Licht een tipje van de sluier op?quote:Op zondag 1 november 2015 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moest de verhalen van Vas eens horen, hoe die haar gram moest halen.
wow beetje te romantisch dit voor mijn doenquote:
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billenquote:Op zondag 1 november 2015 22:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
als ik koude handen heb pak ik lekker mijn stok en ga ik vlugge handbewegingen maken
works all the time some of the time
Je zou het haast niet geloven, maar zelfs een relatie met een blanke kerel met dreadlocks ging haar niet te ver.quote:
Gwn tussen je dijen klemmenquote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Volgens mij heb je best een lekker kontje eik.quote:Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb geen stok ter beschikking momenteel dus ik ga er gewoon op zitten totdat mijn billen bevroren zijn en dan heb ik koude handen en koude billen
Alleen als je ook gaat zingen voor mequote:
gastquote:Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn tussen je dijen klemmen
schijnt ook te werken bij koude oren
Wil je niet, maar OK.quote:Op zondag 1 november 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je ook gaat zingen voor me
ga echt stuk hier om julliequote:
Misgunner, laat mij gewoon romantisch zijn met Chloro.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef McNulty het volgende:
Ik had gehoopt dat cholo "let my hands go" zou zingen eig
[ afbeelding ]
Chicks hier krijgen wel steeds vagere usernames.quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen bij Opsonisatie doen.
hou op met mequote:
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetjequote:Op zondag 1 november 2015 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
er zijn weinig dingen die me minder interesseren maar het laat wel zien uit welk hout iemand gesneden is
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.quote:Op zondag 1 november 2015 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee jouw opmerking naar Crip met manisch depressief was idd een hoogstaand dingetje2 faced thing
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.quote:Op zondag 1 november 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het een uiterst treffende beschrijving ja.
Mooi.quote:Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Triest hoe hypocriet jij bent. Ik laat het verder hier bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |