Ik volg dit nog niet zo gek lang, maar als je nu je eigen posts leest zou je dan überhaupt met jezelf op een date willen?quote:
schrijf je in voor dat maagdenprogramma danquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
Ging mij ook om het 'niet je type zijn'. Die reden is zo standaard dat het eigenlijk niks zegt, maar wanneer ben ik dan wel iemands type? Wanneer mag je dan wel eens een meisje aanspreken die je niet meteen afkapt op uiterlijk e.d.? Een bekende acteur hoeft niet eens knap te zijn, maar veel meiden willen iemand met status, geld of een onbereikbaar gevoel. Zou ik morgen met mijn kop op tv komen herkennen mensen me op straat en heb je ineens meer datepotentie..
Nou ja daar mag ik hier niet echt over praten.. maar de standaard dingen waarom jullie ook dates aangaan: met iemand tijd doorbrengen, die je waardeert vanuit kanten die je zelf misschien niet zo snel herkent, goede gesprekken, leuke activiteiten ondernemen etc. Ik heb zelf te bieden: goede gesprekken, brede interesses, romantiek, doorzettingsvermogen..quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kortom ook als je niet direct standaard knap bent kun je aantrekkelijk zijn. Zorg er dan zelf voor dat je interessant bent.
Nu kom je over als onzeker, zeikend en zeurend klein kind. Dan heeft niemand zin om tijd met je door te brengen. Snap dat nou eens. Wat zoek je zelf in een partner en wat heb je zelf te brengen? Op dit moment vrij weinig volgens mij.
We hebben je een tijd geleden gevraagd om je 'beslommeringen' in een eigen topic te bundelen. Bij deze nogmaals dat verzoek.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja daar mag ik hier niet echt over praten..
R&P / Iedereen lijkt bezet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben je een tijd geleden gevraagd om je 'beslommeringen' in een eigen topic te bundelen. Bij deze nogmaals dat verzoek.
Dit en zoveel doe ik in bijv. de trein niet dus dan mag het ook best op basis van m'n looks. Ik zou liegen als ik zeg dat dat voor mij op t eerste moment onbelangrijk is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het ligt compleet aan de persoon die me aanspreekt of iker voor in ben of niet, niet zozeer aan de plaats.
Ik kan slecht tegen van die 'foute' types die heel duidelijk alleen in je broekje willen, maar iemand die gewoon netjes is en vraagt waar ik heen ga ofxo, wil ik best n tijdje mee kletsen. Ik ben daar sowieso wel gemakkelijk in.
Alleen viezeriken en engerds (als in: wanhopig en claimerig overkomen) kap ik af.
Tips? Ik denk dat je dit toch breder moet betrekken want waar de één prima overweg kan met de aangeboden tips kan de ander daar weer in falen. Bedoel meer dat een vrouw sneller zal vallen voor de avances van een jongen die goed kan praten en zelfverzekerd overkomt dan van iemand die hier zomaar even de tips klakkeloos overneemt en het even in het openbaar uitprobeert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel goed, maak een tweede deel als je meer tips wilt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
Iets compleet anders, maar wel heel ontopic:
1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste dates zijn de dates waarbij de avond voorbij vliegt. Ik ben niet van de dates met een hele agenda. Als het klikt kun je tegenover elkaar zitten, met elkaar kletsen, lol hebben, tipsy raken, zonder dat je daar van alles om heen hoeft te plannen.
Het leukste date moment was tijdens het lopen van kroeg naar kroeg ineens een spontaan zoendansje op een verlaten plein, wat eigenlijk nooit verlaten is, en waarop ik me realiseerde dat ik die jongen echt leuk begon te vinden, inclusief bijhorend zoenenthousiasmeOh zo'n moment heb ik ook. In het donker op een of ander draaiding in een speeltuintje belanden en daarna staan zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 15:46:23 ]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste dates zijn de dates waarbij de avond voorbij vliegt. Ik ben niet van de dates met een hele agenda. Als het klikt kun je tegenover elkaar zitten, met elkaar kletsen, lol hebben, tipsy raken, zonder dat je daar van alles om heen hoeft te plannen.
Het leukste date moment was tijdens het lopen van kroeg naar kroeg ineens een spontaan zoendansje op een verlaten plein, wat eigenlijk nooit verlaten is, en waarop ik me realiseerde dat ik die jongen echt leuk begon te vinden, inclusief bijhorend zoenenthousiasmeDat zijn leuke momenten ja. 100% echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faalmomenten heb ik niet echt.Dat klinkt wel echt eng jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
1. Ik heb juist een helemaal dates met iemand waar ik niet uit kan kiezen.
2. Mijn grootste faaldate was met een man die 2x zo zwaar was als hij op de foto's leek. Hij was awkward en zat me vies aan te staren, hij had een blik waar ik misselijk van werd, en zo ongeveer het eerste wat eruit keam was een opmerking over m'n kont. Dat ik beter wat anders aan had kunnen doen want zo kon hij hem niet goed keuren. En ik zat als een nerveuze geit met het rietje van m'n drankje te spelen en ben zo snel als ik kon er weer vandoor te gaanom vervolgens als kers op de taart nog een whatsapp te krijgen "wat was dat rietje geil tussen je lippen knapperd".
![]()
![]()
Hoe heb je het afgekapt?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
1) De eerste denk ik. Was meteen met een meid die ik al heel lang leuk vond maar nooit had gedacht dat die wat in mij zag. Heel goed gevoel achteraf; 'ik heb t geflikt'quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
1) Wat was je leukste date, en waarom was die zo leuk? (of het nou wat is geworden tussen jullie of niet)
2) (liefst met wat zelfspot) Wat was je ergste date, en waarom? (Hilarische faalactie, gewoon op alle fronten slecht, etc.)
Gezegd dat ie normaal moet doen en dat er geen tweede date inzit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn leuke momenten ja. 100% echt
[..]
Dat klinkt wel echt eng ja
Hoe heb je het afgekapt?
die date was ik vergeten! Mijn eerste date met een meisje, zo groen als gras. Ze vroeg me mee naar een concert, samen dicht tegen elkaar zitten luisteren op een trap, ik volgens mij letterlijk trillend van de spanning en toen een kus voor de deur van mijn huisquote:
De leukste so far was denk ik ook de date waar ik zelf de meeste moeite voor heb gedaan. Na een drankje op een terras zijn we naar de uiterwaarden aan de overzijde van de stad gegaan waar ik een kampvuurtje maakte en we met wat wijn uitkeken op de lichtjes van de stad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:27 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leukste eerste dat was met iemand die mij zo leuk vond dat hij heeeeeel verlegen was en dat maakte mij heel plagerig. Hij was echt te aandoenlijk
Leukste vervolgdate was een boswandeling. Lekker hand in hand lopen, praten, zoenen, hij wist ook veel over alle planten
Ik heb geen ultiem meest slechte date maar ik kan zo enorm balen van mensen die heel spontaan doen in letters en waar dan op een date van blijkt dat ze zo gewoon niet zijn. En al die toffe dingen die ze van plan waren gaan duidelijk nooit gebeuren en ze teren al 10 jaar op die ene reis naar het buitenland qua avontuurlijk verhaal etc. Prima als je niet de meest sprankelende persoon bent of verlegen (zie date 1) maar ik heb geen zin om af te spreken op basis van complete onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |