Wie is ons? Zit je hier nou gewoon een Clumsy te pullen door net te doen of je one of the guys bent?quote:Op zondag 1 november 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kijk deze high class zehma's
Ons verblijden door zich aan te passen naar ons niveau. Wat een aanpassingsvermogen hebben ze toch he.
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig isquote:Op zondag 1 november 2015 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is ons? Zit je hier nou gewoon een Clumsy te pullen door net te doen of je one of the guys bent?
Heb je nu weer je aandacht gehad waarin je je tough-imago kan laten shinen? Mooi,quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig is
Waarom betrek je Crip er precies bij?quote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die opmerking zou opgaan als ik hier daadwerkelijk de enige vrouw zou zijn, maar ik snap dat je de behoefte had om me ook nog even met cc te vergelijken. Nu kunnen crip en jij weer heel hard lachen om iets wat totaal niet grappig is
Ah, sorry, ik had niet in de gaten dat ik in je spotlight stond. Ga vooral verder met het posten van plaatjes over moslima'squote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je nu weer je aandacht gehad waarin je je tough-imago kan laten shinen? Mooi,
kunnen we weer verder met de sc.
Dat is jullie 'running gag' toch? Elke keer de naam CC laten vallen en dan heel hard lachen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je Crip er precies bij?
Moet ze je anders even opmaken?
Nee, de verwijzing naar jouw Hindoestaanse kleur is de running gag,quote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik had niet in de gaten dat ik in je spotlight stond. Ga vooral verder met het posten van plaatjes over moslima's
#justmuslimthings
[..]
Dat is jullie 'running gag' toch? Elke keer de naam CC laten vallen en dan heel hard lachen.
astaghfirullahquote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij die voorop, zonder headscarf. haraam akhi
#justMuslimThingsquote:Op zondag 1 november 2015 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij die voorop, zonder headscarf. haraam akhi
Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, de verwijzing naar jouw Hindoestaanse kleur is de running gag,
#MoslimsMetHumor,JaTochquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, is het mijn kleur? Wat vervelend dat je daar zo mee zit, maar fijn dat je er in ieder geval om kunt lachen.
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zekerquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit nog erg meevallen hoor
XOquote:Op zondag 1 november 2015 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh
gwn normaal doen met z'n allen en zo
Als het zoete popcorn is wel, zoutquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, omdat jij met McNulty mag mee-eten zeker
Wie ben jij lanquote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Oh srs wrm? Ik ga nu wel echt dom/tattaish klinken maar is het niet risky?quote:Op zondag 1 november 2015 22:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voor altijdmaar ik kom binnenkort hier voor vakantie inshallah
Ik hoop dat de popcorn niet verzuurd isquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan julliequote:
Deze popcorn is best goed te doenquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zoete popcorn is wel, zout
Kom maar haters
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindtquote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
zoete popcorn is viesquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Ik heb trypophobia pics gezien met meer humor.quote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CC legt drollen die nog grappiger zijn dan jullie![]()
![]()
![]()
waar te koop?quote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze popcorn is best goed te doen
[ afbeelding ]
Denk dat jullie met jullie totaalgewicht ook aardig wat dingen lekker vindenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet smakelijk meisje, wat je maar lekker vindt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |