'je draaide vette muziek op lijn5'quote:Op zondag 1 november 2015 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volg de NL scene niet zo (nooit echt gedaan meer na Opgezwolle eik) maar dit nummer en Mandela zijn wel kk lekker
.
[..]Wat zei je toen?
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaarquote:Op zondag 1 november 2015 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Awel, kunt ge 'ne beetje aarden hier?
Niet eens iets over/met Kempiquote:Op zondag 1 november 2015 23:11 schreef fyah het volgende:
[..]
'je draaide vette muziek op lijn5'![]()
Ik ben het nog niet zo gewend om bekende mensen tegen te komen geloof ikLaatst ook Skrillex met groupie aanhang in damsco zien lopen, van hard rock cafe richting spui liepen ze voor ons, steeds meer chicks die picca wilden maken en toeristen die 'm jonka wilden geven enzo
sad.
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijdquote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Zeker wel! Mooie koude land! Over 3 weken woon ik hier nu een jaar
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!quote:Op zondag 1 november 2015 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet eens iets over/met Kempi![]()
.
Skrillex? Heeft die groupies ja? Rashipsters zeker of wat?
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buitenquote:Op zondag 1 november 2015 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice man, maar die dikke mist nu is kaolo koud, het wordt echt weer wintertijd.
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.quote:
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'mquote:Op zondag 1 november 2015 23:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja ik herkende m wel van die Kempi docu!sowieso is cheese the king een baas voor wat ie met TopNotch heeft gedaan, maar dat voelde zo slijmbal om te zeggen dus ik hield het maar effe bij lijn5
Heb hoodie, sjaal en Northface jasquote:Op zondag 1 november 2015 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik boss gewoon al dikke trui en sjaal buiten#zakdoekleggenniemandzeggen
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.quote:Op zondag 1 november 2015 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ey ik zoek een NL hip hop track, verschillende rappers (2 of 3) (1 vrouwelijke, misschien) waarvan de ene NL rapt en de andere Engels, vid is buiten opgenomen dacht ik, dat die rappers lopend rappen.
De rap boeit me niet eens maar beat was tof en door een goede producer, ik weet alleen zijn naam niet meer.
Weet jij wat ik bedoel?![]()
Is al oud btw. Early 2000s denk ik.
BangBangquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
Gangsterquote:
Komt nieuw album hoor ik al een jaar. Hij is een tijd slecht gegaan. Jilla ditdat. Hoop dat ie terug muziek gaat maken, en dan die oude kempi shit. Niet niet overproduced shit.quote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou Kempi nog leven, altijd als ik 'm tegen kom als ik m'n volle playlist op heb moet ik denken aan die beste tijden van 'm.
[..]
Heb hoodie, sjaal en Northface jas. In de avonden that is
.
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.quote:
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.quote:Op zondag 1 november 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder bontkraag want als het regent en ik zit op de fiets met capuchon dan zie ik niks door die bontkraag dus eraf gehaald.
Wat voor winterjas heb jij?quote:Op zondag 1 november 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, jammer, vond de kraag juist leuk. =$ Maar lijkt me ook heel erg kut in de regen ja.
Nog steeds m'n peacoat.quote:
Ik ben veel te oud om met die hypes mee te gaan hoor, gwn degelijke kwaliteit van McGregor.quote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
inb4 Woolrich/Canada Goose/Moncler.
Je mag mijn bontje welquote:Op zondag 1 november 2015 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog steeds m'n peacoat.
En een cheap jack met capuchon.
Geen bont helaas. =$
whaha ik heb hem een keer irl gezienquote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Hm geen idee. Sorry man. NL/ENG... Denk meteen aan BangBang en ben toen gelijk gestopt met aan BangBang te denken snapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |