Goeden tip, zal ik eens overwegen later.quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Word je daar nie misselijk vanquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeden tip, zal ik eens overwegen later.
Nu is het echter meer de periode voor chocoladekruidnoten
Er komt straks een opmerking waarbij ze ook even gaat vermelden dat ze zich verlaagt naar jouw niveauquote:Op zondag 1 november 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb trypophobia pics gezien met meer humor.
Fout gegoktquote:Op zondag 1 november 2015 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er komt straks een opmerking waarbij ze ook even gaat vermelden dat ze zich verlaagt naar jouw niveau
Een echt seizoensmensquote:Op zondag 1 november 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeden tip, zal ik eens overwegen later.
Nu is het echter meer de periode voor chocoladekruidnoten
Zoveel eet ik er ook weer niet van, heb al een zakje op, wellicht nog een zakje voor sinterklaas voorbij is.quote:
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HEquote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef hugecooll het volgende:
Zeg, allemaal leuk en aardig dat jullie op elkaar willen vitten, maar opmerkingen over huidskleur en zo mogen wel achterwege blijven
JA NEE, ANDERSOM MAG HET NIETquote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HE
Pokdalig as fuck wel.quote:Op zondag 1 november 2015 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM MAG IK NIET TROTS ZIJN OP MIJN BLANKE HUID HE
Ik heb paint al opgestartquote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
Anders gaat Remqo jullie heel vies en goor tekenen
remqo is echt een knuffelbeertje hem moet je niet gebruike om te dreigenquote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef hugecooll het volgende:
Anders gaat Remqo jullie heel vies en goor tekenen
allerlei redenen..ik wil hier oud wordenquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh srs wrm? Ik ga nu wel echt dom/tattaish klinken maar is het niet risky?
Inshallah
Dan moet jij je nickname aanpassen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we in plaats van 'inshallah' alsjeblieft 'bij Gods wil' gebruiken. We leven in Nederland, aanpassen graag
Nice nice.quote:Op zondag 1 november 2015 22:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
allerlei redenen..ik wil hier oud worden
hangt ervan af in welke regio je je begeeft. ik woon op dit moment niet in een risicogebied
wnr kom je op bezoek inshallah>
Gwn omdat klaar, nodigt weer uit om erop te reageren en door te gaanquote:Op zondag 1 november 2015 22:17 schreef McNulty het volgende:
Waarom wordt mijn post gedelete? Pleur toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |