Licht een tipje van de sluier op?quote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.
wow beetje te romantisch dit voor mijn doenquote:
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billenquote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
als ik koude handen heb pak ik lekker mijn stok en ga ik vlugge handbewegingen maken
works all the time some of the time
Je zou het haast niet geloven, maar zelfs een relatie met een blanke kerel met dreadlocks ging haar niet te ver.quote:
Gwn tussen je dijen klemmenquote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Volgens mij heb je best een lekker kontje eik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Alleen als je ook gaat zingen voor mequote:
gastquote:Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn tussen je dijen klemmen
schijnt ook te werken bij koude oren
Wil je niet, maar OK.quote:Op zondag 1 november 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je ook gaat zingen voor me
ga echt stuk hier om julliequote:
Misgunner, laat mij gewoon romantisch zijn met Chloro.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
Ik had gehoopt dat cholo "let my hands go" zou zingen eig
[ afbeelding ]
Chicks hier krijgen wel steeds vagere usernames.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen bij Opsonisatie doen.
hou op met mequote:
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetjequote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
er zijn weinig dingen die me minder interesseren maar het laat wel zien uit welk hout iemand gesneden is
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.quote:Op zondag 1 november 2015 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetje2 faced thing
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.quote:Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.
Mooi.quote:Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.
Que?quote:
TRquote:Op zondag 1 november 2015 22:59 schreef fyah het volgende:
ik ga echt de hele kanker avond aldi cola drinken en me dan morgenvroeg ziek melden op een mbo school waar ik niet ben ingeschreven
Morgen cola dip sonquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef McNulty het volgende:
leuk maar kom morgen maar terug het is dood nu
Het is wachten op de haxballers die terugkomenquote:Op zondag 1 november 2015 23:01 schreef McNulty het volgende:
leuk maar kom morgen maar terug het is dood nu
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 1 november 2015 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Clip is kut, daarom deze versie.
Bokoesam z'n stuk, zie sig.
Ronnie flexquote:Op zondag 1 november 2015 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Clip is kut, daarom deze versie.
Bokoesam z'n stuk, zie sig.
Ja modus appte mij dat veer single isquote:Op zondag 1 november 2015 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Mortax, fyah, modus
Return of the oldies
Echt lief van hemquote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja modus appte mij dat veer single is
quote:Op zondag 1 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja modus appte mij dat veer single is
Volg de NL scene niet zo (nooit echt gedaan meer na Opgezwolle eikquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 23:05 schreef fyah het volgende:
Ik heb gisteren Kees de Koning een boks gegeven op het Leidseplein. Hij vroeg me ook serieus waarom
'je draaide vette muziek op lijn5'quote:Op zondag 1 november 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volg de NL scene niet zo (nooit echt gedaan meer na Opgezwolle eik) maar dit nummer en Mandela zijn wel kk lekker
.
[..]Wat zei je toen?
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaarquote:Op zondag 1 november 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Awel, kunt ge 'ne beetje aarden hier?
Niet eens iets over/met Kempiquote:Op zondag 1 november 2015 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
'je draaide vette muziek op lijn5'![]()
Ik ben het nog niet zo gewend om bekende mensen tegen te komen geloof ikLaatst ook Skrillex met groupie aanhang in damsco zien lopen, van hard rock cafe richting spui liepen ze voor ons, steeds meer chicks die picca wilden maken en toeristen die 'm jonka wilden geven enzo
sad.
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijdquote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaar
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!quote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet eens iets over/met Kempi![]()
.
Skrillex? Heeft die groupies ja? Rashipsters zeker of wat?
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buitenquote:Op zondag 1 november 2015 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijd.
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.quote:
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'mquote:Op zondag 1 november 2015 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!sowieso is cheese the king een baas voor wat ie met TopNotch heeft gedaan, maar dat voelde zo slijmbal om te zeggen dus ik hield het maar effe bij lijn5
Heb hoodie, sjaal en Northface jasquote:Op zondag 1 november 2015 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buiten#zakdoekleggenniemandzeggen
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.quote:Op zondag 1 november 2015 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.
De rap boeit me niet eens maar beat was tof en door een goede producer, ik weet alleen zijn naam niet meer.
Weet jij wat ik bedoel?![]()
Is al oud btw. Early 2000s denk ik.
BangBangquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
Gangsterquote:
Komt nieuw album hoor ik al een jaar. Hij is een tijd slecht gegaan. Jilla ditdat. Hoop dat ie terug muziek gaat maken, en dan die oude kempi shit. Niet niet overproduced shit.quote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'm.
[..]
Heb hoodie, sjaal en Northface jas. In de avonden that is
.
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.quote:
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.quote:Op zondag 1 november 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.
Wat voor winterjas heb jij?quote:Op zondag 1 november 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.
Nog steeds m'n peacoat.quote:
Ik ben veel te oud om met die hypes mee te gaan hoor, gwn degelijke kwaliteit van McGregor.quote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 Woolrich/Canada Goose/Moncler.
Je mag mijn bontje welquote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog steeds m'n peacoat.
En een cheap jack met capuchon.
Geen bont helaas. =$
whaha ik heb hem een keer irl gezienquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
Ik zie het, beetje zielig welquote:
en echt fucking lelijkquote:
Klopt niet zo lang geleden ook.quote:Op maandag 2 november 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
Zeg McNulty, jij heb Vikings toch ook gezien?
oke hermannquote:Op maandag 2 november 2015 00:21 schreef McNulty het volgende:
Mijn to watch lijst
Fargo
Utopia
Orange is the new black
Arrow
Person of Interest
Orphan Black
shiiiiiiiiiiiiiiiiit
gelukkig ben klaar met Spartacus. Deze week Boardwalk er doorheen jagen zijn toch maar 8 eps
ja is toch ieder jaar zoquote:Op maandag 2 november 2015 00:23 schreef McNulty het volgende:
danny is weer reteslim bezig hoor
ipv dat hij een neutrale standpunt inneemt![]()
![]()
ga met je plastic gitaar spelequote:
Ben fan van de serie van het eerste uurquote:
heb ik al de hele dag gedaan :squote:
Doe eens tof tegen DPquote:
De viking kant is wel vetter.quote:Op maandag 2 november 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben fan van de serie van het eerste uur![]()
Wel een van mijn favoriete series, naast het wapengekletter is er ook ruimte voor drama en politiek, kan niet wachten op seizoen 4.
The Last Kingdom is een leuke tussenkomer, belicht meer de Engelse kant van het verhaal.
moet ie mijn geen herman noemenquote:
Lagertha is alleen al de moeite waardquote:Op maandag 2 november 2015 00:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
De viking kant is wel vetter.
Maybe ooit de eerste drie van mijn lijstje spreken mij nu meer aan.
Hermann is ook tofquote:
Ha jij leeft nog tenminste.quote:
Muy bien, gracias. Hoe is het daar?quote:Op maandag 2 november 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha jij leeft nog tenminste.
Hoe is het in Barca?
Muy bien, ik mag m'n Spaans ook weer even ophalen.quote:Op maandag 2 november 2015 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Muy bien, gracias. Hoe is het daar?
Beter een colombianaquote:Op maandag 2 november 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Muy bien, ik mag m'n Spaans ook weer even ophalen.
Als het meezit krijg ik over een maandje een gast over de vloer uit Guatemala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |