was ook een fiasco. We waren 15 en 16 en dit was onze eerste date, we gingen naar de bios. Op MSN klikte het heel erg, maar in het echt hebben we geen woord gezegd.
Door een ongeluk had ik een gipspoot, en daar hield hij geen rekening mee. Ik kon hem niet bijhouden, hij liep zo snel! Ook moest ik een trap op springen waar hij geen rekening mee hield (hij wilde zsm naar boven).
Na onze date gingen we zoenen, het kwijl spatte eruitMaar deze date was meer awkward dan echt kut.
Den Haag is leuk om te wonen zeg!quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
hahahahah maar hoezo dacht je dat? Was iemand dan totaal niet zoals op de foto of zei diegene gewoon niks?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik, daarom ben ik altijd voor een tweede date als ik denken 'mwah' maar ik heb ook dates gehad waar ik echt dacht 'wtf? Wie ben jij?'
Nee diegene was totaal niet zoals die persoon was in gesprekken via mail/appquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
hahahahah maar hoezo dacht je dat? Was iemand dan totaal niet zoals op de foto of zei diegene gewoon niks?
Dat zie ik niet staan in het gequote bericht, anders had ik het niey gevraagdquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee diegene was totaal niet zoals die persoon was in gesprekken via mail/app
Maar dat stond er toch ook al?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:10 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dat zie ik niet staan in het gequote bericht, anders had ik het niey gevraagd
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leukste eerste dat was met iemand die mij zo leuk vond dat hij heeeeeel verlegen was en dat maakte mij heel plagerig. Hij was echt te aandoenlijk
Leukste vervolgdate was een boswandeling. Lekker hand in hand lopen, praten, zoenen, hij wist ook veel over alle planten
Ik heb geen ultiem meest slechte date maar ik kan zo enorm balen van mensen die heel spontaan doen in letters en waar dan op een date van blijkt dat ze zo gewoon niet zijn. En al die toffe dingen die ze van plan waren gaan duidelijk nooit gebeuren en ze teren al 10 jaar op die ene reis naar het buitenland qua avontuurlijk verhaal etc. Prima als je niet de meest sprankelende persoon bent of verlegen (zie date 1) maar ik heb geen zin om af te spreken op basis van complete onzin
Breed wel, maar echt Vadsig niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:03 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hahaha! Was op foto's niet te zien dat ie vadsig was dan?
en dat is een minpunt neem ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:33 schreef Moro het volgende:
Vorige week met iemand gepraat op paiq leek opzich wel okay te gaan, zie ik de foto rood haar! ik heb niet echt een type maar rood haar is wel een +punt. Volgende zin kom ik erachter dat ze 3!! kinderen heeft.
Ik ben zelf geen vader, ik weet eigenlijk niet eens of ik zelf wel kinderen zou willen. En als ze dan een kind hebben dan moet ik er maar mee leren leven, maar meestal is het kind dan nog vrij jong. Dame in kwestie had al 1 puber, tsja laten we het erop houden dat het wel meeweegt.quote:
Met die redenering heeft ze nog 2 pluspunten nodigquote:
IK verslaafdquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga love at first swipe kijken op tlc vanavond
Dan ga je dat kijken? Dan is er nog hoop...quote:
Lekker friemelen in de ballenbakquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef syndroom het volgende:
Die IKEA date is wel slim gedaan om het lekker goedkoop te houden. Beetje rondslenteren en op het einde lekker friet met Zweedse gehaktballetjes eten. Weet je gauw genoeg of je straks voor sugar daddy moet gaan spelen of niet.
Klinkt erg, eh, gezellig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
Twee keer een blind date gehad in een ver ver verleden. Was best wel rampzalig, eerste meid heeft nog geen twee seconden haar bek gehouden en aan een stuk door over haarzelf, haar vriendinnen en weet ik niet wat allemaal verteld alsof ik ze kende en het mij iets zou interesseren. Op het laatste gezoend, toen zij ze opeens: jammer dat er geen klik is, nou doei.
Tweede meid had pleinvrees en slikte daarvoor medicatie en wilde dit wel gebruiken als testcase. Hoe romantisch. Dat ging dus ook verkeerd, hyperventileren en huilbuien na het eten. Toen maar thuisgebracht en nooit meer iets van gehoord van beide kanten.
Dat hing van de persoon af. Van heel uitgebreid uit eten in een sterren restaurant tot aan op de bank inslaap vallen tijdens de voice of holland. In beide gevallen eerste date. Ze waren alle 2 top ondanks dat ze zo verschillend zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb daar hele topics over vol geschreven. "Versier blunder reeks" van foute opmerkingen tot aan volledig verzopen zijn door de regen, missen van film oh en vlak voor de film bog even snel drinken halen en terug komen in het donker en je date niet meer terug kunnen vinden. En zij niet kijkt op haar mobielquote:2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
Jaquote:
Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er hier al Happn-successen? Zit er nu twee maanden op, kom iedere dag genoeg meiden tegen maar nog 0 matches (iemand die je terugliked). Zitten ook wat oudere dames op (vanaf 24 jaar) en relatief weinig onder de 20. Niet echt hoopvol.. Sommige meiden ben ik volgens de app al 12x tegengekomen, dus ik moet ook echt in hun overzicht voorkomen lijkt me dan.
Als je op school of in een studentenstad woont kruis je elkaar wel vaker. Of als die ene leuke meid toevallig net 3 straten verderop woontquote:Op woensdag 4 november 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...
Ik zit elk weekend ergens anders... afgelopen paar dagen Antwerpen, toen Brussel, toen Brugge. Week daarvoor Gent, Rotterdam, Tilburg...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je op school of in een studentenstad woont kruis je elkaar wel vaker. Of als die ene leuke meid toevallig net 3 straten verderop woont
Teringquote:Op woensdag 4 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
Hoe telt Happn dat tegenkomen dan? Ik heb binnen een straal van 250m. een stuk of 1500 leeftijdsgenoten wonen. Kom ik die dan allemaal constant tegen?
Ik kom uit een dorp van 15000 inwoners in de buurt van de Duitse grens met enkel Arnhem en Nijmegen echt dichtbij. En ik heb 8 jaar in Zuid-Limburg gewoond. Zo fantastisch waren die locaties dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan is je locatie wel goed gekozen. Omdat je in een stad met veel leeftijdgenoten meer kans maakt dan in een andere kleine stad of uithoek van het land.
In principe heb jij geen dating apps nodig, jij zou ze gewoon om de hoek kunnen versieren. Werkt veel sneller dan dat eindeloze appen met elkaar.
Wel sneu voor haar, maar ze had de date dan beter kunnen verplaatsen naar een andere dag denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergste date was op de sterfdag van haar vader. Dat vertelde ze tijdens de date. Vlak voor de date was ze bij zijn graf geweest. Ze barstte opeens in huilen uit. Ik een poging gedaan haar te troosten, maar het was nogal ongemakkelijk
Slim van die gast!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn leukste date was bij iemand die ik had leren kennen in de kroeg, hij had net een huis gekocht.. dus op de eerste date hebben we samen zijn huis staan schilderen en hebben we een waanzinnig leuke tijd gehad
Dat zou mij meer aanspreken op een date...quote:Eergisteren gedate met iemand, 's nachts op het strand, in de mistSupercool want alle algen gaven superveel licht, erg mooi om te zien
Tja je moet het doen met wat je aantrekt hequote:Op woensdag 4 november 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
De dates die ik heb gehad vind ik meestal maar matig, niet bijzonder.
Maargoed, ik vind dan ook niet snel iets/iemand echt leuk
Het was echt heel leuk, wijntje mee ookquote:Op woensdag 4 november 2015 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Slim van die gast!
[..]
Dat zou mij meer aanspreken op een date...
Ik had je even opgezocht nav je mededeling in OUD. Hopelijk gaat het goed met jou en je kinders.![]()
Mooi!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk, wijntje mee ook
En ja, gaat prima, veeeeeel beter zelfs
Thanksquote:Op woensdag 4 november 2015 09:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Have fun met je evt toekomstige dates!!
Ghehehe. Even multitopicquoten:quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat klinkt niet echt positief.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik haar ontmoette op dat feestje was ze heel open en spontaan, gisteren moest ik de woorden er bijna uittrekken bij haar. Was een beetje awkward allemaal. Ze stelde wel voor om vrijdag naar een reggae feestje te gaan, maar ik weet niet of ik daar zin in heb....
Hoezo dat?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaah nee! Ik had mijn hoop op jou gevestigd
Jij had toch anderhalve week geleden nog een date en dat zou toch een vervolg krijgen? Hoe is dat dan afgelopen?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:11 schreef yats het volgende:
Veel plezier voor de daters. Ik date momenteel even niet en heb mijn profiel gewist. Andere prioriteiten momenteel.
Omdat mensen of zichzelf interessant vinden of omdat ze hopen dat er vragen over gesteld wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef SiIk het volgende:
Waarom staat het halve topic hier altijd vol met 'ik heb weer tinder', 'nu niet meer', 'ik ga weer daten' 'nu niet meer'.
Make up your mind, of vertel het aan mensen die het wel boeiende info vinden.
Thanks captain obvious.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat mensen of zichzelf interessant vinden of omdat ze hopen dat er vragen over gesteld worden
Precies wat je zelf al zegt, afgelopenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:28 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Jij had toch anderhalve week geleden nog een date en dat zou toch een vervolg krijgen? Hoe is dat dan afgelopen?
0,0quote:Op woensdag 4 november 2015 16:02 schreef napoleondynamite het volgende:
Vraag me af hoeveel dates mensen hier via Tinder hebben gehad? Ik heb er 15 gehad, en met 3 daarvan gezoend of meer..
Ik heb mijn uiterlijk mee, is denk ik best belangrijk op Tinder ja. En verder niet te wanhopig overkomen, teveel moeite ervoor doen. En soms ook gewoon niet te lang wachten met de date, dus niet eindeloos praten, dan haken ze weer af of zijn ze al weg met andere knappe dude.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,0
Het is me een compleet raadsel hoe je dates via Tinder kan regelen
Juistquote:Op woensdag 4 november 2015 16:25 schreef napoleondynamite het volgende:
[..]
Ik heb mijn uiterlijk mee, is denk ik best belangrijk op Tinder ja. En verder niet te wanhopig overkomen, teveel moeite ervoor doen. En soms ook gewoon niet te lang wachten met de date, dus niet eindeloos praten.
Dit, nog nooit een nederlands talige match gehad op tinder.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,0
Het is me een compleet raadsel hoe je dates via Tinder kan regelen
Ik heb nu weer met Silk.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:37 schreef SiIk het volgende:
Waarom staat het halve topic hier altijd vol met 'ik heb weer tinder', 'nu niet meer', 'ik ga weer daten' 'nu niet meer'.
Make up your mind, of vertel het aan mensen die het wel boeiende info vinden.
Zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb nu weer met Silk.
Nu niet meer.
Ik ga weer met Silk daten.
quote:
Gewoon bellen, en beide zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:59 schreef den312 het volgende:
Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik haar moet bellen, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Moet ik over iets van die date beginnen, dat ik het erg fijn vond of en dat er iets heel erg indruk op me maakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |