Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.quote:
nog even en je bent getrouwdquote:Op maandag 2 november 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.
Laat de gast in kwestie een chica zijn met dikke tetten
Verdorie, moet ik die Colombiansen en Peruanen even teleurstellenquote:
Ging inderdaad weer nergens over gisteravond.quote:Op maandag 2 november 2015 05:34 schreef Myrr het volgende:
Ik spit even twee SC afleveringen door en er is niet eens over voedsel gepraat… Enkel een tamme bitchfight die is afgekapt en gelul over series.
Teleurstellend.
wel gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
quote:
chai is een beetje zurigquote:Op maandag 2 november 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nja seg ;$ waar heb ik dit aan verdiend
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
op een specifieke plek nog?quote:
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.
Maar dat is gezond. Is gewoon je eigen DNA die je dan weer recyclet.quote:Op maandag 2 november 2015 08:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.
En ikquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
zal sg vragen of ze even wil krabbenquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?quote:
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangenquote:Op maandag 2 november 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?
zo vadsig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Wanneer heb je voor het laatst gedouchtquote:Op maandag 2 november 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vadsig ben ik nou ook weer niet
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?quote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Oprotte ik heet geen fatimaquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?
gisteravondquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |