abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157281839
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

pi_157281930
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ik :') paar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil.. :{
pi_157281977
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb m'n eerste echte tinderblauwtje gelopen geloof ik :') paar leuke gesprekken gehad, dacht geef m'n nummer voor whatsapp, het blijft doodstil.. :{
Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.
pi_157281987
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 23:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Heb je zijn facebook-profiel al gecheckt? Ik zou dat goed in de gaten houden.
Oh shit, ik leer het ook nooit.
pi_157282162
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
Voelt vervelend he ;(
pi_157282215
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voelt vervelend he ;(
Nah niet echt. Vraag me alleen af waarom een nee dankje teveel moeite is :P
pi_157282259
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van die lage drempel he :)
pi_157282341
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geen zin.

Kan ook dat hij nog gaat appen btw. Doe ik ook weleens na 2 dagen nog.
pi_157282717
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen :')
pi_157282741
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb trouwens zoveel jongens de afgelopen tijd dat ik blij ben dat mijn telefoon kapot is.. een stuk of 8 en het is teveel om bij te houden.. Vraag me af hoe de playboys dat doen :')
Waarom zoveel?
pi_157282840
Aan het daten... tijdens de dates leuk... geen gekke stiltes, etc. Maar dan ze woont niet om de hoek, en we zien elkaar eens in de week/twee weken 's avond appen we wel eens, gewoon kort.

Maar dan gebeurt iets omgekeerds, ik weet niet altijd waarover het te hebben, ik heb gewoon een normale baan zij ook, en dus is "hoe was het vandaag op je werk" op een gegeven moment wel "geweest". Zou je bijna zeggen dat het dan niet goed zit, maar als we samen zijn, geen probleem, dan loopt het.... pfff
  maandag 2 november 2015 @ 23:52:37 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157282846
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef BeeGees het volgende:
Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157282886
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:52 schreef yats het volgende:

[..]

Simpel, gewoon alleen reageren als t echt moet en verder een beetje oppervlakkig zijn buiten dates om. Succes!
Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.

Heb dus ergens best respect voor de mannen die 8 tegelijk aan t lijntje houden en het goed spelen ook nog. Lijkt me dodelijk vermoeiend :')
pi_157282952
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:54 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja precies.. Maar das nog best een proces, want juist in deze fase gaan mensen veel contact zoeken en dergelijke en eordt eignelijk alleen maar erger.

Heb dus ergens best respect voor de mannen die 8 tegelijk aan t lijntje houden en het goed spelen ook nog. Lijkt me dodelijk vermoeiend :')
Waarom zou je dat willen :?
pi_157282976
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kansenspreiding. Als man moet je soms wel ;(
pi_157282986
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

ovr t algemeen of ik?

Die mannen voor de seks en toch leukigheid gok ik
pi_157283000
Heb er wat 12 wereldwijd, gewoon twee mobiele telefoons... Kansen spreiden...
pi_157283022
quote:
12s.gif Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef Yummie-Yum het volgende:
Heb er wat 12 wereldwijd, gewoon twee mobiele telefoons... Kansen spreiden...
hahahah
pi_157283026
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ovr t algemeen of ik?

Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.
pi_157283036
quote:
17s.gif Op maandag 2 november 2015 23:59 schreef BeeGees het volgende:

[..]

hahahah
Is geen grap, en is verder ook niet voor seks.
  dinsdag 3 november 2015 @ 00:02:09 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157283076
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ovr t algemeen of ik?

Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157283083
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat je als man kan denken, dus jij ja.
dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.

En zit toch maar met 1 in m'n hoofd :P
pi_157283103
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat wil ik niet perse maar mensen zoeken contact en zo heb je er dan opeens een stuk of wat waar je dagelijks mee communiceert. Alleen dit is teveel.

En zit toch maar met 1 in m'n hoofd :P
Waarom blijf je dan met de rest praten? :')
pi_157283107
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:02 schreef yats het volgende:

[..]

Eerder wat fax zegt. Kansen spreiden. Er zitten altijd vrouwen tussen waar het uiteindelijk toch niet mee klikt op die manier, of een van beide komt iemand anders tegen waar die klik er wel direct mee is etc. Genoeg redenen te bedenken. Ik vind t niet raar om met meerdere vrouwen tegelijk in gesprek te zijn in ieder geval, tenzij ik een van die vrouwen dusdanig leuk vind dat ik me puur alleen op haar wil richten natuurlijk...
jep, maar ik heb er 8 ofzo en ze willen allemaal wel intensief

Ik vind t teveel
pi_157283118
Ja BeeGees we snappen het nu wel, je bent populair. Goedzo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')