Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef fathank het volgende:
Je moet 't als man zijnde er niet zo dik bovenop leggen op de eerste date.
Afspreken op neutraal terrein. Zorgen dat 't eten pan/ovenklaar in de koelkast staat. 2 flessen wijn koud. Als het een goeie date was gaat ze echt wel mee. 2 flessen wijn verder en je ligt in de slaapkamer.
Maar dan moet je wel wat leuks doen ipv in een of ander kutcafé afspreken om 'gezellig een drankje te doen'
Het schaatsseizoen is weer begonnen bijv.quote:
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.
2 glazen rode wijn werkt beter dan een slaappilquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wijn koud?? Drinkte gij wit ofzo, homo
Van 2 glazen witte wijn ben ik anders ook al behoorlijk aangeschoten, laat staan na 1 fles witte wijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.
[..]
2 glazen rode wijn werkt beter dan een slaappil
Nietes, dat was nou precies hoe ik mn date nog vlot wilde trekken maar die gaan pas eind november open..quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Het schaatsseizoen is weer begonnen bijv.
Ik heb dat tot nu toe vaker andersom meegemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor vrouwen misschien die dan de oren van je kop af ratelen.
Mijn leukste dates kwamen voort uit gewoon ergens een drankje doen ^^quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb dat tot nu toe vaker andersom meegemaakt
Triavium in Nijmegen niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nietes, dat was nou precies hoe ik mn date nog vlot wilde trekken maar die gaan pas eind november open..
Schikt volgende week woensdag in den haag jou?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met de juiste persoon kan een drankje doen anders ook al heel leuk zijn hoor.
Tjah, als je mekaar alleen vanachter een schermpje kent is dat nogal moeilijk oordelen ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga op een eerste date echt niet van alles ondernemen. Te veel kut dates gehad. Eerst gewoon koffie. Blijk je niet volkomen raar dan kunnen we daarna wel wat gaan doen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn leukste dates kwamen voort uit gewoon ergens een drankje doen ^^
Smooth hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef yats het volgende:
[..]
Schikt volgende week woensdag in den haag jou?
daar buiten ook hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, als je mekaar alleen vanachter een schermpje kent is dat nogal moeilijk oordelen ja.
Goed genoeg om er wel of niet mee op date te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar buiten ook hoor
Hoe goed kUn je iemand inschatten na 1 avond in de kroeg/een leuke rondom ontmoeting etc
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed genoeg om er wel of niet mee op date te gaan.
Dat moet je zelf weten. Zal ik het gewoon op mijn manier doen dan doe jij het op jouw manier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aan
ik zeg toch niet dat je dat niet moet doenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Zal ik het gewoon op mijn manier doen dan doe jij het op jouw manier.
Het kwam bij mij niets op om met een vrouw lasertag te gaan doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nogmaals: dan doe ik liever een drankje en niet een activiteit. Het kan alsnog helemaal niks zijn en dan sta je daar net je lasertag outfit aan
Ok.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dan was het gewoon niet top. Je gaat mij niet vertellen dat als je iemand tegenkomt waar je vanaf het begin helemaal blij mee bent, je gaat afknappen op seks op date 1. Of je hebt issues.
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef fathank het volgende:
In ieder geval iets actiefs. Schaatsen, klimwand whatever. Zo kun je af en toe ook zonder dat 't awkward wordt fysiek contact hebben. De meeste communicatie vindt nog steeds non-verbaal plaats. Leuk dat je een vlotte babbel hebt, maar zittend vanachter een tafeltje heb je veel minder interactie dan wanneer je samen met iets actiefs bezig bent.
Dat is wat mijn ervaring mij leert.
Ga dan gelijk naar de hoerenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.
Bios is leuk als je 15 bent ofzo, niet als je volwassen bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de bios gaan, weliswaar minder contact maar voor mensen die sociaal minder vaardig zijn wel beter dan wanneer je iets gaat drinken en sociaal niet goed uit de verf kan komen.
Maar je kan toch niet op een date het contact nog gaan afhouden?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bios is leuk als je 15 bent ofzo, niet als je volwassen bent.
Je wil iemand toch juist leren kennen, hoe doe je dat als je niet kan praten met elkaar?
Je komt dan trouwens ook niet sociaal over.
Of er moet tpevallig een film draaien die je beide graag wil zien en waarover je al hebt gepraat met elkaar dan is het een leuk voorstel, maar voor een eerste date gewoon random de bios noemen is niet handig.
Gewoon iets gaan drinken is toch echt prima als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.
Er staan er hierboven genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar goede ideeën voor een eerste date? Blijkt maar weer dat ik hier weinig kaas van gegeten heb.
Ik zou het niet zomaar voorstellen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich kun je prima naar de bios gaan denk ik, maar doe zoiets dan laat in de middag (en niet 's avonds) gevolgd door eten en wat drinken. Dan heb je, als je al wat moeite hebt met het gesprek beginnen, in elk geval een gespreksonderwerp: de film. Kan het gesprek nog steeds doodbloeden daarna, maargoed. Je moet niet naar de bios gaan en elkaar dan daarna meteen weer gedag zeggen ofzo, dat is kansloos.
Maargoed, mijn dates waren altijd gewoon meteen ergens wat drinken, dat werkt nog altijd 't beste.
Trampolinespringen, geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er staan er hierboven genoeg.
Gewoon uit eten of een drankje doen is wmb prima.
Ben ook ooit gaan trampolinespringen en lunchen, was ook leuk.
Nou ja, inderdaad, stel je ouwehoert over films in de kroeg met vrienden/via de chat/de mail/datingsite/weetikveel, en je hebt 't over ' de nieuwe Bond film' , dan kun je prima voorstellen om daar dan samen heen te gaan. Is niets mis mee. Maar dan niet als enkel date-element.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het niet zomaar voorstellen.
Zoals ik al zei, als er iets draait en het gesprek komt erop dat je die of die film graag zou willen zien, kun je het imo best voorstellen, maar doe dan idd erna nog wat, ipv film kijken en weg.
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Op zich kun je prima naar de bios gaan denk ik, maar doe zoiets dan laat in de middag (en niet 's avonds) gevolgd door eten en wat drinken. Dan heb je, als je al wat moeite hebt met het gesprek beginnen, in elk geval een gespreksonderwerp: de film. Kan het gesprek nog steeds doodbloeden daarna, maargoed. Je moet niet naar de bios gaan en elkaar dan daarna meteen weer gedag zeggen ofzo, dat is kansloos.
Maargoed, mijn dates waren altijd gewoon meteen ergens wat drinken, dat werkt nog altijd 't beste.
Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij net zoveel recente date ervaring als Deezertje?
Was ook echt tof, ik moest alleen mn hakken uitdoen toen en hij wás al een heel stuk groter, maar op blote voeten was ik echt een ukkie (Hij 2.08m, ik 1.65mquote:
Ach, er is niet veel veranderd ofzo. De Koning heet nog steeds Willem.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn laatste date was inderdaad alweer in 1832. Maar hij was wel succesvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |