Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, de verwijzing naar jouw Hindoestaanse kleur is de running gag,
#MoslimsMetHumor,JaTochquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zekerquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit nog erg meevallen hoor
XOquote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh
gwn normaal doen met z'n allen en zo
Als het zoete popcorn is wel, zoutquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zeker
Wie ben jij lanquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Oh srs wrm? Ik ga nu wel echt dom/tattaish klinken maar is het niet risky?quote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Ik hoop dat de popcorn niet verzuurd isquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan julliequote:
Deze popcorn is best goed te doenquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindtquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
zoete popcorn is viesquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Ik heb trypophobia pics gezien met meer humor.quote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
waar te koop?quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Denk dat jullie met jullie totaalgewicht ook aardig wat dingen lekker vindenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |