abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157291525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich kun je prima naar de bios gaan denk ik, maar doe zoiets dan laat in de middag (en niet 's avonds) gevolgd door eten en wat drinken. Dan heb je, als je al wat moeite hebt met het gesprek beginnen, in elk geval een gespreksonderwerp: de film. Kan het gesprek nog steeds doodbloeden daarna, maargoed. Je moet niet naar de bios gaan en elkaar dan daarna meteen weer gedag zeggen ofzo, dat is kansloos.

Maargoed, mijn dates waren altijd gewoon meteen ergens wat drinken, dat werkt nog altijd 't beste.
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?

Of ook een open relatie sinds kort?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 14:04:06 ]
pi_157291544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol. :7
Ja doei.
pi_157291575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Trampolinespringen, geniaal :D
Was ook echt tof, ik moest alleen mn hakken uitdoen toen en hij wás al een heel stuk groter, maar op blote voeten was ik echt een ukkie (Hij 2.08m, ik 1.65m :@ )
compact en kleverig.
pi_157291596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

Ach, er is niet veel veranderd ofzo. De Koning heet nog steeds Willem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 14:06:55 ]
pi_157291603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Of ook een open relatie sinds kort?
Mijn laatste date is ook 7 jaar geleden en dat was gewoon bij hem thuis.
compact en kleverig.
pi_157291661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mijn laatste date is ook 7 jaar geleden en dat was gewoon bij hem thuis.
*boks*

Al was denk ik achteraf gezien onze eerste 'date' twee weken eerder in de Efteling, met een groep vrienden. Hij bleef maar aan me plakken de hele tijd, samen in attracties enzo. Maar ben soms net een vent, en snap subtiele hints niet, ook niet toen hij me die dag uitnodigde om 'snel eens wat bij hem te komen drinken' :') Later die bewuste avond viel 't kwartje wel.
Ja doei.
pi_157291727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks*

Al was denk ik achteraf gezien onze eerste 'date' twee weken eerder in de Efteling, met een groep vrienden. Hij bleef maar aan me plakken de hele tijd, samen in attracties enzo. Maar ben soms net een vent, en snap subtiele hints niet, ook niet toen hij me die dag uitnodigde om 'snel eens wat bij hem te komen drinken' :') Later die bewuste avond viel 't kwartje wel.
Ik had hem zitten sturen om me uit te nodigen :@
uieindelijk deed hij dat dus ook, maar ik durfde het zelf niet voor te stellen :')

Ik was erg ;(

Wel tof, Efteling date (en daarna gewoon huisdate, ook nooit problemen mee gehad)
compact en kleverig.
pi_157291750
Bios zou ik gewoon niet doen. Of je moet allebei echt heel verlegen zijn of iets dergelijks.

In principe stel je voor 2 uur stil naast elkaar te gaan zitten.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157291797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijd :') Vanavond eens kijken of er nog iemand aan te spreken valt in real life (mij spreken ze helaas niet aan)! Anders weet ik het ook niet meer ,de sites/apps maar weer even laten voor het is, kost veel meer tijd dan het oplevert.
pi_157291851
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:14 schreef Deezertje het volgende:
lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijd :')
Hoe komt dat? Kan je daar meer over vertellen? :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 14:17:22 ]
pi_157291855
quote:

[..]

lol, ik wil juist graag weer op date maar gaat helaas niet zo soepel de laatste tijd :') Vanavond eens kijken of er nog iemand aan te spreken valt in real life (mij spreken ze helaas niet aan)! Anders weet ik het ook niet meer ,de sites/apps maar weer even laten voor het is, kost veel meer tijd dan het oplevert.
Nog steeds geen resultaat geboekt? :') Laatste keer dat ik hier keek was alweer een paar weken terug toen je nog bezig was met je dating app offensief.
pi_157291930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nog steeds geen resultaat geboekt? :') Laatste keer dat ik hier keek was alweer een paar weken terug toen je nog bezig was met je dating app offensief.
Lol nee, nog steeds de mix van meiden die ik tegenkom zijn al bezet (vorige week weer 2 ex-dates onder de pannen...) en de andere helft moeten me niet. Ben juist wat relaxter en 'be yourself' geworden.. Heb aan mijn uiterlijk gewerkt etc. maar nu weer terug bij af.
pi_157291934
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks*

Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan kosten (kaartjes, vervoer, eten en drinken en dergelijke) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.

Genoeg lijkenpikkers onder de meisjes die onder het mom van een date gratis eten, drinken en op stap willen.
pi_157291958
Geweldige instelling :')

Mijn hemel. Geen wonder dat je single bent. Sorry hoor :D!
Ja doei.
pi_157291985
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe komt dat? Kan je daar meer over vertellen? :)
Sarcasme? Anyway, gesprekken lopen zeer moeizaam. Steeds meer aanbod overal dus ze haken sneller af, vallen ineens stil of zeggen dates af (of ik doe dat als ik er niks in zie). Vroeger ging ik eigenlijk met iedereen wel op date ook degen waar ik letterlijk en figuurlijk niks in zag, maar tegenwoordig als ik al denk dat het niks wordt kap ik het af, soms voor de echte ontmoeting. Stel mezelf dan toch steeds teleur want mijn inschatting was vaak juist.
pi_157292015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan centen (kaartjes, vervoer, eten en drinken) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.

Genoeg lijkenpikkers onder de meisjes die onder het mom van een date gratis eten, drinken en op stap willen.
Deels eens. Die zitten er helaas tussen. Ik zou gewoon voorstellen om je eigen kaartje te betalen op de eerste date en dan merk je snel wel of de date nog doorgaat en als ze afhaakt heeft ze blijkbaar geen 36 euro om langs je te lopen. Mocht de date een succes zijn kan je voorstellen de volgende date te betalen en zij date 3 ofzo.

Vooral in mij beginfase betaalde ik netjes de drankjes etc. en de dames vonden 't allemaal maar prima natuurlijk. Helaas van sommigen ook nooit meer wat gehoord dus die waren allang blij dat ze alleen wat tijd kwijt waren ipv geld.
pi_157292054
Volgens mij is Deezertje IRL een hartstikke aardige jongeman.

Gewoon een gezellige jongen die zichzelf is.

:)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 14:26:05 ]
pi_157292069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op je eerste date naar de Efteling lijkt mij weer niks. Kaartje kost 36 euro zonder drankjes of eten. Ben je een fortuin kwijt aan kosten (kaartjes, vervoer, eten en drinken en dergelijke) als je ook voor het meisje moet betalen zonder dat je garantie hebt op een kus of vervolgdate.

Hoe er rekening mee dat je ook met bekenden kunt daten he, als in de eerste keer dat je samen iets gaat doen. In dat geval is zoiets juist erg leuk.
pi_157292134
quote:

[..]

hoe/waar ga je dat doen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157292137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:25 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij is Deezertje IRL een hartstikke aardige jongeman.

Gewoon een gezellige jongen die zichzelf is.

:)
Hahaha, nee maar dat is serieus wel waar hoor! Mijn dates duren standaard wel zo'n 2 uur en eigenlijk nog nooit gehad dat t niet gezellig was, dus daar ligt het niet aan. Alleen de welbekende klik of aantrekkelijkheid ontbreekt (ja heel gezellig maar je bent mijn type niet). Da's soms best hard. vooral als je toch al wat onzeker in het leven staat of dat te vaak hebt gehoord. Maar ik las zojuist dat in de winter meer mensen daten! (en ook sneller een relatie aangaan om maar niet alleen de koude dagen te beleven, en dan in het voorjaar je dumpen.....)

quote:
Een derde van de alleenstaande Nederlanders gaat in de wintermaanden intensiever op zoek naar een potentiële date.
De feestdagen en de jaarwisseling geven vrijgezellen een goede zet in de rug bij het zoeken naar een partner. Dit is met name te merken aan de toenemende inschrijvingen voor datingsites en 'singles evenementen'. Dit blijkt uit onderzoek van de website datingsitekiezen.nl, waar ruim 1.600 Nederlandse vrijgezellen voor zijn ondervraagd.

34 procent van de deelnemers zegt in de wintermaanden actiever te zoeken naar een nieuwe partner. 6 procent van de ondervraagden is van plan zich in de wintermaanden in te schrijven voor een 'singles evenement' en meer dan kwart van de singles verwacht daadwerkelijk een afspraakje te regelen.

Feestdagen
Uit de cijfers blijkt ook dat 39 procent van de alleenstaande mannen en vrouwen opkijken tegen de feestdagen. De meest genoemde reden is dat ze tijdens de feestdagen extra wordt geconfronteerd met het verlangen naar een partner.

Volgens de website is er een duidelijke verklaring voor de resultaten: "De angst om alleen te zijn met de kerstdagen of tijdens de jaarwisseling zorgt ervoor dat singles wakker worden geschud", aldus een woordvoerder.

Door: NU.nl
pi_157292161
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe/waar ga je dat doen?
Op de locaties waar jullie het afraden. Maar waar moet ik anders meiden tegenkomen? Overal lopen singles rond, da's het probleem niet. Ook de omstandigheden moeten geen probleem zijn, niet iedereen ontmoet elkaar tijdens het uitgaan of op het werk.
pi_157292171
Zou niet heel snel een hele dag plannen met iemand die ik amper ken. Maar zou mij dan toch wel het minst zorgen maken over die 36 euro
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157292212
quote:
Zeker een kwart van de Nederlandse singles onder de 35 jaar heeftwel eens seks gehad op de eerste date.
Dit blijkt uit onderzoek van datingsite Lexa.nl onder ruim 1500 Nederlandse singles onder de 35 jaar.

Meer dan de helft van de mannelijke singles heeft hier geen moeite mee. Mannen vinden dat seks hen dichterbij elkaar brengt en belangrijk is in een relatie.

Sommige mannelijke singles gaven aan dat seks gewoonweg seks is. Vrouwen zijn eerder bang dat het de kans op een lange relatie verandert, bijvoorbeeld doordat een man na de seks geen respect of interesse meer heeft.

Zo toont het onderzoek aan dat 65 procent van de mannen seks op de eerste date geen probleem vindt. 34 procent van de vrouwen denkt dat seks op de eerste date de kans op een lange relatie verandert.

Hoewel 77 procent van de ondervraagden zegt liever te wachten met naar bed gaan met iemand na drie of meer afspraakjes, bereidt het overgrote deel zich op de eerste date voor op een mogelijke vrijpartij. Zo laat bijna de helft van de singles weten zich te ontharen en condooms mee te nemen
pi_157292245
Is er een punt wat je ons duidelijk wil maken met al die statistieken en onderzoeken, Deezertje? :)
pi_157292257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:32 schreef Moro het volgende:
Zou niet heel snel een hele dag plannen met iemand die ik amper ken. Maar zou mij dan toch wel het minst zorgen maken over die 36 euro
Maar ik zou het ook niet klakkeloos betalen. Je kan op zijn minst de vraag opwerpen wie de kaartjes betaald en 36 euro vind ik dan nog best fors, ook al kan zo'n date niet echt fout gaan want je hebt dan iig zelf nog een leuke tijd. Wil ze haar helft betalen, neemt ze je iig al wat serieuzer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')