En ikquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
zal sg vragen of ze even wil krabbenquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?quote:
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangenquote:Op maandag 2 november 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?
zo vadsig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Wanneer heb je voor het laatst gedouchtquote:Op maandag 2 november 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vadsig ben ik nou ook weer niet
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?quote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Oprotte ik heet geen fatimaquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?
gisteravondquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht
ik heet ook niet fatima..quote:Op maandag 2 november 2015 09:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst he rug gescrubt?
wablief?quote:
vertelquote:
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hierquote:
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2015 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hier![]()
Danny wil 'een FOK! voor iedereen', en kiest dan zo overduidelijk een kant![]()
Zou in het openbaar me schamen als iemand die banner op mn scherm zou zien
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''quote:Op maandag 2 november 2015 09:16 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zitt mobiel en zie niks. Wat staat er dan
#freecrip #freevkquote:Op maandag 2 november 2015 09:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.
Maar goed, moet hij zelf weten.
inb4 we hebben ban voor onze mening.
Terechte banner.quote:Op maandag 2 november 2015 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |