had niets met popcorn te makenquote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn omdat klaar, nodigt weer uit om erop te reageren en door te gaan
Ik snap dat je popcorn nog niet op is, maar toch
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar romequote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
had niets met popcorn te maken
ik vond het gewoon een belachelijke opmerking
Ja en toen vroeg zij/iemand welke opmerking en dan komt de inhoud van de initieel verwijderde post weer terug ter discussiequote:Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
had niets met popcorn te maken
ik vond het gewoon een belachelijke opmerking
Net zo oud als zij zelfquote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar rome
10/10quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mgharba van de buurt zetten rwina (rwina)
Domme jongens schieten voor een zina
Spend money in de stad en voel me prima, voel me prima.
waar wil je heen? al-aqsa?quote:Op zondag 1 november 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
jamesdeen, inshallah geef je me rondleiding
triest als je zo je gram moet halenquote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
joh, niks nieuws onder de zon, die opmerkingen van stimo over mijn kleur zijn al zo oud als de weg naar rome
quote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
Ey maar baasjes, is Might & Magic Heroes 7 wat?
Ik keek vanmiddag Kingsman, wel leuke film. Had het eerder moeten kijkenquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
zou je mixtape kopen/10quote:Op zondag 1 november 2015 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mgharba van de buurt zetten rwina (rwina)
Domme jongens schieten voor een zina
Spend money in de stad en voel me prima, voel me prima.
er zijn weinig dingen die me minder interesseren maar het laat wel zien uit welk hout iemand gesneden isquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
triest als je zo je gram moet halen
Ik ken het niet, maar speel eigenlijk weinig spelletjesquote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef hugecooll het volgende:
heb koude handenquote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
Pak elkaar bij de hand en ga lekker liedjes zingen rond een kampvuurtje
Je had vroeger heroes of might and magic 3 en dat was wel vet op zichquote:Op zondag 1 november 2015 22:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat dit wordt gespeeld door een baas.
Vandaag of morgen eens kijken danquote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag Kingsman, wel leuke film. Had het eerder moeten kijken
Kan je opwarmen bij het vuurtje, daar is het ook voorquote:
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
triest als je zo je gram moet halen
als ik koude handen heb pak ik lekker mijn stok en ga ik vlugge handbewegingen makenquote:
GODDAMNquote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.
Ik game niet zo veel hoorquote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je daar tijd voor hebt naast je honderden games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |