Wie is ons? Zit je hier nou gewoon een Clumsy te pullen door net te doen of je one of the guys bent?quote:Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze high class zehma's
Ons verblijden door zich aan te passen naar ons niveau. Wat een aanpassingsvermogen hebben ze toch he.
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig isquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is ons? Zit je hier nou gewoon een Clumsy te pullen door net te doen of je one of the guys bent?
Heb je nu weer je aandacht gehad waarin je je tough-imago kan laten shinen? Mooi,quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig is
Waarom betrek je Crip er precies bij?quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig is
Ah, sorry, ik had niet in de gaten dat ik in je spotlight stond. Ga vooral verder met het posten van plaatjes over moslima'squote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je nu weer je aandacht gehad waarin je je tough-imago kan laten shinen? Mooi,
kunnen we weer verder met de sc.
Dat is jullie 'running gag' toch? Elke keer de naam CC laten vallen en dan heel hard lachen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je Crip er precies bij?
Moet ze je anders even opmaken?
Nee, de verwijzing naar jouw Hindoestaanse kleur is de running gag,quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik had niet in de gaten dat ik in je spotlight stond. Ga vooral verder met het posten van plaatjes over moslima's
#justmuslimthings
[..]
Dat is jullie 'running gag' toch? Elke keer de naam CC laten vallen en dan heel hard lachen.
astaghfirullahquote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij die voorop, zonder headscarf. haraam akhi
#justMuslimThingsquote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij die voorop, zonder headscarf. haraam akhi
Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, de verwijzing naar jouw Hindoestaanse kleur is de running gag,
#MoslimsMetHumor,JaTochquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zekerquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit nog erg meevallen hoor
XOquote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh
gwn normaal doen met z'n allen en zo
Als het zoete popcorn is wel, zoutquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zeker
Wie ben jij lanquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Oh srs wrm? Ik ga nu wel echt dom/tattaish klinken maar is het niet risky?quote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Ik hoop dat de popcorn niet verzuurd isquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan julliequote:
Deze popcorn is best goed te doenquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindtquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
zoete popcorn is viesquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Ik heb trypophobia pics gezien met meer humor.quote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
waar te koop?quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat jullie met jullie totaalgewicht ook aardig wat dingen lekker vindenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindt![]()
![]()
Goeden tip, zal ik eens overwegen later.quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je daar nie misselijk vanquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeden tip, zal ik eens overwegen later.
Nu is het echter meer de periode voor chocoladekruidnoten
Er komt straks een opmerking waarbij ze ook even gaat vermelden dat ze zich verlaagt naar jouw niveauquote:Op zondag 1 november 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb trypophobia pics gezien met meer humor.
Fout gegoktquote:Op zondag 1 november 2015 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er komt straks een opmerking waarbij ze ook even gaat vermelden dat ze zich verlaagt naar jouw niveau
Een echt seizoensmensquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeden tip, zal ik eens overwegen later.
Nu is het echter meer de periode voor chocoladekruidnoten
Zoveel eet ik er ook weer niet van, heb al een zakje op, wellicht nog een zakje voor sinterklaas voorbij is.quote:
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HEquote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef hugecooll het volgende:
Zeg, allemaal leuk en aardig dat jullie op elkaar willen vitten, maar opmerkingen over huidskleur en zo mogen wel achterwege blijven
JA NEE, ANDERSOM MAG HET NIETquote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HE
Pokdalig as fuck wel.quote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HE
Ik heb paint al opgestartquote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
Anders gaat Remqo jullie heel vies en goor tekenen
remqo is echt een knuffelbeertje hem moet je niet gebruike om te dreigenquote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
Anders gaat Remqo jullie heel vies en goor tekenen
allerlei redenen..ik wil hier oud wordenquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh srs wrm? Ik ga nu wel echt dom/tattaish klinken maar is het niet risky?
Inshallah
Dan moet jij je nickname aanpassen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we in plaats van 'inshallah' alsjeblieft 'bij Gods wil' gebruiken. We leven in Nederland, aanpassen graag
Nice nice.quote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
allerlei redenen..ik wil hier oud worden
hangt ervan af in welke regio je je begeeft. ik woon op dit moment niet in een risicogebied
wnr kom je op bezoek inshallah>
Gwn omdat klaar, nodigt weer uit om erop te reageren en door te gaanquote:Op zondag 1 november 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
Waarom wordt mijn post gedelete? Pleur toch op man.
had niets met popcorn te makenquote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn omdat klaar, nodigt weer uit om erop te reageren en door te gaan
Ik snap dat je popcorn nog niet op is, maar toch
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar romequote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
had niets met popcorn te maken
ik vond het gewoon een belachelijke opmerking
Ja en toen vroeg zij/iemand welke opmerking en dan komt de inhoud van de initieel verwijderde post weer terug ter discussiequote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
had niets met popcorn te maken
ik vond het gewoon een belachelijke opmerking
Net zo oud als zij zelfquote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar rome
10/10quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mgharba van de buurt zetten rwina (rwina)
Domme jongens schieten voor een zina
Spend money in de stad en voel me prima, voel me prima.
waar wil je heen? al-aqsa?quote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
jamesdeen, inshallah geef je me rondleiding
triest als je zo je gram moet halenquote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar rome
quote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
Ey maar baasjes, is Might & Magic Heroes 7 wat?
Ik keek vanmiddag Kingsman, wel leuke film. Had het eerder moeten kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
zou je mixtape kopen/10quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mgharba van de buurt zetten rwina (rwina)
Domme jongens schieten voor een zina
Spend money in de stad en voel me prima, voel me prima.
er zijn weinig dingen die me minder interesseren maar het laat wel zien uit welk hout iemand gesneden isquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
triest als je zo je gram moet halen
Ik ken het niet, maar speel eigenlijk weinig spelletjesquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
heb koude handenquote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
Pak elkaar bij de hand en ga lekker liedjes zingen rond een kampvuurtje
Je had vroeger heroes of might and magic 3 en dat was wel vet op zichquote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat dit wordt gespeeld door een baas.
Vandaag of morgen eens kijken danquote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag Kingsman, wel leuke film. Had het eerder moeten kijken
Kan je opwarmen bij het vuurtje, daar is het ook voorquote:
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
triest als je zo je gram moet halen
als ik koude handen heb pak ik lekker mijn stok en ga ik vlugge handbewegingen makenquote:
GODDAMNquote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.
Ik game niet zo veel hoorquote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je daar tijd voor hebt naast je honderden games
Licht een tipje van de sluier op?quote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.
wow beetje te romantisch dit voor mijn doenquote:
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billenquote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
als ik koude handen heb pak ik lekker mijn stok en ga ik vlugge handbewegingen maken
works all the time some of the time
Je zou het haast niet geloven, maar zelfs een relatie met een blanke kerel met dreadlocks ging haar niet te ver.quote:
Gwn tussen je dijen klemmenquote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Volgens mij heb je best een lekker kontje eik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Alleen als je ook gaat zingen voor mequote:
gastquote:Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn tussen je dijen klemmen
schijnt ook te werken bij koude oren
Wil je niet, maar OK.quote:Op zondag 1 november 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je ook gaat zingen voor me
ga echt stuk hier om julliequote:
Misgunner, laat mij gewoon romantisch zijn met Chloro.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
Ik had gehoopt dat cholo "let my hands go" zou zingen eig
[ afbeelding ]
Chicks hier krijgen wel steeds vagere usernames.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen bij Opsonisatie doen.
hou op met mequote:
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetjequote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
er zijn weinig dingen die me minder interesseren maar het laat wel zien uit welk hout iemand gesneden is
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.quote:Op zondag 1 november 2015 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetje2 faced thing
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.quote:Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.
Mooi.quote:Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.
Que?quote:
TRquote:Op zondag 1 november 2015 22:59 schreef fyah het volgende:
ik ga echt de hele kanker avond aldi cola drinken en me dan morgenvroeg ziek melden op een mbo school waar ik niet ben ingeschreven
Morgen cola dip sonquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef McNulty het volgende:
leuk maar kom morgen maar terug het is dood nu
Het is wachten op de haxballers die terugkomenquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef McNulty het volgende:
leuk maar kom morgen maar terug het is dood nu
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 1 november 2015 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Clip is kut, daarom deze versie.
Bokoesam z'n stuk, zie sig.
Ronnie flexquote:Op zondag 1 november 2015 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Clip is kut, daarom deze versie.
Bokoesam z'n stuk, zie sig.
Ja modus appte mij dat veer single isquote:Op zondag 1 november 2015 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Mortax, fyah, modus
Return of the oldies
Echt lief van hemquote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja modus appte mij dat veer single is
quote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja modus appte mij dat veer single is
Volg de NL scene niet zo (nooit echt gedaan meer na Opgezwolle eikquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 23:05 schreef fyah het volgende:
Ik heb gisteren Kees de Koning een boks gegeven op het Leidseplein. Hij vroeg me ook serieus waarom
'je draaide vette muziek op lijn5'quote:Op zondag 1 november 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volg de NL scene niet zo (nooit echt gedaan meer na Opgezwolle eik) maar dit nummer en Mandela zijn wel kk lekker
.
[..]Wat zei je toen?
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaarquote:Op zondag 1 november 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Awel, kunt ge 'ne beetje aarden hier?
Niet eens iets over/met Kempiquote:Op zondag 1 november 2015 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
'je draaide vette muziek op lijn5'![]()
Ik ben het nog niet zo gewend om bekende mensen tegen te komen geloof ikLaatst ook Skrillex met groupie aanhang in damsco zien lopen, van hard rock cafe richting spui liepen ze voor ons, steeds meer chicks die picca wilden maken en toeristen die 'm jonka wilden geven enzo
sad.
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijdquote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaar
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!quote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet eens iets over/met Kempi![]()
.
Skrillex? Heeft die groupies ja? Rashipsters zeker of wat?
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buitenquote:Op zondag 1 november 2015 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijd.
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.quote:
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'mquote:Op zondag 1 november 2015 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!sowieso is cheese the king een baas voor wat ie met TopNotch heeft gedaan, maar dat voelde zo slijmbal om te zeggen dus ik hield het maar effe bij lijn5
Heb hoodie, sjaal en Northface jasquote:Op zondag 1 november 2015 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buiten#zakdoekleggenniemandzeggen
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.quote:Op zondag 1 november 2015 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.
De rap boeit me niet eens maar beat was tof en door een goede producer, ik weet alleen zijn naam niet meer.
Weet jij wat ik bedoel?![]()
Is al oud btw. Early 2000s denk ik.
BangBangquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
Gangsterquote:
Komt nieuw album hoor ik al een jaar. Hij is een tijd slecht gegaan. Jilla ditdat. Hoop dat ie terug muziek gaat maken, en dan die oude kempi shit. Niet niet overproduced shit.quote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'm.
[..]
Heb hoodie, sjaal en Northface jas. In de avonden that is
.
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.quote:
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.quote:Op zondag 1 november 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.
Wat voor winterjas heb jij?quote:Op zondag 1 november 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.
Nog steeds m'n peacoat.quote:
Ik ben veel te oud om met die hypes mee te gaan hoor, gwn degelijke kwaliteit van McGregor.quote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 Woolrich/Canada Goose/Moncler.
Je mag mijn bontje welquote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog steeds m'n peacoat.
En een cheap jack met capuchon.
Geen bont helaas. =$
whaha ik heb hem een keer irl gezienquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
Ik zie het, beetje zielig welquote:
en echt fucking lelijkquote:
Klopt niet zo lang geleden ook.quote:Op maandag 2 november 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
Zeg McNulty, jij heb Vikings toch ook gezien?
oke hermannquote:Op maandag 2 november 2015 00:21 schreef McNulty het volgende:
Mijn to watch lijst
Fargo
Utopia
Orange is the new black
Arrow
Person of Interest
Orphan Black
shiiiiiiiiiiiiiiiiit
gelukkig ben klaar met Spartacus. Deze week Boardwalk er doorheen jagen zijn toch maar 8 eps
ja is toch ieder jaar zoquote:Op maandag 2 november 2015 00:23 schreef McNulty het volgende:
danny is weer reteslim bezig hoor
ipv dat hij een neutrale standpunt inneemt![]()
![]()
ga met je plastic gitaar spelequote:
Ben fan van de serie van het eerste uurquote:
heb ik al de hele dag gedaan :squote:
Doe eens tof tegen DPquote:
De viking kant is wel vetter.quote:Op maandag 2 november 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben fan van de serie van het eerste uur![]()
Wel een van mijn favoriete series, naast het wapengekletter is er ook ruimte voor drama en politiek, kan niet wachten op seizoen 4.
The Last Kingdom is een leuke tussenkomer, belicht meer de Engelse kant van het verhaal.
moet ie mijn geen herman noemenquote:
Lagertha is alleen al de moeite waardquote:Op maandag 2 november 2015 00:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
De viking kant is wel vetter.
Maybe ooit de eerste drie van mijn lijstje spreken mij nu meer aan.
Hermann is ook tofquote:
Ha jij leeft nog tenminste.quote:
Muy bien, gracias. Hoe is het daar?quote:Op maandag 2 november 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha jij leeft nog tenminste.
Hoe is het in Barca?
Muy bien, ik mag m'n Spaans ook weer even ophalen.quote:Op maandag 2 november 2015 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Muy bien, gracias. Hoe is het daar?
Beter een colombianaquote:Op maandag 2 november 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Muy bien, ik mag m'n Spaans ook weer even ophalen.
Als het meezit krijg ik over een maandje een gast over de vloer uit Guatemala
Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.quote:
nog even en je bent getrouwdquote:Op maandag 2 november 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.
Laat de gast in kwestie een chica zijn met dikke tetten
Verdorie, moet ik die Colombiansen en Peruanen even teleurstellenquote:
Ging inderdaad weer nergens over gisteravond.quote:Op maandag 2 november 2015 05:34 schreef Myrr het volgende:
Ik spit even twee SC afleveringen door en er is niet eens over voedsel gepraat… Enkel een tamme bitchfight die is afgekapt en gelul over series.
Teleurstellend.
wel gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
quote:
chai is een beetje zurigquote:Op maandag 2 november 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nja seg ;$ waar heb ik dit aan verdiend
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
op een specifieke plek nog?quote:
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.
Maar dat is gezond. Is gewoon je eigen DNA die je dan weer recyclet.quote:Op maandag 2 november 2015 08:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.
En ikquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
zal sg vragen of ze even wil krabbenquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?quote:
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangenquote:Op maandag 2 november 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?
zo vadsig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Wanneer heb je voor het laatst gedouchtquote:Op maandag 2 november 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vadsig ben ik nou ook weer niet
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?quote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Oprotte ik heet geen fatimaquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?
gisteravondquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht
ik heet ook niet fatima..quote:Op maandag 2 november 2015 09:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst he rug gescrubt?
wablief?quote:
vertelquote:
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hierquote:
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2015 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hier![]()
Danny wil 'een FOK! voor iedereen', en kiest dan zo overduidelijk een kant![]()
Zou in het openbaar me schamen als iemand die banner op mn scherm zou zien
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''quote:Op maandag 2 november 2015 09:16 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zitt mobiel en zie niks. Wat staat er dan
#freecrip #freevkquote:Op maandag 2 november 2015 09:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.
Maar goed, moet hij zelf weten.
inb4 we hebben ban voor onze mening.
Terechte banner.quote:Op maandag 2 november 2015 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''
ook onverantwoord om op die leeftijd nog te gaan paardrijdenquote:Op maandag 2 november 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terechte banner.
Al dat gezeik over zwarte piet. JA BOEHOE dan moet de blanke vla ook uit de schappen. En sinterklaas, wat dacht je daarvan.... die oude man DIE BLANK IS mag nog steeds niet van z'n pensioentje genieten en altijd maar werken
Mikamokquote:Op maandag 2 november 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terechte banner.
