Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ikpaar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil..
Oh shit, ik leer het ook nooit.quote:Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.
Voelt vervelend hequote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ikpaar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil..
Dat is het voordeel van die lage drempel hequote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah niet echt. Vraag me alleen af waarom een nee dankje teveel moeite is
Geen zin.quote:Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah niet echt. Vraag me alleen af waarom een nee dankje teveel moeite is
Waarom zoveel?quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen
Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!quote:Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen
Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.quote:Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.
Heb dus ergens best respect voor de mannen die 8 tegelijk aan t lijntje houden en het goed spelen ook nog. Lijkt me dodelijk vermoeiend
hahahahquote:Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb er wat 12 wereldwijd, gewoon twee mobiele telefoons... Kansen spreiden...
Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ovr t algemeen of ik?
Die mannen voor de seks en toch leukigheid gok ik
Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ovr t algemeen of ik?
Die mannen voor de seks en toch leukigheid gok ik
dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.
Waarom blijf je dan met de rest praten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.
En zit toch maar met 1 in m'n hoofd
jep, maar ik heb er 8 ofzo en ze willen allemaal wel intensiefquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |