en dat is een minpunt neem ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:33 schreef Moro het volgende:
Vorige week met iemand gepraat op paiq leek opzich wel okay te gaan, zie ik de foto rood haar! ik heb niet echt een type maar rood haar is wel een +punt. Volgende zin kom ik erachter dat ze 3!! kinderen heeft.
Ik ben zelf geen vader, ik weet eigenlijk niet eens of ik zelf wel kinderen zou willen. En als ze dan een kind hebben dan moet ik er maar mee leren leven, maar meestal is het kind dan nog vrij jong. Dame in kwestie had al 1 puber, tsja laten we het erop houden dat het wel meeweegt.quote:
Met die redenering heeft ze nog 2 pluspunten nodigquote:
IK verslaafdquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga love at first swipe kijken op tlc vanavond
Dan ga je dat kijken? Dan is er nog hoop...quote:
Lekker friemelen in de ballenbakquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef syndroom het volgende:
Die IKEA date is wel slim gedaan om het lekker goedkoop te houden. Beetje rondslenteren en op het einde lekker friet met Zweedse gehaktballetjes eten. Weet je gauw genoeg of je straks voor sugar daddy moet gaan spelen of niet.
Klinkt erg, eh, gezellig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
Twee keer een blind date gehad in een ver ver verleden. Was best wel rampzalig, eerste meid heeft nog geen twee seconden haar bek gehouden en aan een stuk door over haarzelf, haar vriendinnen en weet ik niet wat allemaal verteld alsof ik ze kende en het mij iets zou interesseren. Op het laatste gezoend, toen zij ze opeens: jammer dat er geen klik is, nou doei.
Tweede meid had pleinvrees en slikte daarvoor medicatie en wilde dit wel gebruiken als testcase. Hoe romantisch. Dat ging dus ook verkeerd, hyperventileren en huilbuien na het eten. Toen maar thuisgebracht en nooit meer iets van gehoord van beide kanten.
Dat hing van de persoon af. Van heel uitgebreid uit eten in een sterren restaurant tot aan op de bank inslaap vallen tijdens de voice of holland. In beide gevallen eerste date. Ze waren alle 2 top ondanks dat ze zo verschillend zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
Iets compleet anders, maar wel heel ontopic:
1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
Ik heb daar hele topics over vol geschreven. "Versier blunder reeks" van foute opmerkingen tot aan volledig verzopen zijn door de regen, missen van film oh en vlak voor de film bog even snel drinken halen en terug komen in het donker en je date niet meer terug kunnen vinden. En zij niet kijkt op haar mobielquote:2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
Jaquote:
Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er hier al Happn-successen? Zit er nu twee maanden op, kom iedere dag genoeg meiden tegen maar nog 0 matches (iemand die je terugliked). Zitten ook wat oudere dames op (vanaf 24 jaar) en relatief weinig onder de 20. Niet echt hoopvol.. Sommige meiden ben ik volgens de app al 12x tegengekomen, dus ik moet ook echt in hun overzicht voorkomen lijkt me dan.
Als je op school of in een studentenstad woont kruis je elkaar wel vaker. Of als die ene leuke meid toevallig net 3 straten verderop woontquote:Op woensdag 4 november 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |