Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.quote:
nog even en je bent getrouwdquote:Op maandag 2 november 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombiaanse zijn de knapste vrouwen, maar Guata's mogen er ook wezen.
Laat de gast in kwestie een chica zijn met dikke tetten
Verdorie, moet ik die Colombiansen en Peruanen even teleurstellenquote:
Ging inderdaad weer nergens over gisteravond.quote:Op maandag 2 november 2015 05:34 schreef Myrr het volgende:
Ik spit even twee SC afleveringen door en er is niet eens over voedsel gepraat… Enkel een tamme bitchfight die is afgekapt en gelul over series.
Teleurstellend.
wel gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
quote:
chai is een beetje zurigquote:Op maandag 2 november 2015 08:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nja seg ;$ waar heb ik dit aan verdiend
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 06:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls niet hier posten terwijl je op de pot zit.
op een specifieke plek nog?quote:
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.quote:Op maandag 2 november 2015 08:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sub-atomische strontpartikelen kunnen via de telefoon wifi gestraald worden naar je beeldscherm, waarna ze deze passeren en je ze vervolgens inhaleert en ze in je longen terechtkomen.
Maar dat is gezond. Is gewoon je eigen DNA die je dan weer recyclet.quote:Op maandag 2 november 2015 08:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf op de pot gaan zitten want feitelijk adem je dan ook poepdeeltjes in.
En ikquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
zal sg vragen of ze even wil krabbenquote:Op maandag 2 november 2015 08:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Midden op je rug, net onder de schouderbladen.
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?quote:
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangenquote:Op maandag 2 november 2015 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SGatje wil je even je nagels in mijn rug zetten?
zo vadsig ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Wanneer heb je voor het laatst gedouchtquote:Op maandag 2 november 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vadsig ben ik nou ook weer niet
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?quote:Op maandag 2 november 2015 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel met handschoenen aan. Geen zin in allerlei lichaamsafval en huidschubben die achter mn nagels blijven hangen
Oprotte ik heet geen fatimaquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gianni niet eens even een scrubmassage geven?
gisteravondquote:Op maandag 2 november 2015 09:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht
ik heet ook niet fatima..quote:Op maandag 2 november 2015 09:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst he rug gescrubt?
wablief?quote:
vertelquote:
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hierquote:
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.quote:Op maandag 2 november 2015 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en het raar vinden dat het rustiger wordt hier![]()
Danny wil 'een FOK! voor iedereen', en kiest dan zo overduidelijk een kant![]()
Zou in het openbaar me schamen als iemand die banner op mn scherm zou zien
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''quote:Op maandag 2 november 2015 09:16 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zitt mobiel en zie niks. Wat staat er dan
#freecrip #freevkquote:Op maandag 2 november 2015 09:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje apart, ook echt zo in paint gemaakt.
Maar goed, moet hij zelf weten.
inb4 we hebben ban voor onze mening.
Terechte banner.quote:Op maandag 2 november 2015 09:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zwarte piet en dan ''Lieve zwart piet bij ons zul je altijd welkom zijn''
ook onverantwoord om op die leeftijd nog te gaan paardrijdenquote:Op maandag 2 november 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terechte banner.
Al dat gezeik over zwarte piet. JA BOEHOE dan moet de blanke vla ook uit de schappen. En sinterklaas, wat dacht je daarvan.... die oude man DIE BLANK IS mag nog steeds niet van z'n pensioentje genieten en altijd maar werken
Mikamokquote:Op maandag 2 november 2015 09:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Terechte banner.
Al dat gezeik over zwarte piet. JA BOEHOE dan moet de blanke vla ook uit de schappen. En sinterklaas, wat dacht je daarvan.... die oude man DIE BLANK IS mag nog steeds niet van z'n pensioentje genieten en altijd maar werken
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo heeft hij het dan ook wel beetje aan zichzelf te danken
Hey Chequote:
#ripquote:
Dat doen we ook grotendeels zelf door niet te posten en in 450 bijv te gaan hangenquote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.
Vind je het gek met deze jostibendequote:Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat doen we ook grotendeels zelf door niet te posten en in 450 bijv te gaan hangen
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >quote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste tijd is FOK! echt niet meer hetzelfde, niet dat ik hier lang zit vanaf mei 2013 ofzo pas. Maar de sfeer is fucked up, deze reeks is niet eens meer leuk. Zonde, en ik vind dat de admins ook niet goed om gaan met de situatie van FOK!. Ze weten dat het slecht gaat maar gedragen zich wel zo bot en vragen zich dan om wrm er geen users komen.
[..]
Hey Che
[..]
#rip
Pls che.quote:Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >
Hou je niet tegen.
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..quote:Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt door facebookgeneratie. Kinderen geboren in de jaren 90 en >
Hou je niet tegen.
wel een jonkiequote:Op maandag 2 november 2015 09:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..
That's what she saidquote:Op maandag 2 november 2015 09:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren 90 en geen kind meer..
wr kan ik m uitzoekequote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jong ben je tot je geen tiener meer bent. 19 = jong
20 = ga je grafsteen maar vast uitzoeken.
pessimistquote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je komt net kijken SG.quote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Deze reeks is nog wel leuk hoor, wanneer er niet hele tijd bitchfights worden gehouden hier... Met meer volk is er natuurlijk meer snelheid in topic en wordt het ook wat gezelliger, maar dat zit er niet meer inquote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Mag je wel 'ns wat vriendelijker tegen me doen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze reeks is nog wel leuk hoor, wanneer er niet hele tijd bitchfights worden gehouden hier... Met meer volk is er natuurlijk meer snelheid in topic en wordt het ook wat gezelliger, maar dat zit er niet meer in
Niet tegen een vreemdgaande idiootquote:Op maandag 2 november 2015 10:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mag je wel 'ns wat vriendelijker tegen me doen.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat je nog geen sletje bent geweestquote:
Techniek niet snappen.... aap for brain.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Enge dingen. Hij 2nutz jij
Wrm slaan jullie zoveel info op..daaang
quote:Op maandag 2 november 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Techniek niet snappen.... aap for brain.
Je reageert als een neger die een goochelaar bezig ziet.
Zoquote:Op maandag 2 november 2015 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo reageert ie
Zul je het nog moeilijk krijgen in je leven. Ik mag ook zoveel mensen niet, maar ik kan nog steeds normaal doen en met ze samenwerken.quote:Op maandag 2 november 2015 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet tegen een vreemdgaande idioot
quote:
Je vriendin ook?quote:Op maandag 2 november 2015 10:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zul je het nog moeilijk krijgen in je leven. Ik mag ook zoveel mensen niet, maar ik kan nog steeds normaal doen en met ze samenwerken.
En waarom zou ik niet meerdere vriendinnen mogen hebben? 1 zijn het jouw zaken niet en 2 ben ik wellicht wat ruimdenkender dan jij.
Ik ga voor de saaie blok betonquote:Op maandag 2 november 2015 09:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
met een paint?quote:
met de hoogtepunten van remqo-paints op de achterkantquote:
Verkapte open relatie?quote:Op maandag 2 november 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat zij uitspookt mag ze zelf weten.
Komt omdat kwaliteitsusers als TARDIS. Hoink en Aberella geband worden.quote:Op maandag 2 november 2015 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Spekkie!quote:Op maandag 2 november 2015 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je komt na 3 weken terug en zit mijn authentieke Der_Mann belediging te jatten, wasmetjou
Hahaquote:Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt omdat kwaliteitsusers als TARDIS. Hoink en Aberella geband worden.
Haha ja manquote:
die had met iedereen ruzie. Maar je moet wat als je zo ontevreden bent met je leven. Dan focus je je op andere dingen i guess.quote:Op maandag 2 november 2015 12:57 schreef Crip het volgende:
Had alleen wel eens ruzie met Hoink. Vast uit liefde.
Oké Nielsquote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik neem telkes op laatst moment vrij
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
Ik doe dit wel vaker als ik vrij nodig heb, altijd op laatst moment vragen
Ik zit nu met een rotgevoel in de trein
Jij maakt ook best veel ruzie hoor, just saying.quote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die had met iedereen ruzie. Maar je moet wat als je zo ontevreden bent met je leven. Dan focus je je op andere dingen i guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |