abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157296377
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..]

ja las het later. Ik lees van beneden naar boven op mijn telefoon.
pi_157296413
Leuke verhalen ^O^

Veel plezier B!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_157296531
Die IKEA date is wel slim gedaan om het lekker goedkoop te houden. Beetje rondslenteren en op het einde lekker friet met Zweedse gehaktballetjes eten. Weet je gauw genoeg of je straks voor sugar daddy moet gaan spelen of niet.
pi_157296562
Vorige week met iemand gepraat op paiq leek opzich wel okay te gaan, zie ik de foto rood haar! ik heb niet echt een type maar rood haar is wel een +punt. Volgende zin kom ik erachter dat ze 3!! kinderen heeft.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157296579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:33 schreef Moro het volgende:
Vorige week met iemand gepraat op paiq leek opzich wel okay te gaan, zie ik de foto rood haar! ik heb niet echt een type maar rood haar is wel een +punt. Volgende zin kom ik erachter dat ze 3!! kinderen heeft.
en dat is een minpunt neem ik aan
pi_157296645
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Of drie is zijn favoriete getal.
pi_157296684
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:34 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen vader, ik weet eigenlijk niet eens of ik zelf wel kinderen zou willen. En als ze dan een kind hebben dan moet ik er maar mee leren leven, maar meestal is het kind dan nog vrij jong. Dame in kwestie had al 1 puber, tsja laten we het erop houden dat het wel meeweegt.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:38 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Of drie is zijn favoriete getal.
Met die redenering heeft ze nog 2 pluspunten nodig
pi_157296790
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 03-11-2015 19:27:26 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:26:38 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157297619
Als jullie nu eerst eens zelf wat ervaringen opdeden, dan kon je dat en hier vertellen en had je wellicht minder de behoeften anderen neer te sabelen.
Echt, de pretentie.

Er gaat zo een hoop weg, sommige met notes want niet goedschiks dan maar kwaadschiks en dus weer on topic. Datingervaringen. Geen waardeoordelen over andere mensen die daten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157298100
Dat snap ik. Puber is ook best moeilijk denk ik, maar ga je het een kans geven of helemaal niet?
pi_157298486
We zien wel voorlopig staat het 1-3 het is dat ze wel lekker ad rem is. k had bij mijn ex in het begin al moeite met 1 kind maar goed, dat wende op zich ook wel maar die werd toen 2.
pi_157299019
Ik ga love at first swipe kijken op tlc vanavond :+
pi_157300121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga love at first swipe kijken op tlc vanavond :+
IK verslaafd :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157300373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

IK verslaafd :')
Sta je te lang droog? :')
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:07:37 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157300567
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sta je te lang droog? :')
Dan ga je dat kijken? Dan is er nog hoop...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:08:04 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157300583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef syndroom het volgende:
Die IKEA date is wel slim gedaan om het lekker goedkoop te houden. Beetje rondslenteren en op het einde lekker friet met Zweedse gehaktballetjes eten. Weet je gauw genoeg of je straks voor sugar daddy moet gaan spelen of niet.
Lekker friemelen in de ballenbak
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157301189
Twee keer een blind date gehad in een ver ver verleden. Was best wel rampzalig, eerste meid heeft nog geen twee seconden haar bek gehouden en aan een stuk door over haarzelf, haar vriendinnen en weet ik niet wat allemaal verteld alsof ik ze kende en het mij iets zou interesseren. Op het laatste gezoend, toen zij ze opeens: jammer dat er geen klik is, nou doei :D.

Tweede meid had pleinvrees en slikte daarvoor medicatie en wilde dit wel gebruiken als testcase. Hoe romantisch. Dat ging dus ook verkeerd, hyperventileren en huilbuien na het eten. Toen maar thuisgebracht en nooit meer iets van gehoord van beide kanten.
pi_157301795
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
Twee keer een blind date gehad in een ver ver verleden. Was best wel rampzalig, eerste meid heeft nog geen twee seconden haar bek gehouden en aan een stuk door over haarzelf, haar vriendinnen en weet ik niet wat allemaal verteld alsof ik ze kende en het mij iets zou interesseren. Op het laatste gezoend, toen zij ze opeens: jammer dat er geen klik is, nou doei :D.

Tweede meid had pleinvrees en slikte daarvoor medicatie en wilde dit wel gebruiken als testcase. Hoe romantisch. Dat ging dus ook verkeerd, hyperventileren en huilbuien na het eten. Toen maar thuisgebracht en nooit meer iets van gehoord van beide kanten.
Klinkt erg, eh, gezellig.
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:08:02 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157302776
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
Iets compleet anders, maar wel heel ontopic:

1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
Dat hing van de persoon af. Van heel uitgebreid uit eten in een sterren restaurant tot aan op de bank inslaap vallen tijdens de voice of holland. In beide gevallen eerste date. Ze waren alle 2 top ondanks dat ze zo verschillend zijn.

quote:
2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
Ik heb daar hele topics over vol geschreven. "Versier blunder reeks" van foute opmerkingen tot aan volledig verzopen zijn door de regen, missen van film oh en vlak voor de film bog even snel drinken halen en terug komen in het donker en je date niet meer terug kunnen vinden. En zij niet kijkt op haar mobiel :D enz enz enz.

Eind conclussie.
De date op zich maakt voor mij niks uit. Als je maar iets doet wat je samen leuk vind en de gesprekken lekker lopen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_157302837
Gisteren echt de meest rare date ooit gehad via Tinder. Leuke gesprekken op Whatsapp, maar ze kraamde nu echt onzin uit, leek net alsof ze geblowd had..

Maar eerlijk gezegd dat het hem niet wordt en na 5 minuten is ze weer weggegaan ;(
pi_157303339
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Klinkt erg, eh, gezellig.
Ja _O-, toen was ik er wel klaar mee. Daten via websites ofzo heb ik verder ook nooit gedaan. Verder wel goed gekomen hoor *;
pi_157304223
Ik heb geen noemenswaardige dates gehad ;(

Maarja, niet positief of negatief, dus dat scheelt wel weer.
pi_157306284
Zijn er hier al Happn-successen? Zit er nu twee maanden op, kom iedere dag genoeg meiden tegen maar nog 0 matches (iemand die je terugliked). Zitten ook wat oudere dames op (vanaf 24 jaar) en relatief weinig onder de 20. Niet echt hoopvol.. Sommige meiden ben ik volgens de app al 12x tegengekomen, dus ik moet ook echt in hun overzicht voorkomen lijkt me dan.
pi_157306366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Deezertje het volgende:
Zijn er hier al Happn-successen? Zit er nu twee maanden op, kom iedere dag genoeg meiden tegen maar nog 0 matches (iemand die je terugliked). Zitten ook wat oudere dames op (vanaf 24 jaar) en relatief weinig onder de 20. Niet echt hoopvol.. Sommige meiden ben ik volgens de app al 12x tegengekomen, dus ik moet ook echt in hun overzicht voorkomen lijkt me dan.
Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...
pi_157306402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zit daar nu een paar weken op, maar kom iedereen tot nu toe maar 1 keer tegen. Zal wel even duren voordat ik iemand meerdere keren tegenkom gok ik zo...
Als je op school of in een studentenstad woont kruis je elkaar wel vaker. Of als die ene leuke meid toevallig net 3 straten verderop woont :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')