Al dat gezeik over zwarte piet. JA BOEHOE dan moet de blanke vla ook uit de schappen. En sinterklaas, wat dacht je daarvan.... die oude man DIE BLANK IS mag nog steeds niet van z'n pensioentje genieten en altijd maar werken
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo heeft hij het dan ook wel beetje aan zichzelf te danken
Hey Chequote:
#ripquote:
Dat doen we ook grotendeels zelf door niet te posten en in 450 bijv te gaan hangenquote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.
Vind je het gek met deze jostibendequote:Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat doen we ook grotendeels zelf door niet te posten en in 450 bijv te gaan hangen
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >quote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.
[..]
Hey Che
[..]
#rip
Pls che.quote:Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >
Hou je niet tegen.
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..quote:Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >
Hou je niet tegen.
wel een jonkiequote:Op maandag 2 november 2015 09:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..
That's what she saidquote:Op maandag 2 november 2015 09:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..
wr kan ik m uitzoekequote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jong ben je tot je geen tiener meer bent. 19 = jong
20 = ga je grafsteen maar vast uitzoeken.
pessimistquote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je komt net kijken SG.quote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Deze reeks is nog wel leuk hoor, wanneer er niet hele tijd bitchfights worden gehouden hier... Met meer volk is er natuurlijk meer snelheid in topic en wordt het ook wat gezelliger, maar dat zit er niet meer inquote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag je wel 'ns wat vriendelijker tegen me doen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze reeks is nog wel leuk hoor, wanneer er niet hele tijd bitchfights worden gehouden hier... Met meer volk is er natuurlijk meer snelheid in topic en wordt het ook wat gezelliger, maar dat zit er niet meer in
Niet tegen een vreemdgaande idiootquote:Op maandag 2 november 2015 10:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mag je wel 'ns wat vriendelijker tegen me doen.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat je nog geen sletje bent geweestquote:
Techniek niet snappen.... aap for brain.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Enge dingen. Hij 2nutz jij
Wrm slaan jullie zoveel info op..daaang
quote:Op maandag 2 november 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Techniek niet snappen.... aap for brain.
Je reageert als een neger die een goochelaar bezig ziet.
Zoquote:Op maandag 2 november 2015 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo reageert ie
Zul je het nog moeilijk krijgen in je leven. Ik mag ook zoveel mensen niet, maar ik kan nog steeds normaal doen en met ze samenwerken.quote:Op maandag 2 november 2015 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet tegen een vreemdgaande idioot
quote:
Je vriendin ook?quote:Op maandag 2 november 2015 10:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zul je het nog moeilijk krijgen in je leven. Ik mag ook zoveel mensen niet, maar ik kan nog steeds normaal doen en met ze samenwerken.
En waarom zou ik niet meerdere vriendinnen mogen hebben? 1 zijn het jouw zaken niet en 2 ben ik wellicht wat ruimdenkender dan jij.
Ik ga voor de saaie blok betonquote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
met een paint?quote:
met de hoogtepunten van remqo-paints op de achterkantquote:
Verkapte open relatie?quote:Op maandag 2 november 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat zij uitspookt mag ze zelf weten.
Komt omdat kwaliteitsusers als TARDIS. Hoink en Aberella geband worden.quote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Spekkie!quote:Op maandag 2 november 2015 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je komt na 3 weken terug en zit mijn authentieke Der_Mann belediging te jatten, wasmetjou
Hahaquote:Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt omdat kwaliteitsusers als TARDIS. Hoink en Aberella geband worden.
Haha ja manquote:
die had met iedereen ruzie. Maar je moet wat als je zo ontevreden bent met je leven. Dan focus je je op andere dingen i guess.quote:Op maandag 2 november 2015 12:57 schreef Crip het volgende:
Had alleen wel eens ruzie met Hoink. Vast uit liefde.
Oké Nielsquote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik neem telkes op laatst moment vrij
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
Ik doe dit wel vaker als ik vrij nodig heb, altijd op laatst moment vragen
Ik zit nu met een rotgevoel in de trein
Jij maakt ook best veel ruzie hoor, just saying.quote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die had met iedereen ruzie. Maar je moet wat als je zo ontevreden bent met je leven. Dan focus je je op andere dingen i guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |